Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Przeciętna 200‑osobowa firma wydaje rocznie na współpracę ok. 5 mln zł. Jak to wygląda w twojej firmie? Wyobraź sobie, że idziesz spać i budzisz się w roku 1960. Wychodzisz do pracy. Świat wygląda inaczej. Nie kupisz po drodze kawy na wynos w Starbucksie. Nie sprawdzisz też najnowszych wiadomości w telefonie komórkowym. W biurze nie czeka na ciebie 50 e‑maili, kalendarz nie […]
Cyberprzestępcy nieustannie doskonalą swoje metody ataków oraz rozszerzają ich zakres – wykorzystując infrastrukturę brzegową, dostając się do korporacyjnych i domowych sieci 5G, a także za pośrednictwem internetu satelitarnego. Sprawdź, jak możesz się przed nimi chronić. Rok 2022 może okazać się dla hakerów czasem obfitych połowów – ostrzegają badacze z FortiGuard Labs, którzy zauważają, że rośnie liczba ataków ransomware. […]
Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce stara się optymalizować swój model funkcjonowania poprzez automatyzację procesów, a nawet robotyzację wielu działań. Mimo to – jak pokazują badania – Polacy nie boją się, że roboty skażą ich na technologiczne bezrobocie. Produkcja, logistyka, transport, prace magazynowe – w tych obszarach już od lat obserwujemy wzrastający poziom automatyzacji i związaną z nim redukcję liczby miejsc […]
Jest ciepły wakacyjny ranek nad morzem. Po dobrym, niespiesznym śniadaniu, wypoczęty i zrelaksowany wyruszasz na plażę. Mijasz kawiarnię, lodziarnię, kiosk. Leniwym spojrzeniem wiedziesz po stojaku z gazetami. Nie przyglądasz się im zbytnio, ale nazwa twojej firmy na pierwszej stronie odruchowo przyciąga wzrok. Tytuły krzyczą: „Wyciek danych z firmy X”, „Dane klientów X wykradzione!” „Kliencie X – ratuj się kto może”, […]
Autonomiczne samochody czy asystenci głosowi rozpalają masową wyobraźnię. Rozwiązania te stanowią część szerszego zjawiska, jakim jest dynamiczny rozwój metod sztucznej inteligencji oraz systemów kognitywnych. Jeszcze nigdy w historii analityka leżąca u podstaw tego rozwoju nie była tak powszechnie komentowana. Już niedługo systemy te diametralnie zmienią biznes. Zastosowanie metod analitycznych w biznesie ma długą tradycję i wypracowane sposoby wykorzystania, nawet […]
Jak polski biznes radzi sobie z nowymi technologiami? Jak wyglądamy na tle Europy i świata? Jak przygotować biznes i produkcję na innowacje? Na te pytania odpowiadali eksperci podczas debaty eksperckiej. Piętnastego maja odbyło się specjalne wydarzenie, w którym udział wzięli: Aleksandra Przegalińska, Massachusetts Institute of Technology/Akademia Leona Koźmińskiego, Jakub Bobusia, prezes zarządu EBA, Piotr Ciski, dyrektor zarządzający Sage w Polsce, […]
Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360®. To najbardziej zaawansowane SEO, jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest […]
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój oferty szkoleniowej skierowanej do menedżerów. Jak dokonać właściwego wyboru? Czy ta inwestycja się opłaca? I po co – tak naprawdę – w ogóle się szkolić? O pomoc w znalezieniu odpowiedzi na powyższe pytania poprosiliśmy Urszulę Wiśniewską, ekspertkę ds. bankowości i dyrektorkę rozwoju biznesu w ICAN Institute. Nasza rozmówczyni odpowiada również za ICAN Business Advisor® – kompleksowy […]
Zmienia się model funkcjonowania oceny efektywności w systemie opieki zdrowotnej. Z podejścia opartego na liczbie realizowanych świadczeń zmierzamy w kierunku opieki medycznej bazującej na wartości czy też skuteczności leczenia (z ang. Value‑Based Healthcare). W tym nowym modelu istotne jest zarówno dostarczanie lepszej jakości w zakresie ochrony zdrowia pacjenta, jak i efektywne wydawanie przeznaczonych na opiekę środków. W kontekście powyższych zmian dużą rolę […]
„Jeżeli masz młotek, wszędzie dostrzeżesz gwoździe”, czyli o skutkach prawa instrumentu w marketingu. Dla osób związanych z marketingiem tematyka heurystyk i błędów poznawczych nie powinna być wiedzą tajemną. W końcu korzystamy z niej w codziennej pracy. Nie znaczy to jednak, że nie bywamy pod jej wpływem. Nad jednym z błędów poznawczych warto się na chwilę pochylić, bo może on wpływać na naszą pracę […]