Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Kluczowym czynnikiem sukcesu w sektorze finansowym jest dzisiaj szybkość, z jaką rozpoznaje się dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów i umiejętność dostosowania do nich. W każdej branży jest to wyzwaniem, jednak intensywny wzrost popularności sektora FinTech potęguje presję czasu i konieczność wdrażania skutecznych rozwiązań. Przeprowadzenie gruntownych zmian w dużych organizacjach finansowych nie jest jednak łatwym zadaniem. Dynamika rynku i konieczność nadążania za oczekiwaniami […]
Wiosenne zamknięcie sklepów sprawiło, że proces automatyzacji sprzedaży – który już wcześniej był rosnącym trendem – przyśpieszył. Podczas lockdownu sprzedawcy nie mieli wyjścia i musieli zaufać technologii, aby przetrwać. Sprzedaż detaliczna musiała stać się bardziej cyfrową. To, co jeszcze do marca było alternatywą, stało się wyraźną koniecznością. Siłę trendu pokazują liczby. W 2016 globalny rynek zautomatyzowanej sprzedaży […]
Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu? Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co […]
Aby skutecznie konkurować na rynku, firmy muszą znajdować nowe sposoby na ograniczanie kosztów działalności. Odpowiedzią na to wyzwanie są nowoczesne systemy informatyczne pozwalające lepiej zarządzać zasobami firmy przez opomiarowanie i zautomatyzowanie niektórych procesów. Partnerem materiału jest: Narzędzia cyfrowe podwyższają rentowność firm Przedsiębiorstwa zmuszone działać w zmiennym i niepewnym środowisku szybko nauczyły się elastyczności i efektywności. Stale budują również kulturę […]
Kluczowe pytanie zadawane przez menedżerów w ostatnim półroczu brzmi: co dla mnie oznacza nadejście Przemysłu 4.0? Jeżeli firma, którą zarządzasz, realizuje tylko produkcję (czyli środkowy etap łańcucha wartości), to po pierwsze, na pewno odczuwasz presję na obniżenie ceny jednostkowej produktu. Po drugie, prawdopodobnie marża, którą wypracowujesz, jest niższa niż oczekiwana. Po trzecie, patrząc na dynamicznie zmieniający […]
Dane powinny być własnością organizacji, a nie poszczególnych jednostek i departamentów. Niestety w rzeczywistości bardzo często jest na odwrót. O tym jak stać się firmą data‑drive, która podejmuje decyzje w oparciu o dane opowiada Tomasz Stachlewski, CEE Senior Solutions Architecture Manager w Amazon Web Services (AWS). Rozmawia Paulina Kostro. Firmy, które wykorzystują dane, wymieniają szereg korzyści z tym związanych. Jednak, jak podaje Harvard […]
Kryzys uświadomił menedżerom, że wiele zaprojektowanych przed laty procesów nie przystaje do wyzwań, przed którymi stają nowoczesne organizacje. Przez trzy dekady za prawdziwy symbol krótkowzroczności uchodził Ken Olson, założyciel i prezes koncernu high‑tech DEC, który u schyłku lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku stwierdził, że nie sądzi, by ktokolwiek chciał mieć w domu komputer. Trzy lata później rozpoczęła się „era […]
Wyobraźmy sobie sytuację, w której – według użytkowników – system informatyczny działa dobrze i nagle ktoś podejmuje decyzję, że będziemy go tworzyć od początku. „Nie było łatwo, ale się udało” – zdradza Łukasz Rumowski, dyrektor rozwoju produktu w firmie Arcus. Dla wielu firm współpraca działów biznesowych z ekspertami IT stanowi kluczowe wyzwanie. To także jeden z najważniejszych trendów informatyzacji, wskazanych […]
Platforma zakupowa Zalando niegdyś przytłaczała użytkowników obfitym asortymentem, bo firmie zależało, by zademonstrować swoje zasoby. Dziś skupia się na zaawansowanej personalizacji, aby maksymalnie ułatwić klientom dotarcie do tych produktów, których naprawdę potrzebują. Technologie grają w tym kluczową rolę. O tym, jak zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia w świecie online, opowiada Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando. Polscy […]
Do niedawna dostępne narzędzia IT pozwalały na analizę poniesionych strat. Dziś nowe rozwiązania, działając wyprzedzająco i prewencyjnie, redukują skalę wyłudzeń. Postęp technologiczny z jednej strony daje nowe możliwości wyłudzeń, z drugiej – IT jest narzędziem ograniczającym skalę tego zjawiska. Najważniejszą odpowiedzią na wyłudzenia stają się dziś rozwiązania technologiczne, które wykorzystują algorytmy oraz zasoby Big Data. Po zaawansowane narzędzia […]