Więcej w: Klienci i doświadczenia
Agile

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Zacznij od wartości, czyli jak projektować politykę cenową firmy

Założyciele firm są często iluzjonistami. Wpadają na jakiś pomysł, ale nigdy nie zadają sobie pytania, jak potencjalny klient postrzega wartość tego pomysłu. O projektowaniu polityki cenowej opowiada prof. Hermann Simon. Profesor Hermann Simon należy do najważniejszych autorytetów w obszarze polityki cenowej na świecie. Jest byłym wykładowcą akademickim. Prowadził zajęcia na Harvardzie, Stanfordzie oraz MIT. Jest współzałożycielem firmy Simon‑Kucher […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Bez lojalnych konsumentów ciężko o trwały sukces

Produkt wysokiej jakości odpowiadający potrzebom klientów to zaledwie pierwszy krok do budowania szerokiego grona lojalnych konsumentów. Drugi krok wymaga zdecydowanie większego zaangażowania ze strony firmy: powinna ona nie tylko rozumieć styl życia klientów i trendy, którymi się kierują, ale przede wszystkim je współtworzyć. Około 80% ludzi na całym świecie deklaruje, że regularnie pije kawę. W Polsce ten napój […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Handel detaliczny: wyzwania i kierunki rozwoju

Handel detaliczny jest jednym z najszybciej zmieniających się sektorów polskiej gospodarki. W dobie cyfryzacji stoją przed nim kluczowe wyzwania. Jak firmy mogą sobie z nimi poradzić? Cyfryzacja handlu detalicznego w Polsce staje się faktem. Według badania firmy Gemius „E‑commerce w Polsce” już ponad połowa polskich internautów kupuje online, a coraz większa część zakupów jest realizowana poprzez urządzenia mobilne. Udział e‑commerce w całości sprzedaży […]

27 kwietnia 2023
Agile

Silna marka – 5 inspiracji dla liderów

Silna marka to lojalność klientów i większa wytrzymałość w obliczu niepewności oraz kryzysów. Przypominamy pięć tekstów, które pokazują, jak o nią zadbać. 1. Spraw, aby klienci ufali twojej marce, podziwiali ją i szanowali Badania wykazują, że najbardziej cenione marki stosują innowacyjne metody aktywizowania, kuszenia i wzbogacania, choć nie w wymiarze finansowym, swoich klientów. 2. Idealna forma współpracy między markami Nie chodzi o to, jak […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Marketing Automation – odpowiedź na wymuszoną cyfrową rewolucję

Nikt nie był w stanie przewidzieć, że w ciągu kilku tygodni zostaniemy niemal zupełnie pozbawieni wielu narzędzi przeznaczonych do sprzedaży i marketingu, a digitalizacja stanie się koniecznością – niezależnie od stopnia naszego przygotowania, wiedzy czy posiadanych zasobów. Do tej pory jedną z głównych reakcji na ogłoszoną pandemię było ograniczanie budżetów marketingowych i redukcja zespołów. Warto jednak podkreślić, że w sytuacjach kryzysowych pozbawianie się […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Selekcja klienta pod kątem większej efektywności zespołu sprzedażowego

Pewnego mistrza gry w golfa zapytano, czy jego sukcesy są wynikiem ciężkiego treningu, czy bardziej szczęścia. Odpowiedział dyplomatycznie, że im więcej trenuje, tym więcej ma szczęścia. Jego odpowiedź, w oryginale brzmiąca „The harder I practice, the luckier I get”, da się odnieść do sprzedawania w internecie. Partnerem materiału jest Dzinga. Selekcja klienta pod kątem większej efektywności zespołu sprzedażowego Nie ma zgodności, co do […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?

W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi. Skupienie się na komunikacji i obsłudze klienta, dopracowanie wszystkich punktów styku oraz zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń na całej ścieżce zakupowej powinny być priorytetem każdej marki. Szczególnie że firmy konkurują nie tylko między sobą, […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

Sieć świadomych konsumentów

Sklep internetowy to obecnie niemal obowiązkowe uzupełnienie tradycyjnego biznesu, a coraz częściej także główny kanał sprzedaży dla coraz większej liczby przedsiębiorstw działających w obszarze handlu detalicznego i hurtowego. Już ponad połowa polskich internautów kupuje w sieci. I nic dziwnego, skoro na rynek pracy wchodzą coraz młodsze pokolenia „cyfrowych tubylców”. Ale e‑handel zmienia się nie tylko z powodu coraz liczniejszych rzesz e‑konsumentów. […]

26 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Sieci fast food odkryły, że ludzie boją się ludzi – wolą automaty

CZY WIESZ, ŻE: klienci składają zauważalnie wyższe zamówienia, jeśli… nie są obsługiwani przez ludzi. Jeśli szukasz sposobów na to, by zwiększyć skuteczność sprzedaży swoich produktów lub usług, to weź pod uwagę tę informację. Praktyka sprzedażowa dwóch sieci fast food – McDonald’s i Burger King – wykazała, że klienci składali większe zamówienia, gdy nie byli obsługiwani przez innych […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!