Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Zaawansowane, zintegrowane aplikacje, które wykorzystują uczenie maszynowe, mają obecnie największy potencjał tworzenia wartości. Muszą być jednak przeszkolone przy użyciu ogromnych ilości danych. Głównym zadaniem marketingu jest zrozumienie potrzeb klienta, zaoferowanie dopasowanego produktu lub usługi i przekonanie do zakupu. Są to działania, które może znacząco wzmocnić sztuczna inteligencja (AI). Nie jest to wiedza tajemna – już 84% […]
Biznes wciąż szuka sposobów na poradzenie sobie z kryzysem wywołanym przez pandemię COVID‑19, której druga fala właśnie obejmuje Europę. W obecnych, niepewnych czasach możliwość opracowywania trafnych prognoz w oparciu o narzędzia analityczne stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. To i inne zagadnienia będą przedmiotem wielu dyskusji analityków, specjalistów data science, przedstawicieli biznesu i sektora akademickiego podczas Beyond Tomorrow – największej konferencji […]
Dziś praktycznie w każdej branży brakuje rąk do pracy. Pomimo rozbudowanych planów motywacyjnych, licznych bonusów lojalność zatrudnionych osób spada. Pracownicy oczekują wysokich wynagrodzeń, jednocześnie nie chcą wykonywać rutynowych czynności i często brakuje im cierpliwości, żeby doprowadzić zadania do końca. Menedżerowie zastanawiają się więc, jak utrzymać pracowników i zaangażować ich w rozwój firmy. Czy można im pomóc? Ponad 70% żmudnych […]
Ten artykuł możesz także odsłuchać! Sztuczna inteligencja w obecnym kształcie przypomina bardziej zaawansowane narzędzie analityczne, pozwalające uzyskiwać taniej niż kiedyś dane prognostyczne. W sprzedaży prostych produktów czy usług może ona skutecznie wyręczać ludzi, jednak kiedy w grę wchodzi bardziej złożona oferta, niezastąpieni są ludzie z krwi i kości, których należy wspierać nowoczesnymi rozwiązaniami. O wykorzystaniu w sprzedaży narzędzi spod znaku sztucznej inteligencji […]
W sprzedaży nie dzieje się dobrze; pojawia się coraz więcej problemów. Kadra zarządzająca zamiast starać się je rozwiązać, skupia się na śrubowaniu oczekiwań co do wyników sprzedaży. Najczęściej nie przynosi to jednak zamierzonych efektów. Dlaczego? Jak to zmienić? Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest to, że sprzedawcy… nie sprzedają. Typowy handlowiec zajmuje się tylko dwoma spotkaniami […]
Współczesne firmy mają dwa wyjścia: nauczyć się funkcjonować w zmiennych realiach rynkowych albo oddać stery nieprzewidywalnym zewnętrznym warunkom. Co jednak zrobić, aby nie tylko przetrwać, lecz też czerpać siłę z ciągłych wstrząsów i dzięki nim wzmacniać swoją pozycję? Wiele firm daje się zaskoczyć nowym konkurentom, niespodziewanym zdarzeniom czy przełomowym innowacjom, zmieniającym zasady rynkowej gry. Nie ma w tym nic […]
Światowa Organizacja Własności Intelektualnej (WIPO) oceniła innowacyjność państw. Polska zajęła w tym rankingu dalekie miejsce – dlaczego? I jak to zmienić? Pierwsze miejsce zajęła Szwajcaria z 62,75 punktu (na 100 możliwych). Polska uzyskała 39,98 punktu (czyli o 1,33 punktu mniej w porównaniu z 2019 rokiem). Zgodnie z rankingiem WIPO, nasz kraj uplasował się na 38 miejscu na świecie (poprawa o jedną pozycję) i na […]
Nowe badania pokazują, że personalizacja oferowanych konsumentom korzyści pomaga eliminować ich obawy o prywatność danych. Dane na temat klientów dają firmom wiele możliwości tworzenia usług dostosowanych do ich potrzeb i kreowania spersonalizowanych doświadczeń. Równocześnie niedawne głośne przypadki wycieku danych konsumenckich wzbudzają obawy, czy firmy potrafią utrzymywać odpowiednią równowagę między personalizacją a prywatnością. Aby im pomóc w podejmowaniu decyzji na […]
Rok 2018 nie był łaskawy dla warszawskiego parkietu giełdowego. Śladem globalnych rynków notowane na GPW spółki w olbrzymiej większości odnotowały spadki wartości, przed którymi najskuteczniej bronili się przedstawiciele sektora paliwowego i producenci gier komputerowych. Jednak w nawet tak niesprzyjających warunkach rynkowych prezesi, którzy w ubiegłych latach byli laureatami naszego rankingu, radzili sobie zdecydowanie lepiej niż inni. Pojawili się też […]
Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff‑Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie z Joanną Sochą, redaktorką „Harvard Business Review Polska”, tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców. W wielu organizacjach sprzedawcy poświęcają większość swojego czasu na obsługę klienta. Realizują wówczas zadania, takie jak pomoc we wdrażaniu nowych klientów, zarządzanie […]