Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Osoby sprawiające wrażenie zaangażowanych słuchaczy, często nimi się są. Nawet jeśli wydają się słuchać, uśmiechają się i potakują, gdy ktoś do nich mówi, myślami mogą być zupełnie gdzie indziej. Niedawne badania ujawniają, jak łatwo umysł może zbłądzić, gdy kogoś „słuchamy”, i co zrobić, aby temu zapobiec. Ktoś coś ci opowiada, ty się uśmiechasz, potakujesz, wykazujesz się postawą […]
Menedżerowie powinni podejmować świadome działania, aby wspierać starszych pracowników w korzystaniu z nowych i często skomplikowanych technologii. Niewiele firm wdrożyło strategie budowania wiekowo zintegrowanego, wielopokoleniowego zespołu pracowniczego. Jeszcze mniej zdaje sobie sprawę z ważnej roli, jaką technologie w miejscu pracy mogą odgrywać w poprawie wyników pracowników w różnym wieku. Jednak, jak podaje Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, w miarę zmian demograficznych, starzenia się pracowników […]
Co robi Microsoft Copilot, czego nie robią ChatGPT oraz alternatywne rozwiązania sztucznej inteligencji? Czy warto go poznać? Oto odpowiedzi na te pytania. W bieżącym roku, podobnie zresztą, jak i w poprzednim, generatywna sztuczna inteligencja stała się najgorętszym tematem technologiczno‑biznesowym. Ale tylko jeden z algorytmów spod znaku GenAI skupia niemal całą uwagę mediów. Oczywiście, jest to ChatGPT. Owszem, zainteresowanie zaczyna […]
Proces trenowania AI, oparty na etykietowaniu danych, odkrywa nie tylko fascynujący świat technologii, ale także stawia przed nami echa etycznych wyzwań i problemów społecznych. Trenowanie sztucznej inteligencji (AI) to proces, w którym człowiek „uczy” algorytm rozpoznawania pewnych wzorców. Taki trening może przyjmować różne formy, w zależności od rodzaju zadania i metodyki, ale w ogólnym sensie możemy mówić o procesie dostarczania algorytmowi […]
Benefity pracownicze nabierają nowego znaczenia w ofercie pracodawcy. Świadczenia pozapłacowe to coś więcej niż tylko pogoń za standardem. To szukanie wyróżników, do czego niezbędna jest spora dawka wrażliwości i uważności na zmieniające się trendy społeczne i rynkowe, ale przede wszystkim gotowość na zrozumienie potrzeb swoich pracowników. Benefity przeszły w ostatnich latach sporą transformację, chociaż w dalszym ciągu pozostają elementem wrażliwym […]
Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności […]
Ponad połowa badanych firm wciąż doświadcza częściowych lub całkowitych braków kompetencyjnych i kadrowych w działach finansowych, co stanowi poważne wyzwanie dla rozwoju tej funkcji. Największą lukę kompetencyjną CFO dostrzegają w obszarze technologii i IT – wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG w Polsce we współpracy z Klubem CFO. Chociaż zdecydowana większość firm wykorzystuje systemy klasy ERP to wciąż jedna na trzy organizacje tworzy […]
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja między firmami rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich potrzeb, Customer Experience (CX) jest jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego. Obecnie klienci oczekują nie tylko optymalizacji procesu zakupowego, ale także coraz bardziej spersonalizowanych i zintegrowanych doświadczeń. Najnowszy raport CX „Epoka nowych doświadczeń”, przygotowany przez PZU, przedstawia kluczowe trendy i innowacje, które kształtują […]
Generatywna sztuczna inteligencja przeżywa rozkwit, gospodarka po pandemii COVID‑19 chwieje się w posadach, a kryzys klimatyczny narasta. Jakie problemy musiały rozwiązać globalne firmy w 2023 roku? Każdego roku w ramach MIT Sloan Master of Business Analytics Capstone Project studenci podejmują współpracę z firmami, które chciałyby rozwiązać jakiś problem biznesowy za pomocą analizy danych. Program oferuje unikalny wgląd w to, z czym zmagają […]
Jakich pracowników potrzebujemy obecnie w naszych firmach: szczęśliwych czy zaangażowanych? A może i jednych, i drugich? Czy szczęśliwy pracownik jest zawsze zaangażowany – i odwrotnie? Pytania te brzmią nieco filozoficznie, ale odpowiedź na nie może być kluczem do budowania właściwie zaplanowanego i odpowiednio zarządzanego doświadczenia pracownika, czyli employee experience. Znajomość różnicy między satysfakcją a zaangażowaniem ma istotne znaczenie dla organizacji w procesie budowania […]