Więcej w: SEO i marketing cyfrowy
Marketing i sprzedaż

Skuteczny marketing na platformach społecznościowych

Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy Nasza Klasa, są od paru lat niekwestionowanymi gwiazdami na internetowej scenie. Przyciągają setki milionów internautów, którzy spędzają tam coraz więcej czasu. Tym samym wzbudzają coraz większe zainteresowanie firm i specjalistów od marketingu i strategii, dostrzegających olbrzymi potencjał tkwiący w Web 2.0. Jednak niewiele firm rzeczywiście rozumie i potrafi zorganizować dialog w tym środowisku. Jeszcze […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cyfrowy marketing – 5 inspiracji dla liderów

Technologie cyfrowe rewolucjonizują marketing. Sprawiają, że nie tylko zmienia się sposób dotarcia do potencjalnego klienta, ale także sam przekaz. Przedstawiamy pięć tekstów, które pokazują, jakie korzyści i wyzwania wiążą się z tą zmianą. 1. Jakim typem chleba jesteś?, czyli o tym, czym jest content interaktywny Zaangażowanie jest Świętym Graalem marketingu w mediach społecznościowych. To jeden z głównych wskaźników skuteczności kampanii w social mediach, a także […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować

W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia? Tak, wymaga to jednak zmiany podejścia do sprzedaży i oparcia jej na analizie konkretnych wskaźników. Za sukcesem osławionego HubSpota stoi Mark Roberge. To on, nie mając doświadczenia sprzedażowego, nie […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak reklamować się w grach?

Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu. Kilkunastominutowe, interaktywne i niesamowicie efektowne show z Arianą Grande w roli głównej zgromadziło tłumy na serwerach gry Fortnite. Pierwszy w pełni wirtualny koncert VR był kolejnym przykładem tego, że dzisiejsze gry sieciowe to dużo, dużo więcej niż […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Kontroluj wizerunek swojej marki w internecie

W pogoni za sprzedażą na platformie Amazon i w innych dużych serwisach internetowych wielu marketerów traci kontrolę nad przekazem swojej marki. Firma Nike ogłosiła jakiś czas temu, że przestaje sprzedawać swoje obuwie i odzież za pośrednictwem platformy Amazon, chcąc w ten sposób utrzymać większą kontrolę nad obecnością własnej marki w internecie. W oświadczeniu kierownictwo Nike stwierdziło, że firma nie potrzebuje dystrybucji dla samej […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Robert Bednarski: Lajki to za mało

Optymalizując działania pod względem liczby kliknięć bądź polubień ze strony użytkowników, firmy popełniają strategiczny błąd. Powód jest dość prosty większość osób, która decyduje się na zakup reklamowanego produktu, nie klika w jego reklamy. Gdy internet stał się narzędziem masowej komunikacji oraz globalną platformą handlową, naturalnym miernikiem sukcesu działań online stały się kliknięcia, a później lajki na Facebooku. Im […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Wirtualna etnografia – poznaj potrzeby swoich klientów

Internet wywiera wpływ niemal na każdą strefę naszego życia, a dzięki technologii umożliwiającej łatwy i szybki przepływ informacji stał się on miejscem, w którym budujemy wirtualną rzeczywistość. Liczba internautów w Polsce stale rośnie, a według badania firmy Gemius w 2015 roku wynosiła 25,82 mln osób, czyli 70% Polaków. Z tego względu życie w sieci niesie ze sobą dodatkowe szanse dla jakościowych badań zachowań społecznych. […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Bliżej klienta – nowe trendy w marketingu bezpośrednim

Marketingowcy zawsze chcieli mieć bezpośredni i tani dostęp do klientów. Dziś jest to wreszcie możliwe dzięki nowym technologiom – Internetowi, poczcie elektronicznej, SMS‑om, geolokalizacji itp. Problem w tym, że rewolucja w kanałach komunikacji nie jest jedyną zmianą w otoczeniu rynkowym. Duże zmiany zaszły także w relacjach między firmami a detalistami oraz w oczekiwaniach samych klientów. W efekcie, mimo nowych, interaktywnych metod dotarcia, skuteczność komunikacji […]

27 kwietnia 2023
Cyberbezpieczeństwo

Internauci w walce z fałszywymi informacjami

Skutecznym sposobem na walkę ze zjawiskiem fake news jest zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych. Rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości to jedno z największych wyzwań społeczeństwa informacyjnego obecnej dekady. Co prawda rozsiewanie dezinformacji jest starsze niż media, ale współcześnie zjawisko to jest szczególnie niepokojące, przede wszystkim z uwagi na potężne narzędzia dystrybucji i niemożliwe wcześniej do uzyskania zasięgi docierania z informacją. Fałszywe wiadomości […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!