Więcej w: Digitalizacja
Analityka i Business Intelligence

Największe cyfrowe zagrożenia 2022 roku. Przygotuj na nie swoją firmę już dziś!

Cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje metody ataków oraz rozszerzają ich zakres – wykorzystując infrastrukturę brzegową, dostając się do korporacyjnych i domowych sieci 5G, a także za pośrednictwem internetu satelitarnego. Sprawdź, jak możesz się przed nimi chronić. Rok 2022 może okazać się dla hakerów czasem obfitych połowów – ostrzegają badacze z FortiGuard Labs, którzy zauważają, że rośnie liczba ataków ransomware. A jednocześnie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Polscy pracownicy nie boją się automatyzacji i robotyzacji

Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce stara się optymalizować swój model funkcjonowania poprzez automatyzację procesów, a nawet robotyzację wielu działań. Mimo to – jak pokazują badania – Polacy nie boją się, że roboty skażą ich na technologiczne bezrobocie. Produkcja, logistyka, transport, prace magazynowe – w tych obszarach już od lat obserwujemy wzrastający poziom automatyzacji i związaną z nim redukcję liczby miejsc […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Inteligentne przedsiębiorstwa 2020: polskie doświadczenia, światowe osiągnięcia

Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje? Na te pytania odpowiadali eksperci podczas debaty eksperckiej. Piętnastego maja odbyło się specjalne wydarzenie, w którym udział wzięli: Aleksandra Przegalińska, Massachusetts Institute of Technology/Akademia Leona Koźmińskiego, Jakub Bobusia, prezes zarządu EBA, Piotr Ciski, dyrektor zarządzający Sage w Polsce, Wojciech Obst, dyrektor techniczny DPS […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

III Kongres MIT SMRP. Przedstawiamy ekspertów, którzy wezmą w nim udział

Już 21‑22 kwietnia 2021 r. spotkamy się podczas III Kongresu, by wraz z uznanymi ekspertami i praktykami biznesu rozmawiać o transformacji cyfrowej. Zapraszamy do poznania naszych prelegentów, których wcześniej gościliśmy na łamach „MIT Sloan Management Review Polska”. Wydarzenia ostatniego roku sprawiły, że świat biznesu niemal całkowicie przeniósł się do przestrzeni online. Tempo zmian przyśpieszyło jeszcze bardziej, a żadna firma nie […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się stosować crowdsourcing, ale w większości przypadków cały wysiłek sprowadza się do budowy i wdrożenia kosztownej platformy internetowej. To zdecydowanie zbyt mało, aby zapewnić powodzenie tego rodzaju przedsięwzięciom. Chiński gigant telekomunikacyjny ZTE z pewnością miał przed oczami wizję pasma sukcesów, kiedy decydował się na crowdsourcing nowego produktu. Co może pójść nie tak, jeśli współpracuje się […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Jak sztuczna inteligencja zmienia HR

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Technologie zbliżają przedsiębiorcę do klienta

Polski biznes coraz częściej automatyzuje procesy, korzysta z analizy danych, rozwija systemy ERP i CRM. Wyzwaniem wciąż jednak pozostaje dostosowywanie się do potrzeb klienta i ich szybsze rozpoznawanie dzięki technologii. To wnioski z serii wywiadów badawczych przeprowadzonych przez ICAN Research z przedstawicielami sześciu czołowych dostawców rozwiązań technologicznych dla biznesu, partnerów think tanku „How to do IT”. Firmy naszych respondentów to: Astor, […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak sprzedawać zabawki w czasie pandemii?

Jedną z branż, które nie cierpią zbytnio z powodu pandemii, jest szeroko rozumiany przemysł zabawkarski. Pandemia wymusiła jednak znaczące zmiany w sposobie funkcjonowania wielu firm. Konieczność dłuższego i częstszego pozostawania przez dzieci w domach, związana z zamykaniem szkół i miejsc rozrywki, zwiększyła popyt na zabawki i gry komputerowe. Co prawda utrudnienia w handlu i zerwane łańcuchy dostaw nie ułatwiają zadania producentom i sprzedawcom, jednak im dłużej trwa pandemia, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

SEO360® – game changer w branży SEO

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360®. To najbardziej zaawansowane SEO, jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Twoja firma musi być kognitywna

– Rozwiązania kognitywne są przyszłością w każdej branży. To wyższy poziom analityki, który lepiej pozwala zarządzać zasobami – opowiada Peter Korsten, globalny lider IBM Institute for Business Value. Rafał Pikuła: Mówi się, że dane są ropą XXI wieku, a w Institute for Business Value zajmuje się pan destylacją tejże ropy? Peter Korsten: Od 17 lat zajmujemy się analizą danych i badaniem […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!