Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Transformacja organizacyjna - MITSMR
Więcej w: Transformacja organizacyjna
Kompetencje przywódcze

Przywództwo w czasach transparentności

Informacje przepływają szybciej i na większą skalę niż kiedykolwiek wcześniej. Przyjrzyjmy się strategiom, które mogą pomóc liderom efektywnie nimi zarządzać. Frank ma straszny poranek. Doświadczonego CIO budzi lawina SMS‑ów od zespołu, który o przejściu CEO na emeryturę dowiedział się z portalu LinkedIn, ponieważ wewnętrzny komunikat utknął w filtrach antyspamowych wszystkich pracowników. Podczas gdy Frank sapie i wzdycha podczas porannej przebieżki po […]

18 lipca 2024
Przełomowe innowacje

Konferencja „Trendy HR”: Organizacja Gotowa na Przyszłość

18 czerwca 2024 roku odbyła się konferencja „Trendy HR” zorganizowana przez ICAN Institute, która zgromadziła ekspertów z dziedziny zarządzania kapitałem ludzkim, technologii i biznesu. Wydarzenie to było okazją do wymiany doświadczeń, poznania najnowszych trendów oraz narzędzi wspierających rozwój HR w firmach. Konferencja rozpoczęła się od inspirującego wystąpienia dr. Witolda Jankowskiego na temat wpływu sztucznej inteligencji na współczesny rynek pracy. Kultura organizacyjna jest jednym z filarów organizacji […]

9 lipca 2024
Klienci i doświadczenia

Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta

Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji. Kiedy moja przyjaciółka Magda postanowiła spełnić swoje długoletnie marzenie i zainwestować w elegancką torebkę od pewnej luksusowej marki, oczekiwała […]

5 lipca 2024
Digitalizacja

Autentyczne przywództwo, czyli jak zdigitalizowano PKP Energetyka

Dzięki kompleksowej digitalizacji PKP Energetyka przeszła ze świata analogowego do cyfrowego. Zawdzięcza to konsekwencji zarządu, którym w latach 2015–2023 kierował Wojciech Orzech. Zaczynając pracę w PKP Energetyka, prezes firmy postawił na pracę zespołową. Opracował ją wspólnie z zarządem i grupą ponad 400 menedżerów – od poziomu dyrektora do kierownika liniowego. Dążąc do stworzenia z PKP Energetyka przedsiębiorstwa infrastrukturalnego światowej klasy, […]

2 lipca 2024
Etyka w biznesie

Ustal ambitne, ale realistyczne cele środowiskowe

Do jakiego stopnia firmy mogą oddalać się od realiów biznesowych, wyznaczając główne cele dotyczące obniżania emisji dwutlenku węgla? W 2021 roku odbyły się rundy negocjacyjne w sprawie klimatu. Od tego czasu ponad 2600 firm zareagowało na wezwania naukowców i decydentów, ustanawiając sobie ambitne cele na rzecz ograniczenia emisji dwutlenku węgla. Walmart dąży do uzyskania 100% zasilania z energii odnawialnej do […]

19 czerwca 2024
Kultura organizacyjna

Kiedy kultura zjada strategię na śniadanie

W dynamicznym świecie globalnego biznesu, gdzie międzynarodowa ekspansja stawia przed firmami zarówno szanse, jak i wyzwania, kultura odgrywa kluczową rolę. W jaki sposób  marki takie jak Starbucks i McDonald’s przekształcają swoje strategie, by podbić serca konsumentów na całym świecie? Klaudia Fryc- Mallick, trenerka międzykulturowa i psycholożka kulturowa, w rozmowie z Pauliną Chmiel‑Antoniuk wyjaśnia, dlaczego zrozumienie i integracja z lokalną kulturą są fundamentami sukcesu w międzynarodowym […]

17 czerwca 2024
Digitalizacja

Jak dzięki cyfrowej zmianie zbudowałem firmę wartą ponad 1 mld zł

Guru zarządzania Peter F. Drucker powiedział kiedyś, że kluczem do odniesienia sukcesu biznesowego w XXI wieku będzie technologia oraz demografia. Zgodnie z tą maksymą Krzysztof Folta, prezes i założyciel spółki TIM SA, obserwując zachowania młodego pokolenia, doszedł do wniosku, że to właśnie Internet stanie się podstawowym kanałem zakupowym. Dlatego uczynił e‑commerce głównym kanałem sprzedaży firmy, burząc przy tym […]

7 czerwca 2024
Kultura organizacyjna

Najemcy. Trochę inna opowieść o organizacjach pracujących w modelu hybrydowym

Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. Odpowiednia aranżacja i dostosowane rozwiązania technologiczne zapewnią inkluzywne, owocne spotkania. W odpowiedzi na te wyzwania, z którymi musi się zmierzyć większość przedsiębiorców, powstała inicjatywa HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre. Dziesięć firm: Bene, Jabra, Lenovo, […]

29 maja 2024
Strategia

XIV Europejski Kongres Finansowy

Europejski Kongres Finansowy to jedno z najważniejszych spotkań świata finansów w Polsce. Kongres zaprasza do nieskrępowanej debaty na temat stabilności europejskiego i polskiego systemu finansowego, a także wypracowania rekomendacji w zakresie rozwiązań systemowych dotyczących bezpiecznego i zrównoważonego rozwoju. Tegoroczny Europejski Kongres Finansowy odbywa się pod hasłem “Czy chcemy jeszcze się ścigać?”. Wśród gości honorowych, którzy wystąpią na Kongresie są m.in. Lech […]

28 maja 2024
Strategie Innowacji

Powiedz mi, czy mnie słuchasz

Rozmówcy udają, że nas słuchają, używając pozawerbalnych sygnałów demonstrujących ich „uważność”. O tym, jak często ludzie tylko sprawiają wrażenie dobrych słuchaczy oraz o sposobach na naprawdę skuteczne słuchanie rozmawiamy ze współautorką badań o komunikacji, Hanne Collins z Harvard Business School. Joanna Koprowska: Z pani prac dowiedziałam się, że w wielu wypadkach, gdy miałam wrażenie, że mój rozmówca mnie uważnie słuchał, bo […]

24 maja 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!