Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Rozwój technologii połączony ze zmianami demograficznymi stawia przed firmami coraz trudniejsze wyzwania, którym nie sposób sprostać bez silnego wsparcia cyfrowych rozwiązań, takich jak sztuczna inteligencja czy uczenie maszynowe. Jedno jest pewne – w zmieniającym się świecie wygrają te firmy, które umiejętnie i skutecznie wykorzystają nowe technologie i zaimplementują je nie tylko w procesy produkcyjne czy sprzedażowe, ale wręcz uczynią […]
Przedsiębiorcy mogą dziś finansować swoją działalność na wiele sposobów. Dotyczy to zarówno środków własnych oraz zysków generowanych przez przedsiębiorstwo, jak i środków oferowanych przez najróżniejsze instytucje finansowe. Mowa również o firmach faktoringowych, które dostarczają skuteczne narzędzia do walki o utrzymanie bieżącej płynności finansowej. Czym jest faktoring? Kogo powinna zainteresować taka forma finansowania biznesu? Czym jest faktoring? Faktoring to […]
Dziś większość zasobów w branży logistycznej jest łatwo dostępna. To sprawia, że cyfryzacja staje się prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej – przekonuje dyrektor działu IT i projektów z Grupy Omega Pilzno. Zmieniająca się rola działu IT to jeden z najważniejszych trendów informatyzacji, które wskazali respondenci badania przeprowadzonego przez ICAN Research & Diagnostics na zlecenie Orange Polska. Kluczowe znaczenie ma to […]
Ten artykuł możesz także odsłuchać! Prezes dużej grupy medialnej zastanawia się nad zmianą modelu biznesowego. Chce zwolnić profesjonalnych dziennikarzy i zainwestować w technologie automatyzujące agregację treści oraz bieżącą analizę i profilowanie zbieranych informacji. Jej plan spotyka się z ostrą krytyką na rynku, w związku z czym zarząd zaczyna wątpić, czy wprowadzanie zmian ma sens. Beata Olivas, prezes grupy medialnej One PL […]
Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w internetowej działalności biznesowej nie jest już tylko przydatną opcją – stało się warunkiem przetrwania. Począwszy od wybuchu pandemii niemal 1/4 firm zwiększyła swoje […]
Dostępne na rynku platformy CRM są tak zaprojektowane, aby obsługiwać pełną historię relacji z klientem: od pierwszego kontaktu, przez wszystkie działania związane ze sprzedażą, aż po serwis. Coraz więcej firm docenia znaczenie tego typu rozwiązań. Systemów CRM nie można jednak używać zamiennie. Konkretne rozwiązanie musi być dopasowane do tego, w jakiej branży działa firma i jakie konkretne potrzeby […]
Komunikacja spółek z rynkami kapitałowymi zawsze zależy od krajowych standardów i wymogów prawnych. Jeśli standardem na rynku jest określona ilość danych i informacji, firma, która ich nie publikuje, stawia się na przegranej pozycji. Jeśli bowiem spółka nie wysyła inwestorom oczekiwanych informacji, rodzą się podejrzenia i wątpliwości. Dla określenia właściwej polityki informacyjnej ważne jest wyjaśnienie, jakiego typu informacji inwestorzy potrzebują […]
Firma chcąca zbudować strategię cyfryzacji musi zrozumieć, na czym cyfryzacja polega. Analiza badania Orange Insights pokazuje, że jej kwintesencją jest analityka. Jednak bez digitalizacji procesów i utworzenia hurtowni danych nie można w ogóle myśleć o transformacji cyfrowej. Partnerem materiału jest Orange. Na transformację cyfrową decyduje się coraz więcej polskich przedsiębiorstw. Jej przebieg, zakres i rola uzależnione są od stawianych […]
Rok 2021 będzie „rokiem wymuszeń”. Wiele firm, które przeprowadziły transformację cyfrową pośpiesznie, pod presją sytuacji, nie jest gotowych na ataki. Acronis, firma specjalizująca się cyberbezpieczeństwie, opublikowała na początku grudnia raport Acronis Cyberthreats, będący szczegółowym przeglądem obecnego krajobrazu zagrożeń i prognoz na nadchodzący rok. Autorzy raportu podkreślają, że pandemia COVID‑19 i związana z nią izolacja oraz masowe przejście na […]
Firmy, które kiedyś bazowały na rozwijaniu nowych funkcji produktu i poprawie obsługi klienta, coraz częściej dostrzegają, że źródło przewagi konkurencyjnej leży w całym „okołoproduktowym” doświadczeniu użytkownika. Na przykład starając się o kredyt hipoteczny, wielu klientów interesuje się nie tylko oprocentowaniem i amortyzacją, ale też tym, czy proces zatwierdzania kredytu przebiega szybko i sprawnie, czy bank ma porządny system płatności online, […]