Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki - MITSMR

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 45

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-single-article.php on line 96
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

27 kwietnia 2023 5 min czytania

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych.

Jeszcze do niedawna mówiło się, że niezadowolony z zakupu klient przekazuje swoją negatywną opinię 8‑16 osobom, a zadowolony zaledwie trzem. W dynamicznym świecie internetu liczby te szybko się zmieniają. Komentarze i posty publikowane przez użytkowników social media mają nawet do kilkunastu tysięcy wyświetleń, a dzięki opcjom udostępniania mogą trafić do jeszcze większej grupy. Nawet najmniejsze potknięcie firmy może więc przerodzić się w jej wizerunkową porażkę. Dlatego też pojawia się pytanie, w jaki sposób można uniknąć tego rodzaju straty?

Stałe zwiększanie sprzedaży i skuteczności działań marketingowych to priorytet w każdej ambitnej firmie. »

Postawienie się w pozycji słabszego

Monitorowanie opinii polega na obserwowaniu, rozumieniu, a następnie wyciąganiu wniosków z zaczerpniętych opinii. Tak jak na podstawie strony internetowej użytkownik jest w stanie ocenić, czy dana firma jest liderem w branży, tak samo jej przedstawiciele powinni umieć na bieżąco kontrolować, czy wizerunek organizacji umacnia się, czy słabnie. Prowadzony w mediach społecznościowych marketing skłania do oceny wizerunku marki, jej bieżących działań, a nie tylko zachęca do skorzystania z oferty.

Wystawiane przez klientów opinie uznawane są z reguły za wiarygodne i miarodajne. W szczerej ocenie konsumenta pozostali widzą zazwyczaj odważną postawę, chęć dążenia do prawdy i autentyczność. Jednym z rozwiązań jest rozpoczęcie dialogu na temat powstałego problemu oraz wyrażenie chęci jego rozwiązania, jeżeli oczywiście istnieje realne tego uzasadnienie. Gdy klient publikuje negatywną opinię na temat produktu, zadaniem przedstawicieli firmy jest odpowiednia reakcja. Pomimo silnej pozycji, wysokich przychodów i szerokiej bazy odbiorców nie zaleca się występowania z pozycji silniejszego.

Chatbot, czyli wirtualny doradca każdego klienta

Konsultanci online mogą udzielać odpowiedzi na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, komunikatorach lub aplikacjach mobilnych. Ma to na celu wspieranie jakości obsługi klientów, potencjalne obniżenie jej kosztów, możliwość pozyskania nowych klientów, uproszczenie procesu zakupowego czy też wzrost zaufania. Dodatkowo może pomóc w określeniu trendów konsumenckich dzięki szczegółowej analizie zadawanych pytań. System działania jest wygodny i korzystny dla obu stron.

Najmniej zaawansowane chatboty odpowiadają na proste pytania – mogą być prowadzone wymiennie z zakładką FAQ. Ich rozszerzone wersje dają możliwość dobrania produktu do spersonalizowanych oczekiwań konsumenckich. Klient otrzymuje wiele pytań, na które musi odpowiedzieć, aby otrzymać najbardziej dopasowany element oferty. Istnieją też wersje, za pomocą których można dokonywać bezpośrednio zakupów.

Klienci doceniają chaty za szybkość uzyskiwania odpowiedzi, personalizację kontaktów i zakupów w przypadku, gdy istnieje możliwość zapamiętania preferencji, a także za możliwość dokonywania zakupów z pozycji komunikatora. Najdoskonalsze wersje łączą w funkcje komunikacyjne, doradcze i sprzedażowe. Są w stanie rozwiać wątpliwości klienta przy jednoczesnej oszczędności czasu i zwiększeniu zaangażowania.

Firmy przywiązują coraz większą wagę do budowania pozytywnego wizerunku w sieci.#socialmedia

Zarządzanie marketingiem w social media

Firmy przywiązują coraz większą wagę do budowania pozytywnego wizerunku w sieci. Dbając o relacje z klientami, podejmują się różnego rodzaju działań. Na przykład sieć komórkowa Play wyszła z inicjatywą wsparcia swoich działań w social media, wykorzystując platformę, której zadaniem jest wyszukiwanie w internecie zażaleń i negatywnych opinii na jej temat. W kolejnych krokach zajęła się moderowaniem dyskusji, analizą skuteczności działań marketingowych, monitorowaniem konkurencji, generowaniem raportów analitycznych, a w rezultacie również optymalizacją procesów okołosprzedażowych. Konsultanci zarządzający narzędziem z ramienia firmy zaczęli włączać się w rozmowy online, udzielając pomocy, a tym samym niwelując zaistniałe problemy.

Z kolei firma LG w inny sposób zaangażowała swoich klientów. Chcąc zwiększyć sprzedaż smartfonów w segmencie wiekowym 16‑24 lata, zorganizowała akcję na Twitterze. Zabawa polegała na wyszukiwaniu ukrytego stoiska LG. Ten, kto pierwszy do niego dotarł, otrzymał dwa bilety na koncert. By ułatwić znalezienie stoiska, stworzono mapę, która stawała się coraz dokładniejsza za każdym razem, gdy ktoś użył hashtaga #lgtickethunter.

Efektywność w działaniu

Jednym z najważniejszych elementów oceny wizerunku firmy przez klientów jest szybkość, z jaką otrzymują oni odpowiedź na zadane pytanie. Dlatego warto mieć przygotowany zestaw gotowych odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. W uzasadnionych przypadkach pozytywnie odbierane są gotowe narzędzia rekompensujące zaistniałe problemy czy wyrządzone szkody. Najważniejsze jednak, aby nie ignorować przesyłanych wiadomości i możliwie jak najszybciej udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Klienci odbiorą to jako wyraz troski i dbałości o nich. A to, z całą pewnością, wpłynie na pozytywny obraz firmy.

Tematy

Może Cię zainteresować


Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
Testowy wpis dla magazynow

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Volutpat orci auctor senectus natoque elementum egestas sit sed. Sem faucibus etiam at auctor nisi. Elit dui congue orci eu lorem est. Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis. Curabitur luctus et hac magna scelerisque augue sit dictumst turpis.

Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Czwarty magazyn z nieco dłuższym tytułem dodany, a co tam, niech ludzie czytają.

A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.A tutaj będzie ekstremalnie długi excerpt.

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji. Konferencja rozpoczęła się od […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Analityka i Business Intelligence
Konferencja Trendy HR „Future Ready Organization™: Różnorodność, Dobrostan i Kompetencje pracowników”
22 listopada 2024 r. spotkaliśmy się w gronie ekspertów podczas kolejnej edycji konferencji Trendy HR. Jej motywem przewodnim była kultura organizacyjna na miarę Future Ready Organization™, dobrostan pracowników oraz system pracy i rozwoju oparty na pięciu pokoleniach pracowników. Nasi uczestnicy otrzymali wiele praktycznych wskazówek i cennej wiedzy na temat funkcjonowania oraz możliwości rozwoju organizacji.
Podcast
Premium

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Akceleratory biznesu
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy

Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego wzrostu i efektywności firmy. CFO coraz częściej są współodpowiedzialni za wdrażanie technologii, które wspierają cyfryzację finansów.

Współpraca między CFO a CIO jest zatem niezbędna, aby budować efektywną infrastrukturę IT, wspierającą kluczowe procesy finansowe. Automatyzacja i analiza danych, będące fundamentem obecnych trendów t

Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
CFO i CIO: zgodnie w kierunku cyfrowej transformacji firmy
Transformacja cyfrowa wymaga współpracy na wielu poziomach. Szczególnie istotna jest kooperacja pomiędzy CFO i CIO, która realnie wpływa na realizację strategicznych celów biznesowych i wdrażanie innowacji, które są kluczowe w budowaniu przewag konkurencyjnych. CFO jako lider technologicznych zmian Rola CFO ewoluuje w stronę przywództwa technologicznego. Według badania McKinsey, ponad 75% CFO uważa, że transformacja technologiczna jest kluczowa dla długoterminowego […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak AI zmienia naszą pracę i życie. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje zarówno nasze codzienne życie, jak i sposób, w jaki funkcjonujemy świecie w biznesu. Aleksandra Przegalińska, jedna z czołowych badaczek AI w Polsce, przedstawia najważniejsze wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i oferuje cenne wnioski dla liderów biznesu. AI jest potężnym narzędziem, które może bardzo zwiększyć efektywność organizacji, jej wykorzystanie jednak wymaga odpowiedzialności. Takie technologie jak […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. […]
Podcast

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/template-parts/part-slider-article.php on line 45
Bez kategorii
Jak zwalniać ludzi we właściwy sposób?
Przechodzimy przez transformację organizacyjną, która będzie obejmować redukcję zatrudnienia. Jak możemy to zrobić szybko i efektywnie? Szybkie rozwiązywania trudnej sytuacji mogą być kuszące. Liderzy mogą chcieć jednym cięciem rozwiązać problem i ruszyć dalej. Jednak decyzje, które mają znaczący wpływ na życie pracowników, powinny być przemyślane i podejmowane z empatią. Radykalne zwolnienia mogą podważyć zaufanie pozostałych pracowników i pozostawić ich w poczuciu niepewności. […]
Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Jeszcze nie masz subskrypcji? Dołącz do grona subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Subskrybuj

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!