Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Korzyści z prostoty - MITSMR

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Korzyści z prostoty

26 kwietnia 2023 5 min czytania

Współczesny klient jest bardziej wymagający, świadomy swoich potrzeb i sposobów ich realizacji. Wydaje się, że naprzeciw jego potrzebom wychodzą nowoczesne technologie, które determinują postęp, stając się synonimem innowacyjności przedsiębiorstwa. Często jednak najprostsze rozwiązania wystarczą, żeby klient docenił współpracę z firmą.

Dla funkcjonującej od 25 lat na międzynarodowym rynku usług transportowych i logistycznych Grupy Kapitałowej OMEGA Pilzno kontakt z klientem to kwestia nadrzędna. Oczywiście, nowoczesne technologie są bardzo pomocne w tych relacjach. Znaczą one jednak niewiele, jeśli klient nie zostanie usatysfakcjonowany na poziomie podstawowym – jeśli jego ładunek nie dotrze do miejsca przeznaczenia na czas, w nieuszkodzonym stanie. Jednocześnie im potężniejszy klient, tym wyższe wymagania. Kooperacja musi zatem przebiegać nienagannie. OMEGA Pilzno wypracowała model i odpowiednie standardy współpracy z klientami, które stały się biznesowym drogowskazem w kontaktach z nimi i nierozłącznym elementem towarzyszącym wykonywaniu usług transportowych.

Korzyści z prostotyKorzyści z prostoty

Partnerem merytorycznym Raportu jest OMEGA Pilzno ITiS Godawski & Godawski.

Wymagający klient

Jednym z obsługiwanych przez OMEGA Pilzno klientów jest duże przedsiębiorstwo, plasujące się w światowej czołówce swojej branży. Nasz klient wymaga bezwzględnej terminowości: samochody muszą być podstawione na konkretny dzień i godzinę, zgodnie z awizacją. Spóźnienia są niedopuszczalne. Równie ważne jest dla niego bezpieczeństwo i kompletność ładunku. Dla towarów o dużej wartości i dużym popycie na rynku opracowywane są specjalne zasady parkowania transportujących je samochodów i zabezpieczania ładunku. Wymagania klienta to 95% terminowych załadunków i rozładunków.

Korzyści z prostotyKorzyści z prostoty

Podpisaliśmy z klientem kontrakt, który zakłada realizację 800–1000 zleceń transportowych miesięcznie na wielu liniach. Wymaga to zaawansowanej logistyki, obejmującej nie tylko możliwości sprzętowe (OMEGA Pilzno posiada flotę 700 własnych samochodów ciężarowych i różne typy naczep), ale także organizacyjne, gdyż transporty w różnych kierunkach organizować ma kilka działów. Aby wykonanie zadania przebiegało sprawnie, musieliśmy zbudować schemat szybkiej i precyzyjnej rejestracji zleceń od klienta w jednym miejscu i rozdysponowania ich pomiędzy działy transportowe w firmie.

Ten tekst jest komentarzem eksperckim. Przeczytaj tekst główny »

Logistyka pełna potencjału 

| Aleksander Krakowski PL

Na polskim rynku przewozów towarowych wyraźnie dominuje transport samochodowy. Coraz większe znaczenie zyskuje jednak transport intermodalny.

Precyzja w obsłudze

Wychodząc naprzeciw wymaganiom klienta, oddelegowaliśmy jedną, specjalnie przeznaczoną do tego celu, osobę kontaktową. Pośredniczy ona w kontaktach pomiędzy klientem i wszystkimi zaangażowanymi we współpracę osobami z firmy, przy wsparciu systemu zarządzania flotą. Nasz pracownik przez cały czas jest do dyspozycji klienta, utrzymuje z nim kontakt, buduje relacje i jednocześnie dba o wizerunek firmy. Koordynuje nowe pomysły i wprowadza nowe rozwiązania. Jest niejako inicjatorem potrzebnych zmian i moderatorem ich wdrażania. Do obowiązków naszego pracownika należy także pełnienie funkcji doradczej i informacyjnej, czyli m.in.: ujednolicenie sposobu przekazywania klientowi wiadomości – zgodnie z jego wymaganiami – zapewnienie rzetelnej informacji oraz przyjmowanie i odpowiadanie na zapytania. Wszelkie sytuacje pracownik analizuje na bieżąco, podejmując działania niemal natychmiast. Aby zapewnić wysoki poziom satysfakcji klienta, kontroluje wykonanie postanowień kontraktu. Rozwiązanie okazało się wymowne w swej prostocie i niezwykle efektywne, a jego założenia rozciągnęliśmy na kontakty z innymi klientami.

Grupa Kapitałowa OMEGA Pilzno Godawski & Godawski to silna marka, licząca 25 lat doświadczeń na rynku usług transport‑spedycja‑logistyka. Dysponując liczną flotą własnych pojazdów (700 samochodów ciężarowych), urasta do rangi liczącego się w branży partnera świadczącego usługi logistyczne.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, od lat z powodzeniem zyskuje coraz mocniejszą pozycję operatora logistycznego, wzbogacając swoją ofertę o nowe powierzchnie magazynowe.

Szerokie spektrum usług świadczonych przez Omegę Pilzno pozwala kompleksowo zarządzać procesami transportowo‑logistycznymi kontrahentów. Profesjonalizm, elastyczność, wykwalifikowana kadra, szybkość działania powodują, że z roku na rok rośnie liczba zadowolonych klientów, którzy obdarzyli firmę zaufaniem.

Obopólne korzyści

Dzięki jednej osobie oddelegowanej do kontaktu z konkretnym klientem możemy szybciej odpowiadać na jego zapytania i informować go o wszystkich podjętych działaniach. Łatwiejszy stał się również rozdział zleceń pomiędzy działy i odpowiednich pracowników. Nasz pracownik czuwa nad realizacją wszystkich zleceń i sprawuje kontrolę nad wszelkimi zdarzeniami i sytuacjami w ramach całego łańcucha logistycznego.

Przyjęte rozwiązanie pozwoliło na wypracowanie jasno wytyczonej i klarownej ścieżki postępowania w kontaktach z klientami. Przypisany pracownik, będąc najbliżej klienta, ogniskuje wiedzę na temat jego preferencji w stosunku do organizowania i prowadzenia transportu, co przekłada się na jasny podział zleceń. Dzięki temu możemy podjąć się obsługi różnych zleceń, a także zagwarantować realizację ustalonej ich ilości, spełnić standardy wysokiej jakości obsługi klienta i terminowości przyjmowania zleceń. Zyskujemy więcej czasu na planowanie poprzez unormowanie liczby zleceń wpływających do działu. Łatwiej przychodzi nam też szukanie dróg wyjścia z różnych sytuacji. Takie rozwiązanie wpływa na realizację strategii firmy, budując siłę marki OMEGA Pilzno na rynku.

Przeczytaj pozostałe komentarze: »

Innowacyjne rozwiązania w logistycznym łańcuchu dostaw 

| Anna Galas PL

Przewaga dzięki zwinności 

| Grzegorz S. Woelke PL

Złożoność współczesnych organizacji wymaga odpowiednio elastycznego łańcucha dostaw.

Megatrendy – megawyzwania w logistyce 

| dr inż. Grzegorz Lichocik PL

Nowoczesna technologia przyspiesza procesy globalizacji i digitalizacji do nieznanego wcześniej tempa. Także w logistyce.

Korzyści ze wspólnych standardów 

| Elżbieta Hałas PL

Wprowadzenie globalnych standardów GS1 w łańcuchu dostaw pozwala na znaczące usprawnienie procesów logistycznych. 

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj