Więcej w: Digitalizacja
Analityka i Business Intelligence

Technologia w służbie biznesu

Nowoczesne platformy sprzedażowe powinny nie tylko odpowiadać na aktualne potrzeby firm, ale też umożliwiać płynne realizowanie długoterminowych strategii. Partnerem materiału jest i‑systems. Funkcjonujemy w dynamicznie rozwijającym się świecie, w którym technologia jest nierozerwalnie połączona z biznesem. Firmy bez ugruntowanej pozycji i długofalowej, przemyślanej strategii zostają szybko ocenione przez rynek, a ich przyszłość zależy od stale rosnących oczekiwań klientów. Dlatego też umiejętność dostosowania […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Ile wart jest brand? Oto najcenniejsze z marek

Firma Interbrand przygotowała kolejny ranking najlepszych marek. Zaskoczenie nie ma, bowiem na szczycie znów są firmy technologiczne: Apple, Google i Amazon. Interbrand oblicza „ogólny zwrot finansowy z marekdla inwestorów organizacji lub jej zysk ekonomiczny”, a także „zdolność marki do kreowania lojalności, a tym samym zrównoważonego popytu i zysku w przyszłości”. To, że brand to wartość, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ranking pokazuej, […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Spotkaj się ze światowymi ekspertami i poznaj trendy, które zmieniają świat sprzedaży!

Startuje Elite Sales Program – cykl prestiżowych konferencji dla liderów zarządzających sprzedażą. Pierwsza konferencja odbędzie się już 19 maja 2021 roku! Cykl konferencji Elite Sales Program to cztery spotkania ze światowymi autorytetami w dziedzinie sprzedaży. Każde spotkanie stanowi okazję do wymiany doświadczeń i otwartej dyskusji na temat najnowszych technik sprzedażowych i ich skutecznego wykorzystania w praktyce. Podczas interaktywnych sesji uczestnicy poznają […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018

Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu? Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co wpływa […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

4 archetypy fabryk przyszłości

Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0? Jeżeli firma, którą zarządzasz, realizuje tylko produkcję (czyli środkowy etap łańcucha wartości), to po pierwsze, na pewno odczuwasz presję na obniżenie ceny jednostkowej produktu. Po drugie, prawdopodobnie marża, którą wypracowujesz, jest niższa niż oczekiwana. Po trzecie, patrząc na dynamicznie zmieniający się […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Cyfrowa strategia na rok 2021 – 5 tekstów, które pomogą ją stworzyć

Pierwsze dni nowego roku do tradycyjnie czas na nieco bardziej refleksyjne spojrzenie na własny biznes. To moment na wytyczenie kierunków jego rozwoju i opracowanie nie tylko doraźnych, taktycznych kroków pozwalających uzyskać przewagę konkurencyjną, ale też stworzenie, bądź uzupełnienie strategii, która pozwala organizacji osiągać wyznaczone cele w dłuższym horyzoncie czasowym. Aby ułatwić przedsiębiorcom taką refleksję, przypominamy pięć inspirujących […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Innowacyjność w erze dynamicznego postępu technologicznego

Ludzie powinni wiedzieć, jaki jest sens ich działań, ponieważ to daje im dużą motywację do osiągania sukcesu. Dostęp do nowych technologii i rosnąca liczba wykwalifikowanych pracowników przyczyniają się do dynamicznego rozwoju branży IT w Polsce. Oznacza to duże szanse dla firm, ale jednocześnie rodzi wyzwania związane z koniecznością ciągłego podnoszenia innowacyjności i dbania o moty‑wację pracowników przy jednoczesnym zatrzymaniu talentów. O tym, […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Gdyby nie pandemia, nie wpadliby na ten pomysł

„Mieliśmy otwierać salony stacjonarne, ale pandemia pokrzyżowała te plany” – mówi Paweł Podgrudny z Aurorii. Zamiast załamywać ręce producent pierścionków zaręczynowych i obrączek postanowił uruchomić pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Gdy większość firm z branży ślubnej liczy straty, Auroria zmienia zwyczaje zakupowe przyszłych narzeczonych i małżonków. W cyklu #DziałamyWygrywamy redakcja „ICAN Management Review” rozmawia z polskimi przedsiębiorcami o tym, jak stawiają czoła […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Bogusz Parzyszek: w przestrzeni biurowej trendy wyznaczają firmy IT

Dlaczego tak ważne jest, aby twoje biuro było elastyczne? Co to w praktyce oznacza? Po zakończonym webinarium zorganizowanym w ramach projektu Biuro: nowa definicja przestrzeni odbyliśmy krótką rozmowę z Boguszem Parzyszkiem, założycielem i prezesem Workplace Solutions. Zapytaliśmy o to, czy biura zmieniają się wraz ze zmianą charakteru pracy, jaki wykonujemy. Zachęcam do przyglądania się firmom IT, bo one pokazują trendy w tworzeniu przestrzeni […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Chmura jako wspólny mianownik dla innowacji

Nowe rozwiązania technologiczne zmieniają oblicze współczesnego biznesu. Są najskuteczniejsze, gdy działają na platformie chmurowej. Partnerem materiału jest IBM. Załóżmy, że jesteś prezesem firmy działającej w branży HR, masz wieloletnie doświadczenie, doskonałe relacje, umiesz rozmawiać z ludźmi. Twoja firma osiąga dobre wyniki finansowe, jednak od pewnego czasu pojawiają się konkurenci szybko zdobywający rynek, a ich model biznesowy oparty jest na technologiach […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!