Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
Klienci i doświadczenia

5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie

Biznes musi być tam, gdzie są jego klienci, a ci coraz częściej wchodzą w interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kupują produkty dzięki rekomendacjom zamieszczanym przez algorytmy, znajomych czy influencerów. Firmy nie mogą już ignorować potencjału sprzedażowego tych platform. Aby podpowiedzieć, jak ten potencjał skutecznie wykorzystać, przypominamy pięć popularnych tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie. Naucz się […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Jak przekuć atuty globalne na sukces lokalny

Na polskim rynku piwo Heineken rywalizuje z markami premium kierowanymi do młodych dorosłych konsumentów, czyli przede wszystkim piwami w zielonych butelkach, na czele z Lechem i Carlsbergiem. Tak jak większość globalnych marek, Heineken nieustannie staje przed wyzwaniem osiągnięcia spójności pomiędzy globalnym charakterem marki i związanym z tym zunifikowanym przekazem reklamowym a koniecznością dostosowania komunikacji i działań marki do potrzeb, oczekiwań i gustów lokalnych konsumentów. […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Zanim sprzedasz, daj coś od siebie

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Sprzedaż za pośrednictwem mediów społecznościowych jest możliwa i co najważniejsze – efektywna. Aby jednak wykorzystać ich potencjał, niezbędne jest opracowanie nowej strategii. O tym, jak osiągnąć mistrzowski poziom na takich platformach jak LinkedIn, opowiada Barbara Giamanco, światowy ekspert w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w sprzedaży. Przed ośmiu laty napisała pani wraz z Joan C. Curtis […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje i szkolenia

W storytellingu biznesowym sięgaj po monomit J. Campbella

Dziś z narzędzia tego korzysta biznes – w tym największe globalne marki, konstruując scenariusze poruszających reklam. Ale nie tylko reklam. Zobaczcie, czym jest „monomit” Josepha Campbella i jak dzięki niemu budować angażujące opowieści. George Lucas nie miał zbyt dobrego mniemania na temat własnego talentu literackiego. Miewał też bardzo długie okresy twórczego zastoju, kiedy żadne nowe pomysły nie przychodziły […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Skuteczny marketing na platformach społecznościowych

Serwisy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy Nasza Klasa, są od paru lat niekwestionowanymi gwiazdami na internetowej scenie. Przyciągają setki milionów internautów, którzy spędzają tam coraz więcej czasu. Tym samym wzbudzają coraz większe zainteresowanie firm i specjalistów od marketingu i strategii, dostrzegających olbrzymi potencjał tkwiący w Web 2.0. Jednak niewiele firm rzeczywiście rozumie i potrafi zorganizować dialog w tym środowisku. […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Mark Roberge: sprzedaż to nie magia, można ją skodyfikować

W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia? Tak, wymaga to jednak zmiany podejścia do sprzedaży i oparcia jej na analizie konkretnych wskaźników. Za sukcesem osławionego HubSpota stoi Mark Roberge. To on, nie mając doświadczenia sprzedażowego, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak reklamować się w grach?

Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu. Kilkunastominutowe, interaktywne i niesamowicie efektowne show z Arianą Grande w roli głównej zgromadziło tłumy na serwerach gry Fortnite. Pierwszy w pełni wirtualny koncert VR był kolejnym przykładem tego, że dzisiejsze gry sieciowe to dużo, dużo więcej […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Kontroluj wizerunek swojej marki w internecie

W pogoni za sprzedażą na platformie Amazon i w innych dużych serwisach internetowych wielu marketerów traci kontrolę nad przekazem swojej marki. Firma Nike ogłosiła jakiś czas temu, że przestaje sprzedawać swoje obuwie i odzież za pośrednictwem platformy Amazon, chcąc w ten sposób utrzymać większą kontrolę nad obecnością własnej marki w internecie. W oświadczeniu kierownictwo Nike stwierdziło, że firma nie potrzebuje dystrybucji dla […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak uniknąć spadku zyskowności?

Trudne warunki rynkowe sprawiają, że coraz mniejszej części firm udaje się podnosić marże. Często nie inwestują one w poprawę zarządzania cenami, co sprawia, że nie osiągają pełnego potencjału zysków. Podstawową przyczyną, dla której przedsiębiorstwa mają problem z podnoszeniem marż, jest występująca na coraz większą skalę presja cenowa. Wojny cenowe w cyfrowym świecie W dobie internetu przejrzystość oferty czy cen […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Bliżej klienta – nowe trendy w marketingu bezpośrednim

Marketingowcy zawsze chcieli mieć bezpośredni i tani dostęp do klientów. Dziś jest to wreszcie możliwe dzięki nowym technologiom – Internetowi, poczcie elektronicznej, SMS‑om, geolokalizacji itp. Problem w tym, że rewolucja w kanałach komunikacji nie jest jedyną zmianą w otoczeniu rynkowym. Duże zmiany zaszły także w relacjach między firmami a detalistami oraz w oczekiwaniach samych klientów. W efekcie, mimo nowych, interaktywnych metod dotarcia, skuteczność […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!