Więcej w: Digitalizacja
Analityka i Business Intelligence

Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia

Dostępne na rynku platformy CRM są tak zaprojektowane, aby obsługiwać pełną historię relacji z klientem: od pierwszego kontaktu, przez wszystkie działania związane ze sprzedażą, aż po serwis. Coraz więcej firm docenia znaczenie tego typu rozwiązań. Systemów CRM nie można jednak używać zamiennie. Konkretne rozwiązanie musi być dopasowane do tego, w jakiej branży działa firma i jakie konkretne potrzeby chce […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Czy czeka nas zadyszka e-commerce?

Miniony rok był rokiem e‑commerce i nikt nie ma co do tego wątpliwości. Dziś wyzwaniem będzie utrzymanie dynamiki wzrostu. Czy sklepy internetowe będą się rozwijać również po pandemii? Rok 2020 był rekordowy pod względem liczby nowo otwieranych sklepów w internecie. Znaczna część z nich została uruchomiona jako wynik zamknięcia sklepów stacjonarnych pod wpływem pandemicznych obostrzeń, które utrudniły zarobkowanie tradycyjnym […]

27 kwietnia 2023
Agile

Czas na cyfrowe przyspieszenie

Dzięki digitalizacji produkt krajowy brutto Polski ma szansę wzrosnąć do 2025 roku aż o 275 miliardów złotych. Może to pozwolić nam na zwiększenie globalnej konkurencyjności, poprawę sytuacji ekonomicznej mieszkańców naszego kraju, a nawet umożliwić awans do grona najbardziej zaawansowanych cyfrowo gospodarek w Europie. W ciągu ostatnich trzech dekad polską gospodarkę napędzały: dynamicznie rozwijające się tradycyjne sektory przemysłu, duża dynamika eksportu, […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Znaczenie zdalnego potwierdzania tożsamości w procesach biznesowych

Usługi zaufania oraz identyfikacji elektronicznej są istotnym elementem transformacji cyfrowej. Firmy decydujące się na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych czeka wiele wyzwań – jednym z nich jest elektroniczna identyfikacja klienta. W ostatnich miesiącach nastąpił intensywny rozwój narzędzi ułatwiających proces elektronicznej identyfikacji klientów, a przedsiębiorstwa decydowały się na rozwiązania, które umożliwiły zdalną komunikację z klientami, a nawet zawieranie umów oraz świadczenie usług online, bez konieczności bezpośredniego […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Nowy wspaniały świat pracy. Czy sztuczna inteligencja zreformuje organizacje?

Restart gospodarki to idealny moment na przedefiniowanie wartości w organizacji. Nowoczesna technologia może pomóc uczynić nowo otwartą przestrzeń bardziej przyjazną. Część firm wróciła już do pracy stacjonarnej, dla innych powrót do nowej normalności to długotrwały proces. Jednak niemal każda organizacja w dobie pandemii została naznaczona cyfrową zmianą. Przymusowa reorganizacja pracy wymusiła mniej lub bardziej spontaniczną transformację cyfrową. W oczywisty […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Metawersum – przewodnik dla CEO

Witamy w metawersum. Oto zaczyna się kolejna wielka era dla biznesu. W tym nowym, ekscytującym świecie firmy mogą wchodzić w interakcje ze sobą i klientami w całkowicie wirtualnym środowisku. Możliwości są nieograniczone, a potencjał wzrostu ogromny. Każdy CEO powinien więc trzymać rękę na pulsie. Ale najpierw powinien zrozumieć metawersum oraz znaleźć sposoby, jak wykorzystać fakt jego pojawienia się. Czym więc jest? Najprościej […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cyfryzacja – na czym faktycznie polega i co za sobą pociąga

Firma chcąca zbudować strategię cyfryzacji musi zrozumieć, na czym cyfryzacja polega. Analiza badania Orange Insights pokazuje, że jej kwintesencją jest analityka. Jednak bez digitalizacji procesów i utworzenia hurtowni danych nie można w ogóle myśleć o transformacji cyfrowej. Partnerem materiału jest Orange. Na transformację cyfrową decyduje się coraz więcej polskich przedsiębiorstw. Jej przebieg, zakres i rola uzależnione są od stawianych celów. Proces […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Informacje, nasz cyfrowy fast food. Jak odnieść sukces w społeczeństwie współpracy?

Nadchodzi era społeczeństwa współpracy. Szybciej, niż się spodziewano. Jak możesz wykorzystać biznesowy potencjał drzemiący w tym zjawisku? Dlaczego dziś – jak nigdy dotychczas – musisz walczyć o skupienie i motywację? I jak zawalczyć o nie skutecznie? Wszystko wyjaśnia prof. dr hab. Dariusz Jemielniak. O dobrych i złych stronach społeczeństwa współpracy oraz zarządzaniu sobą w świecie coraz bardziej nasyconym technologiami opowiada prof. dr hab. Dariusz […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

5 najważniejszych trendów cyfrowej transformacji według polskich firm [BADANIA]

Dwie trzecie dużych polskich firm deklaruje, że cyfryzacja przyczyniła się do wzrostu ich przychodów, lecz jednocześnie wiąże się ona z poważnymi wyzwaniami. To jeden z wniosków przeprowadzonego na zlecenie Orange Polska badania, które skupiało się na szansach i barierach, jakie rodzi cyfrowa transformacja. Obejmowały one m.in. wsparcie sprzedaży, outsourcing IT i komunikację wewnętrzną. Badania zrealizował ICAN Research&Diagnostics, jednostka badawcza ICAN […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Postaw na jakość cyfrowych doświadczeń klientów

Eksperymentalny marketing wykorzystujący nowe technologie może pomóc markom w pokonaniu cyfrowej przepaści i nawiązaniu bardziej osobistego kontaktu z klientami. Miesiące powtarzania tych samych zachowań sprawiają, że stają się one głęboko zakorzenione. Dlatego gruntowne zmiany w zachowaniach konsumentów, do których doszło w trakcie pandemii, będą prawdopodobnie obecne jeszcze przez długi czas. W mojej pracy, w której doradzam firmom z listy Fortune 500, nazywam taką tendencję […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!