Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
Innowacja

Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach

W czasach dekoniunktury właściciele i zarządy firm szukają odpowiedzi na fundamentalne pytanie: Jak generować przychody i utrzymywać sprzedaż? W większości przypadków do głowy przychodzą im jednak stare rozwiązania, czyli próbują handlować produktami i usługami na rynkach XXI wieku za pomocą technik wypracowanych w XIX wieku. Pomimo dynamicznych przeobrażeń w świecie i w samych firmach funkcja sprzedaży zmieniła się w znacznie mniejszym stopniu niż inne działania […]

26 kwietnia 2023
Agile

Konferencja 3D na zdrowie

Aby zwrócić uwagę klientów na pojawiające się na rynku nowe produkty i usługi, firmy oraz agencje zajmujące się organizacją wydarzeń promocyjnych sięgają po coraz bardziej wyszukane narzędzia. Agencje eventowe podejmują się organizacji skomplikowanych logistycznie i technologicznie, ale także niezwykle efektownych, wydarzeń. Celem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Jedną z firm posiadających doświadczenie w tym zakresie jest agencja Open‑Up, która […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Skuteczny sprzedawca powinien bardziej dbać o klienta

Tradycyjny sprzedawca postrzegany jest jako osoba działająca przede wszystkim na korzyść producenta towarów lub usług, które sprzedaje. Badanie naukowców z Oklahoma State University pokazuje jednak, że najskuteczniejszy model sprzedaży powinien zachowywać równowagę między interesami producenta i klienta. Wnioski z badania pokazują, że sprzedawcy powinni budować i dbać o jak najlepsze relacje z obiema stronami, wchodząc w rolę rzecznika nie tylko producenta, ale również […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Klastry tematyczne a pozycja strony w wyszukiwarce

Czasy, kiedy wystarczyło publikować treści naszpikowane dużą liczbą słów kluczowych, by osiągnąć wysokie miejsce w wyszukiwarce, bezpowrotnie minęły. Dziś w pozycjonowaniu stron internetowych liczą się również kompetencje, autorytet i wiarygodność. Wysokie wartości tych parametrów pomagają osiągnąć klastry tematyczne. Google, określając miejsce danej strony w rankingu wyszukiwań, zwraca uwagę na szereg elementów. Oprócz kwestii technicznych, które mają bezpośredni wpływ na ranking SEO, […]

26 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Nowa rola CMO – Chief Experience Officer?

W czasach, gdy marketing przechodzi niewyobrażalne dotąd zmiany, dyrektorzy marketingu muszą nieustannie zmieniać swoją rolę. Powinni określać nowe cele i wprowadzać nowe standardy oraz wizję tego, w jaki sposób powinien działać marketing w ich firmach. Dlaczego właśnie teraz jest to tak szczególnie istotne? Organizacje zmieniają dziś swoje rynkowe podejście. Od firm nastawionych na rozwój produktów przechodzą w kierunku firm, dla […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości

Nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie zintegrować kanały, tak by zapewnić klientowi spójne doświadczenie zakupowe, a firmie najbardziej efektywne zarządzanie informacjami o produktach i konsumentach. Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości Partnerem materiału jest: Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się za pośrednictwem jednego, tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność

Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel. Partnerem materiału jest They.pl Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność Z badania opublikowanego niedawno w ramach sekcji specjalnej w „Harvard Business Review Polska” wynika, że przy podejmowaniu decyzji zakupowych aż […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy

Skuteczność komunikatów reklamowych w kontekście ponoszonych przez firmy kosztów nadal stanowi jedną wielką niewiadomą. Co prawda, są na rynku narzędzia pozwalające zmierzyć efektywność przekazu marketingowego w Internecie, ale jak zmierzyć skuteczność reklamy telewizyjnej. Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy Partnerem materiału jest: Analiza skuteczności reklamy nie jest prostym zadaniem. Wymaga najnowszej technologii, która mierzy każdą reakcję konsumenta na […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Hybrydowa gastronomia, czyli restauracje-duchy i wirtualne marki

Pod koniec 2020 roku w Polsce działało 85,5 tysiąca lokali gastronomicznych. Choć w trakcie pandemii z polskiego rynku zniknęło 4400 lokali, w tym samym czasie kolejne 6600 rozpoczęło swoją działalność. Mimo to na początku roku nastroje w branży nie były radosne. Aż 50% firm znajdowało się w sytuacji zagrażającej ich stabilności. Odmrożenie gospodarki stanowiło dużą ulgę dla wielu przedsiębiorstw działających w branży […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Doświadczenie, które buduje relacje klienta z marką

„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E‑commerce Trends Summit 2020”. „E commerce Trends Summit” w formule online już za nami. Jedną z prelegentek wydarzenia była Katarzyna Gawlik, która w branży e‑commerce działa przeszło 15 lat. W tym czasie zdobyła rozległe doświadczenie m.in. w badaniach użytkowników. Jest ekspertką […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!