Więcej w: Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Manifest kulturowy marki: jak stworzyć markę ważną dla millennialsów? (1/2)

Konstruując markę, warto pamiętać, że jest ona nie tylko tworem biznesowym, ale również kulturowym. Świadome pozycjonowanie musi uwzględniać rolę otoczenia społeczno‑kulturowego i odpowiadać nie tylko na potrzeby konsumenta, ale i reagować na nie zawsze łatwo zauważalne zmiany wokół. To właśnie ten całościowy kontekst jest elementem szczególnie istotnym w przypadku kreowania marek mających aspiracje do bycia ważnymi i atrakcyjnymi dla ludzi młodych […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Łączymy technologie z biznesem

Już 13 czerwca na stadionie warszawskiej Legii oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku MIT Sloan Management Review. Podczas zorganizowanego z tej okazji Kongresu światowej klasy eksperci przekażą uczestnikom najnowszą wiedzę na temat transferu technologii do świata biznesu. Każda firma, która dziś myśli o dalszym rozwoju musi wpleść cyfrowe rozwiązania w swoje strategie i procesy zarządcze. Nic więc dziwnego, że z roku na […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Metawersum kusi biznes, ale czy będzie tam bezpiecznie?

Jakiś czas temu Mark Zuckberg zapowiedział stworzenie Metawersum, nowego internetu ściśle integrującego świat wirtualny z realnym. Odzwierciedleniem tych działań była zmiana nazwy konsorcjum Zuckerberga z banalnego Facebook na Meta. Metawersum rozpala wyobraźnię, ale czy ta przestrzeń będzie bezpieczna? W wywiadzie dla The Verge CEO Facebooka starał się tłumaczyć, że „o metawersum można myśleć jak o »ucieleśnionym internecie«, w którym – zamiast […]

26 kwietnia 2023
Cyfrowe przywództwo

Rusza 7. edycja Programu Mentoringowego Fundacji Liderek Biznesu

Program Mentoringowy Fundacji Liderek Biznesu powstał 7 lat temu, aby wspierać ambitne osoby – zarówno kobiety jak i mężczyzn – w świadomym kształtowaniu kariery zawodowej i wspierać je w ciągłym zdobywaniu i doskonaleniu kompetencji przywódczych. W ciągu ostatnich 6 edycji uczestniczyło w Programie Mentoringowym 1108 osób, w tym 811 kobiet. W Stanach Zjednoczonych aż 71% firm z listy Fortune 500 stosuje mentoring. Metoda ta coraz szybciej […]

26 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Serendipity, czyli jak przenieść naukę do biznesu

Począwszy od penicyliny, przez strony WWW, na systemach zaawansowanej biometrii kończąc, wiele odkryć zmieniających funkcjonowanie społeczeństwa swój początek miało w laboratoriach badawczych. W dalszym ciągu to one stanowią kluczowy zastrzyk innowacji, który otwiera ogromny potencjał dla biznesu. Jednak jak komercjalizować odkrycia, tak by trafiły do domów konsumentów? Eksperci wskazują, że rozwiązaniem jest strategia serendipity. Serendipity to pojęcie, które w naszym kontekście […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Przegrzany grafen

Wszelkie globalne i europejskie rankingi innowacyjności prezentują Polskę w charakterze outsidera. Jesteśmy już tak przyzwyczajeni do tego szarego obrazu, że przy niedawnej publikacji wyników rankingu innowacyjności UE media triumfalnie ogłosiły: „Polska na czwartym miejscu… od końca”. A przecież mamy i świetnych naukowców, i nie brakuje nam młodych talentów. Brakuje za to czegoś, co powinno się znaleźć pomiędzy badaniami a ich komercjalizacją. Badania […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Konferencja ML in PL – uczenie maszynowe

Patronat MIT Sloan Management Review Polska Celem konferencji jest szerzenie wiedzy w zakresie uczenia maszynowego i stworzenie współpracującej ze sobą społeczności, a także ułatwienie studentom dostępu do kadr naukowych i profesjonalistów, zajmujących się tematyką machine learning. Dzięki temu, ich wiedza będzie najnowsza i poparta badaniami oraz praktyką. W ten sposób, w przyszłości sami zostaną specjalistami w tej dziedzinie i będą mogli się dzielić swoim doświadczeniem. Wydarzenie […]

26 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Magazyny przyszłości

Większość firm koncentruje się na rozwiązywaniu problemów klientów i działa tak, aby ułatwiać im prowadzenie biznesu. Wszystkim naszym działaniom przyświeca przy tym jedna zasada – chcemy być krok przed tym, co przyniesie przyszłość, i przewidywać, zamiast reagować. Kierując się tymi wytycznymi, Prologis stawia na innowacje. Partenerem materiału jest Prologis. Testujemy innowacyjne rozwiązania w Lab w San Leandro – nowoczesnym laboratorium o powierzchni […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Uwaga! ICAN Institute uruchamia nową platformę wiedzy ICAN Business Insight

ICAN Institute, wydawca magazynów biznesowych, organizator szkoleń i konferencji dla kadry zarządzającej, uruchamia nową, przełomową platformę wiedzy: ICAN Business Insight. Działając od ponad 20 lat na polskim rynku, ICAN intensywnie wdraża cyfrową strategię biznesową, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby menedżerów i przedsiębiorców. ICAN Institute ewoluuje wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i nowymi potrzebami polskich menedżerów, którzy […]

26 kwietnia 2023
Digitalizacja

Dlaczego transformacje cyfrowe się nie udają?

Udane transformacje cyfrowe są rzadkością. Na co warto zwrócić uwagę, by jednak odnieść sukces? Oto sześć kluczowych czynników. W ostatnich kilkunastu miesiącach transformacja cyfrowa mocno zyskała na znaczeniu. Zdaniem wielu ekspertów jest bowiem sposobem na zabezpieczenie firm przed kryzysem pandemicznym i na jego przetrwanie.  Jednak znacznie łatwiej formułować takie opinie na temat transformacji niż ją realnie przeprowadzić. Najnowsze badanie […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!