Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategie marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategie marketingowa
Klienci i doświadczenia

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. […]

25 kwietnia 2024
Analityka i Business Intelligence

Jak skuteczne pozycjonowanie pomoże firmie zwiększyć ruch?

Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności […]

4 stycznia 2024
Automatyzacja i robotyzacja

Poznaj najnowsze trendy w e-commerce – i rozwiń swój biznes

E‑commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz, wartość polskiego rynku e‑commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu? Weź udział w E‑commerce Trends Summit – jedynej takiej konferencji w Europie Środkowo‑Wschodniej – i odkryj nowe możliwości wzrostu dla Twojej firmy! Jak co roku […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak samodzielnie założyć stronę WWW?

Samodzielne zbudowanie strony internetowej i opublikowanie jej w sieci na pierwszy rzut oka może wydawać się trudnym zadaniem. Kontaktując się z firmą, która tworzy strony WWW, usłyszymy zapewne, że aby stworzyć profesjonalną stronę internetową, potrzebna jest umiejętność programowania i projektowania graficznego. W rzeczywistości istnieją jednak inne, mniej skomplikowane sposoby. Jak możemy zbudować samodzielnie stronę WWW, korzystając z prostych w obsłudze narzędzi? Gotowe […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Postaw na jakość cyfrowych doświadczeń klientów

Eksperymentalny marketing wykorzystujący nowe technologie może pomóc markom w pokonaniu cyfrowej przepaści i nawiązaniu bardziej osobistego kontaktu z klientami. Miesiące powtarzania tych samych zachowań sprawiają, że stają się one głęboko zakorzenione. Dlatego gruntowne zmiany w zachowaniach konsumentów, do których doszło w trakcie pandemii, będą prawdopodobnie obecne jeszcze przez długi czas. W mojej pracy, w której doradzam firmom z listy Fortune 500, nazywam taką […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Czym jest customer journey?

Wiedza na temat klienta ma kluczowe znaczenie dla uzyskiwanych wyników sprzedażowych. Warto mieć świadomość tego, co skłania do zakupów lub co ostatecznie decyduje o tym, że konsument woli ofertę konkurencji. W związku z tym dobrze wiedzieć, jak przebiega customer journey, czyli ścieżka zakupowa klienta. Co to jest? Dlaczego warto korzystać z tego narzędzia? Customer journey to ścieżka zakupowa przedstawiona […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!