Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
E-commerce

Kim jest twój klient po pandemii?

Rok z pandemią i obostrzeniami z nią związanymi mocno wpłynął na zachowania konsumentów. Marki powinny o tym wiedzieć, bo powrót do normalności będzie bardzo długi. Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) podczas szóstej edycji badania „Koronabus”* podsumował zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków, jakie można zaobserwować po roku od ogłoszenia pandemii. Sprawdził także, jakie jest podejście Polaków do […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Skuteczny marketing opiera się na danych. Oto trzy kroki na drodze do tego celu

Może zabrzmi to nieco nostalgicznie, ale jeszcze kilka‑kilkanaście lat temu marketing trochę bardziej przypominał sztukę. Liczył się przede wszystkim pomysł, oryginalne podejście do klienta i zbudowanie całościowej wizji tego, co i jak chcemy mu przekazać, w zależności od produktu, przekazu czy grupy docelowej – „Big Idea”. Partnerem materiału jest Salesforce. Może zabrzmi to nieco nostalgicznie, ale jeszcze kilka‑kilkanaście […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Brakuje marketingu na rynku B2B

Warunki konkurowania w branży B2B nie różnią się zasadniczo od sektora B2C. W obu jest tak samo trudno dotrzeć do klienta i skłonić go do kupna produktu lub usługi. Niestety, zespoły marketingowe, zamiast wiązać działania ze strategią firmy, zajmują się doraźnymi zadaniami, często wyrwanymi z kontekstu biznesowego. Raport Przełom w marketingu B2B, stworzony na podstawie badania ICAN Research, pokazuje hiperkonkurencyjny […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Sposób na efektywną sprzedaż

Efektywność działań sprzedażowych zależy od wielu czynników, takich jak sektor, koniunktura czy nawet doświadczenia szefa sprzedaży. Opinie o tym, które z nich są najważniejsze lub – ogólniej – co najsilniej wpływa na sukces w sprzedaży, są bardzo podzielone. Naszym zdaniem, istnieją czynniki uniwersalne, pozwalające na poprawę wyników sprzedaży, w tym jej rentowności, które da się zidentyfikować i zmierzyć, choć czasami […]

27 kwietnia 2023
Jakość i obsługa

Co robić z niezadowolonym klientem?

Nie ma firmy, która nie popełnia błędów, i nie ma firmy, która zawsze zaspokoi potrzeby i wymagania wszystkich swoich klientów. Niezadowoleni klienci istnieć więc będą zawsze. Większość z nich cierpi w milczeniu lub po prostu odchodzi do konkurencji. Bardziej asertywna mniejszość – szczególnie ci, którym wyrządzono znaczną szkodę – składa reklamacje. Ich pozytywne rozwiązanie daje szansę na odbudowę relacji. […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Marcin Bąk: najważniejsze to wykreować wartość własnej marki

Sytuacja firmy Anny jest trudna, ale nie bez wyjścia. Rozwijanie internetowego biznesu bazującego na produktach branży modowej nie jest zarezerwowane tylko dla gigantów. Z nowych realiów może czerpać również Anna, jeśli tylko odnajdzie własnych odbiorców i opracuje swój własny koncept biznesowy. Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że branży modowej nie było po drodze z Internetem. Klienci woleli […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Kto zyska, a kto straci na powrocie niedziel handlowych? I jak wpłynie to na e-commerce?

Po ponad trzech latach obowiązywania zakazu handlu w niedzielę widać, że ograniczenie nie działa. Kolejne placówki kombinują jak obejść ustawę, a opinia publiczna sprzyja tego typu działaniom. Co dalej? Pandemia zmieniła drastycznie nasze życie. Nie dziwi więc fakt, że wymusiła także zmianę nawyków zakupowych Polaków. Częściej kupowaliśmy online, częściej też wybieraliśmy się na duże zakupy. Zmniejszyło się […]

27 kwietnia 2023
Agile

Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing

W internecie walka o uwagę konsumenta trwa w najlepsze. Każdego dnia publikowane są miliony nowych treści, które mają na celu zdobycie jak największej publiczności, najlepiej autentycznie zaangażowanej. Problem polega na tym, że nie tak łatwo w dzisiejszym natłoku informacyjnym i przy szybkości zachodzących zmian, to osiągnąć. Raport IAB: Konsumpcja treści online a marketing Jak wynika z prowadzonych badań przeciętny użytkownik internetu spędza […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak SEO wpływa na rozwój firmy

Już od dawna wiadomo, że największy wpływ na rozwój naszej firmy ma Internet. To on pozwala nam dotrzeć do klientów z całej Polski, a nawet świata przy pomocy jednego kliknięcia. Dobre rozegranie działań internetowych może sprawić, że wasze usługi, czy produkty będą wręcz rozchwytywane. Jak SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych może wpłynąć na rozwój waszej firmy […]

27 kwietnia 2023
Agile

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Skłonność klienta do polecenia produktu lub usługi rodzinie i znajomym (NPS) jest obecnie najpopularniejszą miarą określającą poziom jego zadowolenia z doświadczeń zebranych w punktach styku z daną marką. Opierając się na pomiarze NPS i badaniu opinii o marce, firmy wypracowały proces mapowania ścieżki klienta (customer journey) na styku z ich markami i wykorzystują te mapy do identyfikacji kluczowych […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!