Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Digitalizacja

Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?

W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi. Skupienie się na komunikacji i obsłudze klienta, dopracowanie wszystkich punktów styku oraz zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń na całej ścieżce zakupowej powinny być priorytetem każdej marki. Szczególnie że firmy konkurują nie tylko między […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Podążaj za potrzebami klientów

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży. Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Sieć świadomych konsumentów

Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego. Już ponad połowa polskich internautów kupuje w sieci. I nic dziwnego, skoro na rynek pracy wchodzą coraz młodsze pokolenia „cyfrowych tubylców”. Ale e‑handel zmienia się nie tylko z powodu coraz liczniejszych rzesz e‑konsumentów. […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Skuteczny sprzedawca powinien bardziej dbać o klienta

Tradycyjny sprzedawca postrzegany jest jako osoba działająca przede wszystkim na korzyść producenta towarów lub usług, które sprzedaje. Badanie naukowców z Oklahoma State University pokazuje jednak, że najskuteczniejszy model sprzedaży powinien zachowywać równowagę między interesami producenta i klienta. Wnioski z badania pokazują, że sprzedawcy powinni budować i dbać o jak najlepsze relacje z obiema stronami, wchodząc w rolę rzecznika nie tylko producenta, ale również […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Płatności jeszcze szybsze i wygodniejsze

Proces realizacji płatności w tradycyjnych sklepach i w internecie dzięki rozwojowi nowych technologii ulega przeobrażeniom. Wyzwaniem staje się tworzenie takich rozwiązań, które przyspieszają weryfikację tożsamości klientów banków, wykorzystują smartfony w realizacji płatności i zwiększają szybkość oraz wygodę wykonywania przelewów. O tym, jak te cele osiągać, mówi Sebastian Ptak, członek zarządu firmy Blue Media. Firma Blue Media działa na rynku od 1999 […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Czas to pieniądz. Im szybciej skontaktujesz się z klientem, tym lepiej

Żyjemy w świecie, w którym czas ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Klienci oczekują szybkiej obsługi, szybkich odpowiedzi, szybkiej dostawy. Ale czy jest to możliwe? Partnerem materiału jest Callpage. W czerwcu tego roku przeprowadzono badanie Lead Response Time wśród ponad 2275 firm z 12 branż. Miało ono na celu zmierzenie, jak szybko polskie firmy odpowiadają na zapytania klientów. Przebadano m.in. […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Co Polacy kupują w sieci

Walka o klienta w sektorze dóbr konsumpcyjnych (1) jest dziś intensywna i zróżnicowana jak nigdy dotąd. Detaliści rywalizują z przedsiębiorstwami, które do niedawna były ich dostawcami, a obecnie sprzedają swoje produkty online. Firmy produkujące towary konsumpcyjne coraz częściej konkurują z markami własnymi sieci handlowych. Z kolei zarówno detaliści, jak i producenci towarów konsumpcyjnych muszą sprostać konkurencji w postaci sklepów internetowych, które oferują szeroką gamę […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości

Nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie zintegrować kanały, tak by zapewnić klientowi spójne doświadczenie zakupowe, a firmie najbardziej efektywne zarządzanie informacjami o produktach i konsumentach. Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości Partnerem materiału jest: Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się za pośrednictwem jednego, tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność

Współczesny klient jest wymagający. Oczekuje spójnej komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku. Dlatego wykorzystanie nowoczesnego podejścia do komunikacji z konsumentem pozwala zwiększyć sprzedaż i zbudować cenne relacje w ramach strategii omnichannel. Partnerem materiału jest They.pl Skuteczny e-CRM w strategii omnichannel to konieczność Z badania opublikowanego niedawno w ramach sekcji specjalnej w „Harvard Business Review Polska” wynika, że przy podejmowaniu decyzji zakupowych aż […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Drukarnia Warszawa – jak wybrać drukarnię w dużym mieście?

Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać tę najlepszą? Wybierając drukarnię, w pierwszej kolejności należy zainteresować się świadczonmi przez nią usługami oraz różnorodnością wykorzystywanych technologii, takich jak: druk cyfrowy, druk offsetowy, druk solwentowy albo atramentowy. To ważne, gdyż każde zamówienie […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!