Więcej w: E-commerce
Analityka i Business Intelligence

Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy

Skuteczność komunikatów reklamowych w kontekście ponoszonych przez firmy kosztów nadal stanowi jedną wielką niewiadomą. Co prawda, są na rynku narzędzia pozwalające zmierzyć efektywność przekazu marketingowego w Internecie, ale jak zmierzyć skuteczność reklamy telewizyjnej. Potencjał oszczędności ukryty w kosztach reklamy Partnerem materiału jest: Analiza skuteczności reklamy nie jest prostym zadaniem. Wymaga najnowszej technologii, która mierzy każdą reakcję konsumenta na komunikat. Wymaga zaawansowanej […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus w cenie

Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Osoby zamożne najczęściej sięgają po produkty z górnej półki, kupując kosmetyki, urządzenia elektroniczne oraz planując podróże. Dla zamożnego Polaka luksus to przede wszystkim doskonałość, powaga, artyzm i harmonia oraz wytworność i klasyka. Jak wynika z badania Profil zamożnego Polaka 2017, przeprowadzonego przez ICAN Research na próbie 354 respondentów, osoby zamożne […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Hybrydowa gastronomia, czyli restauracje-duchy i wirtualne marki

Pod koniec 2020 roku w Polsce działało 85,5 tysiąca lokali gastronomicznych. Choć w trakcie pandemii z polskiego rynku zniknęło 4400 lokali, w tym samym czasie kolejne 6600 rozpoczęło swoją działalność. Mimo to na początku roku nastroje w branży nie były radosne. Aż 50% firm znajdowało się w sytuacji zagrażającej ich stabilności. Odmrożenie gospodarki stanowiło dużą ulgę dla wielu przedsiębiorstw działających w branży HoReCa. […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Doświadczenie, które buduje relacje klienta z marką

„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E‑commerce Trends Summit 2020”. „E commerce Trends Summit” w formule online już za nami. Jedną z prelegentek wydarzenia była Katarzyna Gawlik, która w branży e‑commerce działa przeszło 15 lat. W tym czasie zdobyła rozległe doświadczenie m.in. w badaniach użytkowników. Jest ekspertką w zakresie […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Handel detaliczny w czasach turbulencji

Pandemia czy wojna w Ukrainie to wyzwania, które dotyczą całej gospodarki. Jednak różne branże odczuwają je i przezwyciężają w inny sposób. Warto spojrzeć na różne sektory, aby zaobserwować, jak konkretnie sobie radzą i czy umieją w obliczu kryzysów dostrzegać nowe szanse – dzisiaj analiza sektorowa handlu detalicznego. PARTNEREM MATERIAŁU JEST MILLENIUM DOM MAKLERSKI. Podczas pandemii spółki sprzedające odzież i obuwie pokazały, jak […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Korzyści z wdrożenia omnichannel w branży modowej

Marka odzieżowa QUIOSQUE, obsługująca sieć 145 salonów i stronę e‑commerce, zdecydowała się na wdrożenie strategii omnichannel. Krok ten pozwolił zwiększyć przychody o 500%. Partnerem materiału jest Fast White Cat. QUIOSQUE to polska marka odzieżowa obecna na rynku od ponad 15 lat. Ma sieć 145 salonów działających w mniejszych i większych miastach w Polsce oraz platformę e‑commerce (zbudowaną z wykorzystaniem sytemu Magento), która od […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Opis produktowy, który sprzedaje

Odpowiednio skonstruowany opis produktowy może znacząco poprawić współczynnik konwersji. Wprowadzając do niego informacje o korzyściach płynących z zakupu towaru oraz element kreatywny, z pewnością przekonamy do zakupu nawet tych niezdecydowanych klientów. Opis produktowy często jest przez sklepy traktowany po macoszemu. W dużej mierze ludzie kupują oczami, więc sprzedawcom wydaje się, że atrakcyjne zdjęcie i taka też cena wystarczą, by przekonać do […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!