Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Zespoły i współpraca - MITSMR
Więcej w: Zespoły i współpraca
Kompetencje przywódcze

Organizacja dobrze nastrojona

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Działające na niestabilnych rynkach firmy usilnie dążą do osiągnięcia sprawności organizacyjnej, która pozwoli zarówno na nadążanie za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, jak i na efektywne gospodarowanie zasobami. Doskonałym przykładem do naśladowania może być orkiestra, w której muzycy potrafią tak harmonijnie współpracować, jakby tworzyli jeden organizm. Dzięki temu w sposób powtarzalny osiągają stawiane przed […]

27 kwietnia 2023
Kultura organizacyjna

Zarządzanie oparte na zaufaniu

Ten artykuł możesz także odsłuchać! CEO Grupy Sodexo w Europie Środkowej dał swoim menedżerom większą niż dotychczas swobodę decyzyjną, czyniąc z upoważniania ludzi do działania fundament kultury międzynarodowej organizacji. Ruch ten sprawił, że pracownicy stali się bardziej kreatywni i zaangażowani, a przy okazji zaczęli odczuwać większą satysfakcję z pracy. Filozofię zarządzania opartego na zaufaniu i swobodzie w podejmowaniu decyzji wyniosłem z rodzinnego domu. […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje i szkolenia

Menedżerskie wyzwania na 2018 rok

Lista cech, które powinien posiadać dobry menedżer jest długa. Znaleźć na niej można m.in. umiejętność szybkiego reagowania na zmiany, odwagę w podejmowaniu decyzji, ale również zdolność przyznania się do błędu czy chęć ciągłego rozwoju. Czy spełniasz te warunki? Koniec roku to dobry moment na podsumowania, wyciąganie wniosków i planowanie przyszłości, również na płaszczyźnie zawodowej. Co warto zmienić […]

27 kwietnia 2023
Efektywność pracy

Pieniądze to nie wszystko

W cywilizacji Zachodu szczęście jest uważane za godny cel życia już od czasów oświecenia. Od tamtej pory dążenie do szczęścia stawało się coraz silniejsze i ogarniało kolejne aspekty ludzkiej egzystencji, od religii, przez politykę, aż po pracę i rodzinę. Niestety, w połowie ubiegłego wieku za miernik dobrostanu społeczeństw przyjęto produkt krajowy brutto. I tak szczęście zaczęto przeliczać na pieniądze, a te […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

Zadbaj o pracowników, a oni zadbają o Twój biznes

Doświadczenie pandemii sprawiło, że priorytetem stało się zdrowie pracowników. Z tego względu zatrudnieni, poza opieką medyczną, sygnalizują dodatkowe oczekiwania względem benefitów związanych z ich kondycją psychiczną. Pracodawcy, którzy zrealizują te potrzeby, mogą liczyć na efektywną pracę zadowolonych pracowników. Najważniejszym benefitem dla pracownika w czasach pandemii jest szef, który potrafi zbudować ze swoimi współpracownikami dobre relacje i być dla nich […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

Jak pracowników uczynić fanami firmy

Kiedy szef Maflow zaoferował dyrektorowi zakupów General Motors dostarczenie przewodów do klimatyzacji, ten stwierdził, że mając już czterech dostawców, absolutnie nie potrzebuje piątego. Dlaczego miałby zastąpić jednego z kooperantów akurat tą polską firmą? W odpowiedzi usłyszał: „To bardzo dobre pytanie.Dysponujemy takimi samymi maszynami i korzystamy z tych samych komponentów co nasi konkurenci, lecz to, co nas wyróżnia, to nasz […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje i szkolenia

Kapitał ludzki jest tak samo ważny jak kapitał fizyczny

Zamiast zastanawiać się, jak zastąpić ludzi nowymi rozwiązaniami bazującymi na AI, warto myśleć o tym, jak ich wzmacniać i rozwijać, by mogli wnosić większą wartość do organizacji. Z dr. George’em Westermanem, starszym wykładowcą MIT Sloan School of Management, a także założycielem Global Opportunity Initative na rzecz nowoczesnego nauczania w środowisku pracy, rozmawia Joanna Koprowska z redakcji „MIT Sloan Management Review Polska”. Profesorze, […]

27 kwietnia 2023
Kultura organizacyjna

Savoir-vivre na home office – Polacy jedzą, palą, gotują i sprzątają w trakcie wideokonferencji

Wideokonferencje i komunikatory stały się podstawowym narzędziem komunikacji. Wielu pracowników polubiło je, ponieważ dały im możliwość „schowania się” poprzez wyłączenie kamery internetowej i wyciszenie mikrofonu. Brak zachowania odpowiedniego poziomu kultury podczas spotkań wideo może się jednak zemścić. Co drugi osoba, która korzysta z indywidualnych i grupowych spotkań w formie wideo, odczuwa potrzebę wprowadzenia jasnych reguł tego typu wydarzeń. O ile bowiem […]

27 kwietnia 2023
Kultura organizacyjna

Nordea Seastory: poznaj biuro, które stało się wizytówką nie-banku

Jak przyciągać najlepsze talenty do banku, który działa bardziej jak firma IT? Przed takim wyzwaniem stanęła Nordea. Firma postawiła m.in. na nowoczesną siedzibę. Sprawdzamy z naszą kamerą, jak wygląda biuro, które ma być nie tylko wizytówką organizacji, ale i najlepszym biurem w Trójmieście. Nordea to największa skandynawska grupa finansowa mająca ponad 11 mln klientów i ok. 31 tys. pracowników. […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

5 obowiązkowych punktów dla liderów nowej generacji

Jako że cyfrowe technologie przekształcają organizacje i pracę, jest kilka zadań, które liderzy muszą zrealizować właściwie. Skuteczne przywództwo nie jest ani wieczne, ani nieodwołalne. Co pewien czas nowe technologie wywracają ustalone tryby działania i zmiatają członków kadry kierowniczej, którzy nie potrafią się dostosować. Przez większość XX wieku, gdy już technologie transformacyjne umożliwiły mierzenie najdrobniejszych szczegółów ludzkiej pracy, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!