Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Analityka i Business Intelligence

Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy

Skuteczność komunikatów reklamowych w kontekście ponoszonych przez firmy kosztów nadal stanowi jedną wielką niewiadomą. Co prawda, są na rynku narzędzia pozwalające zmierzyć efektywność przekazu marketingowego w Internecie, ale jak zmierzyć skuteczność reklamy telewizyjnej. Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy Partnerem materiału jest: Analiza skuteczności reklamy nie jest prostym zadaniem. Wymaga najnowszej technologii, która mierzy każdą reakcję konsumenta na […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus w cenie

Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Osoby zamożne najczęściej sięgają po produkty z górnej półki, kupując kosmetyki, urządzenia elektroniczne oraz planując podróże. Dla zamożnego Polaka luksus to przede wszystkim doskonałość, powaga, artyzm i harmonia oraz wytworność i klasyka. Jak wynika z badania Profil zamożnego Polaka 2017, przeprowadzonego przez ICAN Research na próbie 354 respondentów, osoby […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Hybrydowa gastronomia, czyli restauracje-duchy i wirtualne marki

Pod koniec 2020 roku w Polsce działało 85,5 tysiąca lokali gastronomicznych. Choć w trakcie pandemii z polskiego rynku zniknęło 4400 lokali, w tym samym czasie kolejne 6600 rozpoczęło swoją działalność. Mimo to na początku roku nastroje w branży nie były radosne. Aż 50% firm znajdowało się w sytuacji zagrażającej ich stabilności. Odmrożenie gospodarki stanowiło dużą ulgę dla wielu przedsiębiorstw działających w branży […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Doświadczenie, które buduje relacje klienta z marką

„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E‑commerce Trends Summit 2020”. „E commerce Trends Summit” w formule online już za nami. Jedną z prelegentek wydarzenia była Katarzyna Gawlik, która w branży e‑commerce działa przeszło 15 lat. W tym czasie zdobyła rozległe doświadczenie m.in. w badaniach użytkowników. Jest ekspertką […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Handel detaliczny w czasach turbulencji

Pandemia czy wojna w Ukrainie to wyzwania, które dotyczą całej gospodarki. Jednak różne branże odczuwają je i przezwyciężają w inny sposób. Warto spojrzeć na różne sektory, aby zaobserwować, jak konkretnie sobie radzą i czy umieją w obliczu kryzysów dostrzegać nowe szanse – dzisiaj analiza sektorowa handlu detalicznego. PARTNEREM MATERIAŁU JEST MILLENIUM DOM MAKLERSKI. Podczas pandemii spółki sprzedające odzież i obuwie pokazały, […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Korzyści z wdrożenia omnichannel w branży modowej

Marka odzieżowa QUIOSQUE, obsługująca sieć 145 salonów i stronę e‑commerce, zdecydowała się na wdrożenie strategii omnichannel. Krok ten pozwolił zwiększyć przychody o 500%. Partnerem materiału jest Fast White Cat. QUIOSQUE to polska marka odzieżowa obecna na rynku od ponad 15 lat. Ma sieć 145 salonów działających w mniejszych i większych miastach w Polsce oraz platformę e‑commerce (zbudowaną z wykorzystaniem sytemu Magento), […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Opis produktowy, który sprzedaje

Odpowiednio skonstruowany opis produktowy może znacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzając do niego informacje o korzyściach płynących z zakupu towaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamy do zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów. Opis produktowy często jest przez sklepy traktowany po macoszemu. W dużej mierze ludzie kupują oczami, więc sprzedawcom wydaje się, że atrakcyjne zdjęcie i taka też cena wystarczą, by przekonać […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!