Jak stać się firmą z wybitną obsługą klienta? Jaka przyszłość czeka dyrektorów marketingu? Jak zarabiać w mediach społecznościowych?
Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2017 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów dotyczących marketingu i sprzedaży.
Zapraszamy także do sprawdzenia najlepszych artykułów 2017 roku z innych kategorii:
<a href=””https://login.ican.pl/” rel=”nofollow”>
mogą oznaczać dowolne artykuły jako ulubione (lub do przeczytania na później), tworząc w ten sposób spersonalizowaną listę najlepszych materiałów.
PS Zachęcamy również do zapisania się do naszego wiedzowego newslettera!
Zarządzanie i przywództwo – najlepsze materiały
Przeczytaj najlepsze teksty o marketingu i sprzedaży! #2017 #biznes #marketing #sprzedaż
TweetnijTylko połowa firm zna potrzeby klientów
Obsługa klienta Michał Andrejczuk PL, Lidia Zakrzewska PLTrudno się dziwić, że przedsiębiorstwa narzekają na słabe wyniki sprzedażowe.

Jak zarabiać na innowacjach?
Innowacje, Historia biznesu Ewelina Sierocińska PLDlaczego tak wiele innowacyjnych produktów ponosi porażkę? Jak zarobić na dobrych pomysłach?
