Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Klienci i doświadczenia - MITSMR
Więcej w: Klienci i doświadczenia
E-commerce

Skuteczny sprzedawca powinien bardziej dbać o klienta

Tradycyjny sprzedawca postrzegany jest jako osoba działająca przede wszystkim na korzyść producenta towarów lub usług, które sprzedaje. Badanie naukowców z Oklahoma State University pokazuje jednak, że najskuteczniejszy model sprzedaży powinien zachowywać równowagę między interesami producenta i klienta. Wnioski z badania pokazują, że sprzedawcy powinni budować i dbać o jak najlepsze relacje z obiema stronami, wchodząc w rolę rzecznika nie tylko producenta, ale również […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Manifest kulturowy marki: jak stworzyć markę ważną dla millennialsów? (1/2)

Konstruując markę, warto pamiętać, że jest ona nie tylko tworem biznesowym, ale również kulturowym. Świadome pozycjonowanie musi uwzględniać rolę otoczenia społeczno‑kulturowego i odpowiadać nie tylko na potrzeby konsumenta, ale i reagować na nie zawsze łatwo zauważalne zmiany wokół. To właśnie ten całościowy kontekst jest elementem szczególnie istotnym w przypadku kreowania marek mających aspiracje do bycia ważnymi i atrakcyjnymi dla ludzi […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Czas to pieniądz. Im szybciej skontaktujesz się z klientem, tym lepiej

Żyjemy w świecie, w którym czas ma większe znaczenie niż kiedykolwiek. Klienci oczekują szybkiej obsługi, szybkich odpowiedzi, szybkiej dostawy. Ale czy jest to możliwe? Partnerem materiału jest Callpage. W czerwcu tego roku przeprowadzono badanie Lead Response Time wśród ponad 2275 firm z 12 branż. Miało ono na celu zmierzenie, jak szybko polskie firmy odpowiadają na zapytania klientów. Przebadano m.in. […]

26 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Nowa rola CMO – Chief Experience Officer?

W czasach, gdy marketing przechodzi niewyobrażalne dotąd zmiany, dyrektorzy marketingu muszą nieustannie zmieniać swoją rolę. Powinni określać nowe cele i wprowadzać nowe standardy oraz wizję tego, w jaki sposób powinien działać marketing w ich firmach. Dlaczego właśnie teraz jest to tak szczególnie istotne? Organizacje zmieniają dziś swoje rynkowe podejście. Od firm nastawionych na rozwój produktów przechodzą w kierunku firm, dla […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości

Nie wystarczy sprzedawać wielokanałowo, trzeba skutecznie zintegrować kanały, tak by zapewnić klientowi spójne doświadczenie zakupowe, a firmie najbardziej efektywne zarządzanie informacjami o produktach i konsumentach. Omnichannel: ważniejsza odmiana wielokanałowości Partnerem materiału jest: Jeszcze kilkanaście lat temu sprzedaż detaliczna odbywała się za pośrednictwem jednego, tradycyjnego kanału sprzedaży, czyli sklepów stacjonarnych. Wraz z rozwojem nowych technologii, zwłaszcza tych wykorzystujących Internet, sytuacja […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Michał Ciemiński: Zrozumienie oczekiwań klienta ma krytyczne znaczenie

Zarządzanie relacją klient‑dostawca ma szczególne znaczenie w przypadku usług outsourcingowych, dla których kontrakty mają długoterminowy, na ogół wieloletni, charakter. Przedsiębiorstwa korzystające z outsourcingu spodziewają się, że po początkowej fazie niezbędnej dla „dotarcia” współpracy obu stron jakość dostarczanych usług będzie coraz wyższa. Po tym okresie, który wymaga większego zaangażowania czasowego po stronie dostawcy, oraz wdrożeniu stosownych zmian w jego […]

26 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Drukarnia Warszawa – jak wybrać drukarnię w dużym mieście?

Duże miasta oferują szeroki wybór usług. Niezależnie od branży mamy możliwość wybierać spośród różnorodnych ofert. W Warszawie znajduje się wiele drukarni, ale jak wybrać tę najlepszą? Wybierając drukarnię, w pierwszej kolejności należy zainteresować się świadczonmi przez nią usługami oraz różnorodnością wykorzystywanych technologii, takich jak: druk cyfrowy, druk offsetowy, druk solwentowy albo atramentowy. To ważne, gdyż każde zamówienie […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Luksus w cenie

Majętni Polacy coraz chętniej kupują produkty i usługi uznawane za prestiżowe. Osoby zamożne najczęściej sięgają po produkty z górnej półki, kupując kosmetyki, urządzenia elektroniczne oraz planując podróże. Dla zamożnego Polaka luksus to przede wszystkim doskonałość, powaga, artyzm i harmonia oraz wytworność i klasyka. Jak wynika z badania Profil zamożnego Polaka 2017, przeprowadzonego przez ICAN Research na próbie 354 respondentów, osoby […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Doświadczenie, które buduje relacje klienta z marką

„Doświadczenie oferowane klientom pozwala firmom wyróżnić się czymś więcej niż tylko produktem lub reklamą” – podkreśla Katarzyna Gawlik, prelegentka „E‑commerce Trends Summit 2020”. „E commerce Trends Summit” w formule online już za nami. Jedną z prelegentek wydarzenia była Katarzyna Gawlik, która w branży e‑commerce działa przeszło 15 lat. W tym czasie zdobyła rozległe doświadczenie m.in. w badaniach użytkowników. Jest ekspertką […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!