Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
Rozwiązania dla biznesu, stworzone przez Sagra Technology, spełniają wiele wymagań definiowanych w procesach biznesowych, między innymi wielofunkcyjność, jasno określone zasady i porządek działań. Firma cały czas wchłania i wdraża nowoczesne technologie – między innymi model cloud computing, nowoczesną analitykę BI, e‑commerce w B2B. O automatyzacji obsługi procesu sprzedaży mówi Janusz Pribulka, prezes zarządu Sagra Technology. Rozmawiała Weronika Podhorecka, ICAN Institute. Partnerem materiału […]
Jak pokazują wyniki badań ICAN Research ostatnie lata to czas prosperity w działach sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie mierzą się one z poważnymi wyzwaniami. Jak wygląda nowy świat sprzedaży i jakie zjawiska będą go określać w najbliższej przyszłości? ICAN Research, jednostka badawcza powołana przez wydawcę magazynu „Harvard Business Review Polska”, postanowiła wraz z firmą Microsoft sprawdzić kierunki transformacji sprzedaży […]
Zrozumienie zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w biznesie wymaga zrozumienia kontekstu — strategii, klientów, kultury firmy i tak dalej. Jednym z takich zastosowań, wartym zbadania w różnych organizacjach, jest zarządzanie majątkiem. Wiele banków i firm inwestycyjnych próbuje wykorzystać sztuczną inteligencję do usprawnienia procesu świadczenia tych usług, w celu całkowitego wyłączenia z niego doradców majątkowych, albo — znacznie częściej — wsparcia ich działań. Nasze badanie […]
Branża TSL ma dwa główne problemy – brak kierowców i niskie marże. Ponieważ biznes działa na granicy opłacalności, to jeżeli ma kreować pozytywne doświadczenia klientów, powinien sięgać coraz szerzej po narzędzia cyfrowe. Klienci, którzy korzystają z usług spedytorów, transportowców i logistyków, wymagają od nich przede wszystkim dotrzymania terminów dostaw nieuszkodzonych ładunków i rozsądnych stawek. Rozsądna stawka nie musi przy tym […]
W ciągu najbliższych lat sklepy stacjonarne będą musiały działać bardziej jak ich internetowi konkurenci, przekonuje wiceprezes zarządu LPP SA do spraw IT. Dynamika zmian w branży retail inspiruje do odważnych zmian. We wdrażaniu nowych rozwiązań pomóc mogą rozwiązania chmurowe. Poniżej przedstawiamy fragment rozmowy badawczej z Jackiem Kujawą, wiceprezesem zarządu LPP SA do spraw IT (więcej o firmie na stronie lppsa.com). […]
Zwinne metodyki pracy mogą znacząco usprawnić realizowanie codziennych zadań, a także zwiększyć satysfakcję klienta. Aby jednak firmowe zespoły mogły wykorzystać potencjał kryjący się w organizacyjnej zwinności, powinny funkcjonować w odpowiednio zaprojektowanej przestrzeni. Partnerem materiału jest WES.expert. Jeszcze do niedawna funkcjonowanie firmy opierało się na kilkuletnich planach działania. Dziś, w dobie dynamicznego rozwoju technologii, liderzy pracują nad planami pięciomiesięcznymi, pięciotygodniowymi, a nawet pięciodniowymi. […]
Instytut Gartnera już kilka lat temu przewidywał, że przedsiębiorstwa, które nie postawią na rozwiązania chmurowe, będzie można porównać do tych, które w swojej działalności nie korzystają z internetu. Pandemia w pełni potwierdziła tę tezę, udowadniając, że takim firmom grozi nie tylko zacofanie technologiczne, ale nawet zniknięcie z rynku. W 2022 roku jednym z najgorętszych trendów związanych z chmurą obliczeniową jest CPaaS. Co to […]
Pożyczki pozabankowe mogą stanowić atrakcyjną alternatywę względem usług bankowych, oferując szybszy czas wydawania decyzji kredytowej czy łagodniejsze podejście względem historii kredytowej. Usługi te nie zawsze jednak wyglądały tak samo. Jaka wygląda zatem historia pożyczek i chwilówek? Firmy pożyczkowe w takim kształcie, w jakim występują obecnie, zaczęły powstawać w latach 70. XX wieku w Stanach Zjednoczonych. Geneza pożyczek pozabankowych związana jest z powiększającymi […]
Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. W rezultacie klient otrzymuje wysoce spersonalizowany, adekwatny przekaz. Jak to osiągnąć w praktyce? Customer Intelligence (CI) to grupa procesów marketingowych, które pozwalają organizacjom planować i projektować relacje z klientami oraz wchodzić z nimi w interakcje dzięki analitycznie przetworzonym danym historycznym (za Vision Critical: What […]
Po pierwszym Kongresie nie zwolniliśmy tempa i dalej dostarczamy materiały najwyższej jakości. Publikujemy rozmowy z gośćmi pierwszej, jak i drugiej edycji wydarzenia oraz najciekawsze materiały dotyczące tematów poruszanych na Kongresie. Pierwsza edycja z czerwca 2019 roku przyciągnęła specjalistów z obszaru nowych technologii, prezesów i właścicieli firm, dyrektorów działów IT i start‑upowców – ludzi świadomych znaczenia technologii. W wydarzeniu udział wzięło ponad 800 gości z Polski […]