Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategie marketingowe - MITSMR
Więcej w: Strategie marketingowe
Innowacja

Najlepsi z najlepszych! Finał 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”

Konkurs „Teraz Polska” zmienia się, podobnie jak krajowa i globalna gospodarka. W tegorocznej edycji nagrodzono produkty i usługi z różnych branż, m.in. biotechnologicznej, OZE, informatycznej, finansowej, medycznej, budowlanej, elektrotechnicznej, bezpieczeństwa czy edukacyjnej. Zwycięzców łączy to, że oferują najwyższą jakość i pochodzą z Polski. Jeszcze kilka lat temu reprezentacja branżowa w Konkursie „Teraz Polska” miała nieco inny skład. Przeważały produkty spożywcze, budowlane, przemysłowe […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Robert Bednarski: Lajki to za mało

Optymalizując działania pod względem liczby kliknięć bądź polubień ze strony użytkowników, firmy popełniają strategiczny błąd. Powód jest dość prosty większość osób, która decyduje się na zakup reklamowanego produktu, nie klika w jego reklamy. Gdy internet stał się narzędziem masowej komunikacji oraz globalną platformą handlową, naturalnym miernikiem sukcesu działań online stały się kliknięcia, a później lajki na Facebooku. […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Wirtualna etnografia – poznaj potrzeby swoich klientów

Internet wywiera wpływ niemal na każdą strefę naszego życia, a dzięki technologii umożliwiającej łatwy i szybki przepływ informacji stał się on miejscem, w którym budujemy wirtualną rzeczywistość. Liczba internautów w Polsce stale rośnie, a według badania firmy Gemius w 2015 roku wynosiła 25,82 mln osób, czyli 70% Polaków. Z tego względu życie w sieci niesie ze sobą dodatkowe szanse dla jakościowych badań zachowań […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

12 kluczowych trendów w sprzedaży B2B w 2019 roku

Jak pokazują wyniki badań ICAN Research ostatnie lata to czas prosperity w działach sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie mierzą się one z poważnymi wyzwaniami. Jak wygląda nowy świat sprzedaży i jakie zjawiska będą go określać w najbliższej przyszłości? ICAN Research, jednostka badawcza powołana przez wydawcę magazynu „Harvard Business Review Polska”, postanowiła wraz z firmą Microsoft sprawdzić kierunki transformacji […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak wygląda polski rynek internetowy? [RAPORT]

Raport Strategiczny IAB Polska to publikacja, której celem jest podsumowanie działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce. Podobnie jak w poprzednich latach, eksperci IAB Polska skupili się w nim na kluczowych kwestiach i trendach związanych z komunikacją cyfrową. Polski rynek internetowy jest w bardzo dobrej kondycji, a perspektywy rozwojowe są równie obiecujące. W 2016 roku nastąpił 14‑procentowy wzrost wydatków reklamowych, osiągając wartość 3,6 mld […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Między sklepem stacjonarnym a wirtualnym

Rynek mebli jeszcze niedawno był jednym z ostatnich bastionów tradycyjnych zakupów. Okazuje się jednak, że nic nie powstrzyma globalnego trendu przenoszenia się handlu do internetu, nawet duże gabaryty produktów. Dlatego sprzedawcy odważnie postawili na budowanie cyfrowych kanałów. Z jakimi wyzwaniami muszą się zmierzyć? Partnerem materiału jest Blue Media. Rynek mebli i produktów wyposażenia wnętrz należy do najszybciej rosnących […]

27 kwietnia 2023
Agile

Wielokanałowe dotarcie do klienta

Zmianę w spojrzeniu na konsumenta determinują dwa zjawiska. Po pierwsze, nowe trendy w zachowaniach i postawach klientów; po drugie, zachodzący na naszych oczach rozwój technologiczny. Tak wynika z badań i analiz prowadzonych przez Accenture Research oraz Grupę Unity, dotyczących wielokanałowej sprzedaży (Omnichannel Commerce, badanie poziomu wielokanałowości w wybranych branżach, Grupa Unity, jesień 2014). Wspomniane adanie wykazało, że w obszarze dotyczącym zachowań konsumentów […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Prezes Siódemki opowiada jak podbił rynek e-commerce

W drugiej dekadzie XXI wieku pojęcia takie jak cloud computing, big data czy omnichannel są nie tylko powszechnie znane, ale funkcjonujące pod tymi terminami rozwiązania technologiczne są szeroko dostępne i chętnie wykorzystywane w biznesie. Jednak jeszcze kilka lat temu te określenia dopiero wchodziły do terminologii biznesowej i zaczynały zmieniać zarówno sposoby kontaktu z klientami, jak i podejście do danych. Ale już […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Skuteczne prognozowanie sprzedaży

Skuteczny system CRM pozwala na szybsze i bardziej prawidłowe prognozowanie sprzedaży, a przez to zwiększenie jej wydajności i wzrost przychodów. Partnerem materiału jest Salesforce. Wiele firm podchodzi do kwestii prognoz sprzedażowych z dużym dystansem. Z jednej strony jest to działanie konieczne chociażby do tego, by przygotować założenia budżetowe i strategię rozwoju firmy, ale z drugiej tego typu przewidywania traktowane są nieraz jako […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Marketing Automation – odpowiedź na wymuszoną cyfrową rewolucję

Nikt nie był w stanie przewidzieć, że w ciągu kilku tygodni zostaniemy niemal zupełnie pozbawieni wielu narzędzi przeznaczonych do sprzedaży i marketingu, a digitalizacja stanie się koniecznością – niezależnie od stopnia naszego przygotowania, wiedzy czy posiadanych zasobów. Do tej pory jedną z głównych reakcji na ogłoszoną pandemię było ograniczanie budżetów marketingowych i redukcja zespołów. Warto jednak podkreślić, że w sytuacjach kryzysowych pozbawianie […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!