Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe - MITSMR
Więcej w: Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe
Przełomowe innowacje

Jak AI i metaverse wpisują się w cykl życia innowacji

W czasach, gdy środowiska biznesowe ogarnęła prawdziwa gorączka cyfrowego złota czyli generatywnej sztucznej inteligencji, może się wydawać, że inne technologie, takie jak wirtualna czy rozszerzona rzeczywistość, czyli VR (Virtual Reality) i AR (Augmented Reality) zostały zepchnięte na dalszy plan.  Nic bardziej mylnego! O możliwościach i perspektywach technologii metaversalnych rozmawia Paweł Kubisiak redaktor naczelny MIT Sloan Management Review Polska z Andrzejem […]

11 lipca 2024
Analityka i Business Intelligence

Korzystasz w firmie z AI? Uważaj na tych 8 zagrożeń!

Chat GPT pokazał firmom mnóstwo nowych możliwości, które w wielu przypadkach zepchnęły na daleki plan kwestie bezpieczeństwa związane ze stosowaniem w pracy sztucznej inteligencji. Niestety, w czasach gdy cyberbezpieczeństwo powinno być najważniejsze, narzędzia sztucznej inteligencji dodatkowo skomplikowały i tak już złożone środowisko infrastruktury IT, z którego codziennie skorzystamy podczas pracy.  Na domiar złego generatywna sztuczna inteligencja i  duże modele językowe […]

5 lipca 2024
Analityka i Business Intelligence

Nowa definicja spotkań online dzięki inteligentnym urządzeniom do współpracy Lenovo ThinkSmart

Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. W odpowiedzi na te wyzwania, z którymi musi się zmierzyć większość przedsiębiorców, powstała inicjatywa HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre. Dziesięć firm: Bene, Jabra, Lenovo, Microsoft, Sharp / NEC, Waldmann, Colliers, Exclusive Networks, Hays […]

28 czerwca 2024
Analityka i Business Intelligence

Technologia w służbie HR – jak digitalizacja danych i procesów uwalnia czas HR-owców

Nowe technologie, rozwiązania chmurowe i sztuczna Inteligencja na dobre wkroczyły do branży PR. Mnogość rozwiązań i możliwości niektórych fascynuje, innych przytłacza. Czy AI może wyręczyć, a następnie zastąpić specjalistów ds. kadr i płac? Jakie rozwiązania wybrać dla firmy, aby wspomóc jej harmonijny rozwój? Czy lepiej wybrać gotowe rozwiązanie, czy może skrojone na miarę? I w końcu – jak je wdrażać, aby […]

27 czerwca 2024
Etyka w biznesie

Sztuczna inteligencja i prawdziwa odpowiedzialność

Technologia zdemokratyzowała się jak nigdy wcześniej. Sztuczna inteligencja jest powszechnie dostępna, więc jej odpowiedzialne stosowanie staje się kluczową kwestią. Ponieważ już w tej chwili zaczyna ona wpływać na wszystko, co dotyczy naszego życia, musimy zadbać o to, żeby jej rozwój i wykorzystanie odbywały się w sposób zgodny z naszymi wartościami oraz z poszanowaniem praw i godności ludzi. Jednym z  z największych wyzwań związanych […]

26 czerwca 2024
Digitalizacja

Dlaczego sztuczna inteligencja powinna być odpowiedzialna

Zagrożenia i porażki wywołane przez zewnętrzne algorytmy sztucznej inteligencji sprawiają firmom problemy natury komercyjnej, prawnej i reputacyjnej. Większość organizacji ignoruje to ryzyko. Miesiące, które upłynęły od premiery algorytmu ChatGPT firmy OpenAI, nie tylko pokazały możliwości sztucznej inteligencji, ale też obnażyły problemy natury etycznej oraz niepowodzenia, które może przynieść jej wykorzystanie. Pojawiły się niezliczone przykłady fałszywych informacji podawanych przez […]

13 czerwca 2024
Analityka i Business Intelligence

AI w życiu skarbnika: realna szansa czy obietnica marketingowa?

Od czasu pojawienia się ChatuGPT w listopadzie 2022 dyskusja o sztucznej inteligencji i jej możliwościach zagościła w publicznym dyskursie na dobre. Eksperci z przeróżnych dziedzin wskazują potencjalne szanse i zagrożenia. Technologiczni giganci prezentują nowe, ulepszone rozwiązania, najczęściej oparte o duże modele językowe. Świat biznesu bacznie przygląda się możliwościom i szuka najbardziej obiecujących przypadków użycia AI. Czy w obszarze bankowości transakcyjnej i w pracy skarbników można liczyć […]

4 czerwca 2024
Digitalizacja

Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku – 61 proc. pracowników w Polsce już wykorzystuje generatywną AI w codziennej pracy

Praca hybrydowa stała się nową normalnością, dlatego przestrzenie biurowe muszą zostać tak przeprojektowane, by zmiana miejsca wykonywania obowiązków służbowych była prosta, efektywna i przyjemna. Odpowiednia aranżacja i dostosowane rozwiązania technologiczne zapewnią inkluzywne, owocne spotkania. W odpowiedzi na te wyzwania, z którymi musi się zmierzyć większość przedsiębiorców, powstała inicjatywa [](http://HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre)HWEC – Hybrid Workplace Experience Centre. Dziesięć firm: http://BeneBene, http://JabraJabra, http://LenovoLenovo, http://MicrosoftMicrosoft, [](http://Sharp […]

24 maja 2024
Analityka i Business Intelligence

Czy generatywna AI zastąpi marketingowe badania rynku?

Sam Ransbotham i Shervin Khodabandeh, gospodarze podcastu Me, Myself i AI, rozmawiają z  Ayelet Israeli, profesorką na wydziale marketingu Harvard Business School, o wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji w badaniach marketingowych i zrozumieniu preferencji konsumentów. Jako profesorka nadzwyczajna w Harvard Business School i współzałożycielka Customer Intelligence Lab w tamtejszym Digital Data Design Institute Ayelet Israel koncentruje się na tym, w jaki sposób dane i technologia mogą […]

14 maja 2024
Automatyzacja i robotyzacja

Wiktoria Wójcik. Od gamingu do marketingu

– Stworzyliśmy więc  technologię, która pozwala markom współpracować z tysiącem streamerów łatwiej niż kiedykolwiek pracowała z jednym. W pełni zautomatyzowaliśmy współpracę na linii streamer marka – wyjaśnia Wiktoria Wójcik, gamerka i przedsiębiorczyni, laureatka 3. edycji konkursu 25 przed 25 Forbesa, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach i współzałożycielka InStreamly. Rozmawia Rafał Pikuła. Rafał Pikuła: Trafiłaś na listę 25 przed […]

13 maja 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!