Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji? Rozwój technologii odpowiedzialnych za automatyzację procesu komunikacji z klientami już na takim etapie, że niekiedy trudno jest im od razu rozpoznać, czy mają do czynienia z żywym konsultantem, czy też z dobrze […]
Dlaczego twórcy AI pozwalają jej grać w gry? Historia rozwoju sztucznej inteligencji wiąże się z grami. Od AI walczącej z arcymistrzami szachowymi, przez udział w teleturniejach, do tworzenia światów w Minecrafcie. Ale to nie tylko zabawa. Szkolenie sztucznej inteligencji za pomocą gier to ważny trend w rozwoju tej technologii. Zacznijmy od pewnego rozróżnienia. Mamy bowiem sztuczną inteligencję w grze (silnik gry) i sztuczną […]
Przełomowa innowacja (disruptive innovation) to pojęcie, które od lat nieustannie zyskuje na znaczeniu. Oznacza proces, w wyniku którego powstaje nowy, niedrogi produkt lub usługa, najczęściej stworzone przez młodą technologiczną firmę. Coś, co burzy status quo i całkowicie zmienia układ sił na rynku. Najnowszy, letni, numer „MIT Sloan Management Review Polska” poświęcamy właśnie przełomowej innowacji. Okazuje się bowiem, […]
Mimo że pracownicy polskich małych i średnich przedsiębiorstw dostrzegają potencjał rozwiązań z obszaru chmury obliczeniowej, wciąż korzystają z nich rzadziej niż ich koledzy z innych krajów europejskich. Co za tym idzie, rzadko używają urządzeń mobilnych do pracy zdalnej, obniżając tym samym swoją produktywność. Wskaźnik polskiego przywiązania do stacjonarnego stanowiska pracy jest jednym z najwyższych w Europie. Niemal 2/3 pracowników polskich małych […]
Ataki cyfrowe są coraz częstsze i dotyczą wszystkich – od największych korporacji przez MSP po użytkowników indywidualnych. Ich skala z pewnością będzie rosła, dlatego należy być jak najlepiej przygotowanym na spotkanie z tego typu działalnością przestępczą. Najlepszą ochronę przed cybernetycznymi atakami przedsiębiorstwo może sobie zapewnić, dbając o cztery działania: zapobieganie, przygotowanie, reagowanie i odzyskiwanie danych. Zjawisko cyberprzestępczości zostało zauważone i stało […]
Firmy pozabankowe w pełni wykorzystują nowoczesną technologię i proponują pożyczki przez internet na bardzo atrakcyjnych warunkach. Najpopularniejszą i najbardziej rozpowszechnioną promocją, z której mogą skorzystać klienci, jest darmowa pożyczka. Na czym ona polega? Pożyczki przez internet za darmo (nie tylko) dla nowych klientów Darmowe chwilówki to produkty mające skusić konsumentów do skorzystania z ofert firm pożyczkowych. Z tego względu pożyczki z RRSO […]
Ten artykuł możesz także odsłuchać! Sztuczna inteligencja, roboty, automatyzacja – te hasła coraz częściej słychać w firmach poszukujących sposobów na wyprzedzenie konkurentów. Czy pracownicy mają się czego obawiać? A może wprost przeciwnie – przed pracownikami i ich pracodawcami otwierają się szanse i możliwości, które były do tej pory nieosiągalne? Chcąc nie wypaść z wyścigu o klienta, firmy szeroko wykorzystują coraz bardziej […]
W połowie marca Massachusetts obiegła plotka, że gubernator zamierza zarządzić powszechną „kwarantannę domową”Indeks górny 11 (shelter in place). W sklepach spożywczych i wielobranżowych, na stacjach benzynowych na terenie całego stanu pojawiły się tłumy ludzi, którzy w panice wykupywali zapasy papieru toaletowego, środków czystości, makaronów i masła orzechowego. Ponieważ odwołano lub przełożono na później takie imprezy jak parada z okazji Dnia Świętego […]
Marketerzy na wyścigi starają się nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów co do spersonalizowanych doświadczeń. Aby te oczekiwania spełnić, firmy potrzebują wiedzieć o konsumentach coraz więcej, a co za tym idzie – zbierać maksymalną ilość danych na ich temat. Jest to o tyle istotne, że – jak wynika z analizy Salesforce – klienci bardzo szybko oceniają marki na podstawie doświadczeń, […]
Firmy prześcigają się w zapewnianiu klientów o skuteczności swoich produktów i usług. Niewiele z nich wychodzi jednak poza deklaracje. Te, które idą krok dalej i gwarantują to, co inne jedynie obiecują, wyróżniają się na rynku i przyciągają nieufnych klientów. Dlaczego? Wiele osób doświadczyło rozczarowania po wizycie u fryzjera, remoncie mieszkania, udziale w szkoleniu czy skorzystaniu z porady prawnej. Mimo wcześniejszych zapewnień o jakości oferowanych usług […]