Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Zarządzanie projektami - MITSMR
Więcej w: Zarządzanie projektami
Analiza danych, Big Data

Jak dbać o rentowność w handlu detalicznym

Detaliści coraz więcej inwestują w doświadczenia coraz bardziej wymagających klientów. Co mogą zrobić, aby te inwestycje się zwróciły?   Kiedy myślimy o wpływie pandemii COVID‑19 na sposób robienia zakupów i na to, jak detaliści zaspokajają potrzeby kupujących, trzeba zdać sobie sprawę, że preferencje konsumentów dotyczące „kupowania w internecie, a odbierania w sklepie” i korzystania z podobnych rozwiązań nie są jedynie krótkotrwałymi zmianami. W rzeczywistości […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Megatrendy – megawyzwania w logistyce

Nowoczesna technologia przyspiesza procesy globalizacji i digitalizacji do nieznanego wcześniej tempa. Sieć internetowa wtargnęła i zrewolucjonizowała nie tylko przemysł, ale przede wszystkim codzienne życie praktycznie każdego z nas. Klienci coraz częściej oczekują dostarczenia informacji w czasie rzeczywistym, a z tym większość operatorów logistycznych ma jeszcze problem i całkiem sporo do zrobienia. Podstawową informacją jest status realizacji zamówienia w czasie rzeczywistym oraz przewidywany czas […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cyfryzacja przetargów – trendy 2021+

Technologiczne przyspieszanie odczuwamy dziś w wielu obszarach funkcjonowania biznesu, ale rynek nie wypracował jeszcze standardu w obszarze cyfryzacji przetargów. Pojawienie się e‑gwarancji stwarza szansę na optymalizację procesów współpracy z wykonawcami oraz najemcami. ICAN Research zapytał dyrektorów finansowych dziesięciu dużych firm oraz instytucji publicznych o to, w jaki sposób zarządzają przetargami i procesami zakupowymi. Jaki jest poziom cyfryzacji tych procesów? Jak rozwijają się trendy w tym […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

XIII Europejski Kongres Gospodarczy

Sztuczna inteligencja, przetwarzanie w chmurze, Internet rzeczy, nowe kompetencje na rynku pracy – dyskusje poświęcone cyfryzacji i nowym technologiom będą jednym z głównych tematów XIII Europejskiego Kongresu Gospodarczego oraz 6. European Tech and Start‑up Days. Kongres odbędzie w dniach 20‑22 września 2021 r. w formule stacjonarnej – w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach oraz online. W ciągu trzech dni uczestnicy bedą mogli wysłuchać […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]

Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Wszystko jest w porządku, dopóki dobra passa trwa. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie? Podczas webinarium HBRP pt. Jak odzyskać utracony impet (i znowu zacząć wygrywać)? Grzegorz Łapiński, wiceprezes Polskich ePłatności, przekonywał, że odpowiedzią na […]

27 kwietnia 2023
Rozwój nowych produktów

Dariusz Zbytniewski: za wiedzą właścicieli spółki należałoby przygotować plan jej rozwoju

Problem, czy koncentrować się na dotychczasowej działalności czy wejść w nowe obszary usług, nie wywołałby tak silnych kontrowersji w firmie, gdyby lepsza była w niej komunikacja, a proces opracowywania strategii spółki przebiegał w sposób bardziej usystematyzowany. TukanArt odniósł duży sukces, kreując reklamy. Jednak w przyszłości dalszy rozwój firmy może napotkać bariery – między innymi ze względu na bardzo silną koncentrację tzw. […]

27 kwietnia 2023
Strategia rozwoju

Chcemy być numerem jeden

Grupa Kapitałowa Śnieżka zadebiutowała na warszawskiej GPW w 2003 roku. W ubiegłym roku Grupa osiągnęła jeden z najlepszych wyników sprzedaży w swojej historii. O tym, co zadecydowało o rozwoju firmy i w jaki sposób buduje ona wartość dla klientów, rozmawiamy z Piotrem Mikrutem, prezesem Grupy Śnieżka. Partnerem materiału jest: Chcemy być numerem jeden W 2003 roku cena emisyjna jednej akcji Śnieżki wynosiła 22 złote, a podczas […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Multidyscyplinarny partner biznesowy

Jedna z największych firm doradczych w Polsce oraz jedna z wiodących sieci doradców i konsultantów biznesowych na świecie rozpoczynała działalność od konsultingu gospodarczego i usług audytorskich. Dziś PKF specjalizuje się m.in. w outsourcingu strategicznym, pełniąc rolę multidyscyplinarnego partnera biznesowego. Partenerem materiału jest PKF. Prowadzenie w imieniu i na rzecz klienta na przykład księgowości, kadr i płac w wielu przypadkach nie stanowi już wystarczającej wartości dodanej. […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Spotkamy się w Warszawie Centralnej czy Zachodniej? [Balma dla PKP]

Zaprojektowanie i kompleksowe wyposażenie biur spółki PKP SA to jeden z największych projektów tego typu prowadzony przez Salon Balma Warszawa. Inspiracją dla koncepcji wnętrz były charakterystyczne dla PKP elementy typograficzne oraz architektura dworców PKP z największych miast Polski. Balma zobowiązała się, że w ciągu 7 tygodni przekaże klientowi w pełni wyposażone 4 kondygnacje budynku West Station wraz z ponad 700 stanowiskami […]

27 kwietnia 2023
Transformacja organizacyjna

Zarządzanie ryzykiem w firmie – cele i metody

Nie sposób wyeliminować ryzyko w biznesie. Jest ono nieodłącznym elementem funkcjonowania każdej firmy. Można jednak spróbować je zminimalizować. Umiejętne zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie może znacząco ograniczyć straty, a niekiedy i zwiększyć przychody. Ten proces nie należy jednak do prostych, a istotne znaczenie w tym przypadku ma umiejętność prognozowania. Jak powinno przebiegać zarządzanie ryzykiem? Z jakich etapów się składa? Zarządzanie ryzykiem – główne […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!