Więcej w: Strategia rozwoju
Ekspansja zagraniczna

Lafarge w Polsce: drugi raport zrównoważonego rozwoju – lokalny wkład w globalne cele

Lafarge w Polsce opublikował drugi raport zrównoważonego rozwoju „W trosce o biznes, ludzi, planetę 2017‑2018”, a także specjalne dodatki dokumentujące realizację celów i zaangażowanie Lafarge i WSPÓLNIE – Fundacji LafargeHolcim w działania na rzecz lokalnych społeczności. Partnerem materiału jest Lafarge. Lafarge w Polsce, podejmując działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, kieruje się globalną strategią Grupy LafargeHolcim skupioną wokół czterech głównych filarów: klimat i energia, gospodarka obiegu […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Rozwój w DNA firmy

O programach wspierających rozwój kobiet w organizacjach opowiada Małgorzata Lasota, HR Cluster Head w krajach skandynawskich, bałtyckich i CEE firmy GSK. Jakie programy rozwojowe oferuje GSK? GSK jest organizacją działającą w dynamicznie zmieniającym się i ściśle uregulowanym obszarze ochrony zdrowia. Takie otoczenie motywuje nas do ciągłego rozwoju, czego też oczekujemy od naszych pracowników. Każdy z nich ma indywidualny plan rozwojowy dostosowany do swoich potrzeb […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Spotkajmy się przy piwie

Kompania Piwowarska, jako firma odpowiedzialna społecznie, opublikowała dziewiąty już raport zrównoważonego rozwoju. Prezentuje w nim postępy w realizacji strategii CSR „Postaw na piwo” pod hasłem „Spotkajmy się przy piwie”. O szczegółach tych działań i odpowiedzialności, jaka spoczywa na producentach piwa w sytuacji zmieniającego się rynku i trendów społecznych, mówi Andrew Highcock, prezes zarządu Kompanii Piwowarskiej. Partnerem materiału jest Kompania Piwowarska. Spotkajmy się przy […]

27 kwietnia 2023
Przełomowe innowacje

Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590

Blisko połowa przedsiębiorstw w warunkach kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa utrzyma stabilność finansową najwyżej przez 2‑3 miesiące. Tylko co siódma firma będzie w stanie wytrwać do 4 tygodni. Globalna organizacja GS1 wspierająca handel w 150 krajach na świecie – znana m.in. z kodu kreskowego – zainicjowała kampanię #zacznijod590, promującą firmy będące uczestnikami Systemu GS1 w Polsce. Obecnie w Systemie GS1 w Polsce znajduje się […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Karolina Demiańczuk: Uwierz w siebie i w swój projekt

Z radością prezentujemy nowy format artykułów dostępnych na stronie HBRP.pl. Jest to cykl wywiadów z wybranymi przez naszą redakcję polskimi przedsiębiorcami, który spięliśmy nazwą Spotkania mniej formalne. Wszystkim naszym rozmówcom zadajemy te same pytania – o to, co ich fascynuje w biznesie, jak wygląda ich dzień, czym są dla nich pieniądze. Mamy nadzieję, że w ten sposób powstanie kalejdoskop polskiej przedsiębiorczości, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej

Żyjemy w złotych czasach dla analityki internetowej. Klasyczne metody analityczne w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwalają na wyciąganie wniosków wpływających na działania firmy. Jakich metod analizy danych użyć i jak właściwa interpretacja wyników może przełożyć się na decyzje biznesowe? Partnerem materiału jest They.pl. Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej Wykorzystanie analityki i podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych na podstawie danych jest […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Lidl Polska: Wszystko zaczyna się od ludzi

Kluczem do sukcesu na rynku pracy jest nie tylko dynamiczny rozwój i ciągłe wyznaczanie nowych trendów, ale też dbanie o poczucie bezpieczeństwa pracowników i zapewnianie im stabilności zatrudnienia – mówi Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska. W ramach patronatu nad inicjatywą Top Employers Institute rozmawiamy z przedstawicielami firm, które zostały wyróżnione prestiżowym tytułem Top Employers Polska 2017. Zapytaliśmy ich o kluczowe wyzwania […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Grzegorz Woelke: Nie można rezygnować z inwestycji ani w maszyny, ani w ludzi

Henry Ford, założyciel Ford Motor Company, powiedział: „Jeśli jest jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzenia na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”. Problemem bohaterów ROL PAK‑u, podobnie jak 98% menedżerów wyższego szczebla i 99% właścicieli, jest to, że na każdą sytuację, również tę dotyczącą pracowników, patrzą włącznie z własnego, firmowego punktu widzenia. Exodus […]

27 kwietnia 2023
Agile

Jak nie stracić na innowacjach

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Agile

Zmiana wizerunku to nie tylko logotyp

Popularna sieć kawiarni Kawa Waw@ zaczyna tracić klientów na rzecz globalnych rywali, którzy coraz mocniej rozbudowują swoją obecność w Polsce. By uatrakcyjnić markę i przyciągnąć młodych klientów, zarząd decyduje się na rebranding. Jednak przeprowadzone działania nie przynoszą oczekiwanych efektów. Ta kawa wcale nie jest lepsza od naszej, nie wspominając już o ciastkach – powiedział Hubert Rynkowski, dyrektor marketingu sieci […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!