Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
Pandemia wiele zmieniła w sposobie funkcjonowania świata. Dla firm nadal największym wyzwaniem jest zaangażowanie i budowanie relacji ze swoim otoczeniem biznesowym. Tak z klientami, jak i ze wszystkimi interesariuszami. Dziś w tej drugiej grupie zdecydowanie najważniejsi są pracownicy. Partnerem materiału jest Eventory. Eventy zawsze były jednym z najlepszych narzędzi do budowania relacji i zaangażowania. Jednak dotychczas, organizując eventy nazywane w AD 2020 „tradycyjnymi”, firmy przydzielały […]
Mobilność miejska jako wyzwanie dla współczesnych miast Wzrost liczby ludności w miastach skutkuje rosnącym natężeniem ruchu, a tym samym występującymi zatorami komunikacyjnymi wynikającymi z ograniczonej przepustowości i braku odpowiedniej infrastruktury. Negatywne oddziaływania w postaci długich codziennych dojazdów do pracy, licznych przesiadek, przepełnienia pojazdów, opóźnień oraz hałasu drogowego i zanieczyszczeń powietrza, mają wpływ na jakość życia mieszkańców, w tym zdrowie fizyczne i psychiczne. W PODRÓŻ ZAPRASZA: Odpowiedzią […]
Wielu trenerów, mówców, myślicieli i ekspertów ogranicza się do rad, „co” należy zrobić, aby przeprowadzić cyfrową transformację marketingu i sprzedaży. Natomiast mało kto wie, „jak” należy to zrobić. Wnioski z naszego badania pozwolą znaleźć odpowiedź na to drugie pytanie. Partnerem materiału jest B2BPowerGroup. Nie „co”, lecz „jak” Uczestnicząc w konferencji, czytając bloga, oglądając film na YouTubie czy słuchając podcastu, zapewne niejednokrotnie […]
Rozwiązania Teta tworzone już od 34 lat, od 2010 roku rozwijane są w ramach światowej grupy Unit4. Od tego roku będą sprzedawane pod marką Unit4 Teta. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej podkreśla kluczowe aspekty misji marki, zawarte w filozofii in business for people. Oznacza ona stawianie na pierwszym miejscu człowieka oraz polepszenie doświadczenia pracownika w relacjach z pracodawcą i w wykonywaniu codziennych […]
Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowany w formule online! Skorzystaj z okazji do pogłębienia swojej wiedzy na temat sprzedaży w internecie, zgłaszając swój udział w konferencji! Kryzys odwrócił myślenie wielu przedsiębiorców o handlu internetowym i e‑commerce o 180 stopni. Nic więc dziwnego, że nauczeni doświadczeniem ostatnich […]
Dziś niemal każda firma ma swoje konto na Facebooku, często również na Instagramie, Tik‑Toku, Twitterze. Media społecznościowe są pierwszym frontem komunikacji. Zmiany, które dotkną dostawców tych platform, mogą odbić się również na twoim biznesie. Czarne chmury nad Facebookiem wiszą od dłuższego czasu. Zaczęło się od skandalu z Cambridge Analytica, ale wkrótce okazało się, że to dopiero początek problemów […]
Żyjemy w złotych czasach dla analityki internetowej. Klasyczne metody analityczne w połączeniu z nowoczesnymi technologiami pozwalają na wyciąganie wniosków wpływających na działania firmy. Jakich metod analizy danych użyć i jak właściwa interpretacja wyników może przełożyć się na decyzje biznesowe? Partnerem materiału jest They.pl. Czy analityka cyfrowa to sposób na zdobycie przewagi biznesowej Wykorzystanie analityki i podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych na podstawie danych jest […]
Organizacje i firmy muszą polegać na dostawcach zewnętrznych w celu zapewnienia przepływu towarów, wsparcia operacyjnego oraz dostarczania dóbr i usług do swoich klientów. Aby zapewnić sprawnie działający proces zakupowy, wprowadzane są procedury i kontrole. Mają one dać pewność, że właściwe pozycje trafiają do odbiorcy we właściwym czasie, w odpowiedniej jakości i na uzgodnionych warunkach. Co jednak w przypadku, gdy pojawiają się nieprzewidziane […]
Do ochrony zdrowia nowej generacji będziemy wykorzystywać coraz więcej nowinek technologicznych, takich jak: urządzenia mobilne, specjalistyczne aplikacje, telekonsultacje, a nawet sztuczna inteligencja czy narzędzia typu data mining(1). Coraz więcej usług będzie świadczonych zdalnie w domu pacjenta lub w punktach usługowych, czy nawet z wykorzystaniem istniejących powierzchni usługowych (apteka, drogeria, punkty handlowe). Takie wnioski wypływają z badania PwC, zaprezentowanego w lipcowym raporcie […]
Nowoczesne technologie otwierają zupełnie nowe możliwości przed przedsiębiorstwami poszukującymi sposobów na poznanie i zaspokojenie potrzeb konsumentów. Szczególny potencjał ma analiza dużych zbiorów danych. Zastanówmy się nad procesem powstania potrzeb człowieka skutkujących dążeniem do ich zaspokojenia. Czy jako organizatorzy rynku konsumenta jesteśmy w stanie precyzyjnie zdefiniować wszystkie przyczyny powstania tych potrzeb i przygotować odpowiednio szybko produkt, który je w pełni zaspokoi? […]