Więcej w: Strategia marketingowa
Employer branding

Employer branding – nowe wyzwanie dla… marketingu

Dyrektorzy marketingu i ich zespoły mają teraz doskonałą okazję, aby przejąć wiodącą rolę w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów oraz talentów. Marki są teraz mocno zaangażowane w kwestie społeczne i polityczne, których do niedawna nie tknęłyby palcem. Powszechnie uważa się, że rosnąca liczba konsumentów motywowanych wartościami społecznymi skłania marki do większego zaangażowania w społeczny dobrostan. Choć takie stwierdzenie jest w pewnym stopniu uzasadnione, istnieje […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Korzyści z wdrożenia omnichannel w branży modowej

Marka odzieżowa QUIOSQUE, obsługująca sieć 145 salonów i stronę e‑commerce, zdecydowała się na wdrożenie strategii omnichannel. Krok ten pozwolił zwiększyć przychody o 500%. Partnerem materiału jest Fast White Cat. QUIOSQUE to polska marka odzieżowa obecna na rynku od ponad 15 lat. Ma sieć 145 salonów działających w mniejszych i większych miastach w Polsce oraz platformę e‑commerce (zbudowaną z wykorzystaniem sytemu Magento), która od […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Opis produktowy, który sprzedaje

Odpowiednio skonstruowany opis produktowy może znacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzając do niego informacje o korzyściach płynących z zakupu towaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamy do zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów. Opis produktowy często jest przez sklepy traktowany po macoszemu. W dużej mierze ludzie kupują oczami, więc sprzedawcom wydaje się, że atrakcyjne zdjęcie i taka też cena wystarczą, by przekonać do […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!