Więcej w: SEO i marketing cyfrowy
Automatyzacja i robotyzacja

Wiktoria Wójcik. Od gamingu do marketingu

– Stworzyliśmy więc  technologię, która pozwala markom współpracować z tysiącem streamerów łatwiej niż kiedykolwiek pracowała z jednym. W pełni zautomatyzowaliśmy współpracę na linii streamer marka – wyjaśnia Wiktoria Wójcik, gamerka i przedsiębiorczyni, laureatka 3. edycji konkursu 25 przed 25 Forbesa, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach i współzałożycielka InStreamly. Rozmawia Rafał Pikuła. Rafał Pikuła: Trafiłaś na listę 25 przed 25 […]

13 maja 2024
Klienci i doświadczenia

Budowanie lojalności klientów – przyszłość CX według praktyków

Współczesny konsument jest mobilny i skłonny do zmiany swojej decyzji zakupowej. Zdobycie jego lojalności staje się ważnym, ale i trudnym celem dla firm. Jednak jego osiągnięcie może być sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Trendy i kluczowe wyzwania w tym obszarze były przedmiotem II edycji badania zleconego przez OEX i przeprowadzonego przez ICAN Institute. Kilka ostatnich lat obfitowało w wiele niespotykanych dotąd zdarzeń, […]

4 października 2023
E-commerce

V edycja E-commerce Trends Summit – relacja

E‑commerce to w ostatnich latach najszybciej rozwijający się segment handlu. Podczas V edycji E‑commerce Trends Summit eksperci odpowiedzieli na wiele pytań, między innymi: Jak utrzymywać, a nawet zwiększać rentowność e‑commerce i optymalizować koszty w obecnych realiach rynkowych? Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by generować rekordową sprzedaż oraz skutecznie podbić zagraniczne rynki? Konsumenci oczekują wygody i doskonałego doświadczenia wspieranego nowymi technologiami. Firmy muszą nadążyć […]

4 października 2023
Analityka i Business Intelligence

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Wielkiej Brytanii?

Wielka Brytania – kraj kojarzący się nam z nieprzerwaną monarszą tradycją i obecnością dużego odsetka naszych rodaków – mało komu znana jest jako czwarty co do wielkości rynek e‑commerce na świecie. Właściciele internetowych biznesów, którzy poszukują nowych rynków zbytu swoich towarów i usług, powinni jednak zdawać sobie sprawę z możliwości, jakie daje brytyjski e‑commerce. Chcąc rozpocząć lub kontynuować ekspansję […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie

Biznes musi być tam, gdzie są jego klienci, a ci coraz częściej wchodzą w interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kupują produkty dzięki rekomendacjom zamieszczanym przez algorytmy, znajomych czy influencerów. Firmy nie mogą już ignorować potencjału sprzedażowego tych platform. Aby podpowiedzieć, jak ten potencjał skutecznie wykorzystać, przypominamy pięć popularnych tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie. Naucz się słuchać. […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Jak przekuć atuty globalne na sukces lokalny

Na polskim rynku piwo Heineken rywalizuje z markami premium kierowanymi do młodych dorosłych konsumentów, czyli przede wszystkim piwami w zielonych butelkach, na czele z Lechem i Carlsbergiem. Tak jak większość globalnych marek, Heineken nieustannie staje przed wyzwaniem osiągnięcia spójności pomiędzy globalnym charakterem marki i związanym z tym zunifikowanym przekazem reklamowym a koniecznością dostosowania komunikacji i działań marki do potrzeb, oczekiwań i gustów lokalnych konsumentów. W oczach […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Zanim sprzedasz, daj coś od siebie

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Handlowcy powinni iść z duchem czasu

Stare sposoby dotarcia do klienta za pomocą mediów tradycyjnych są dziś nieskuteczne. Obowiązkowe staje się wykorzystanie nowych sposobów komunikacji, obejmujących marketingtreści i media społecznościowe. O nowych zasadach sprzedaży i marketingu opowiada David Meerman Scott, światowy autorytet w dziedzinie sprzedaży. Rozmawiała Joanna Socha. Handlowcy powinni iść z duchem czasu Analizy SINTEF, jednej z największych skandynawskich firm badawczych, pokazują, że ponad 90% wszystkich danych […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Sprzedaż „na żywo” dzięki wideo

Aby sprzedać produkt w internecie, nie wystarczy już personalizowany przekaz reklamowy. Dziś w e‑commerce królują angażujące treści wideo, które zwiększają sprzedaż. Głównie w Chinach, ale nie tylko. Dla wielu konsumentów wyszukiwarka internetowa wciąż pozostaje pierwszym miejscem, w którym rozpoczynają swoje poszukiwania produktowe. Jednak to na wideo powinni skupić całą swoją uwagę marketerzy poszukujący nowych sposobów na osiągnięcie jak największej konwersji. […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Marketing, sprzedaż i obsługa klienta nastawione na dane

25 maja w Polsce i całej Unii Europejskiej zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Choć o nadchodzących zmianach wiadomo od dwóch lat, zdecydowana większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko? Partnerem materiału jest Salesforce. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zarówno ujednolica na terenie całej UE zasady przetwarzania danych osobowych przez […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!