Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
acf
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121wpcf7-redirect
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Tegoroczny Kongres Consumer Finance, obył się formule online 10 grudnia 2020. Kongres współorganizowany był już po raz szesnasty przez Centrum Myśli Strategicznej, Gdańską Akademię Bankową oraz Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Paneliści Kongresu Consumer Finance rozmawiali o: Wpływie Covid na branżę consumer finance – stan obecny Uwarunkowaniach regulacyjnych – czy i jak wpłyną na rynek CF w perspektywie […]
Już obecnie sieć satelitów Starlink, należąca do SpaceX, liczy 180 sztuk. Czyni to z nich największa prywatną, komercyjną konstelację urządzeń znajdujących się na orbitach okołoziemskich. Mało tego – prawdopodobnie już jutro (21 stycznia 2020) wystrzelonych zostanie kolejne 60 satelitów tej sieci. Starlink – dopiero się rozkręcamy Jeśli start kolejnej rakiety Falcon 9 nie zostanie z jakiegoś powodu […]
Z problemem odejść klientów mamy do czynienia nie od dziś. Zwykle przedsiębiorstwa prowadzą dokładną charakterystykę powodów zaprzestania korzystania z usług i dysponują dość bogatym arsenałem narzędzi umożliwiającym zatrzymanie klienta. Niemniej z badań przeprowadzonych przez Instytut DBMS wynika, że poziom odejść kształtuje się 72%, a zatem mniejsza część klientów przedłuża kontrakt lub korzysta dalej z usług danego dostawcy. 5 przykładów jak wykorzystać […]
Chcąc czerpać zyski z informacji, firmy muszą najpierw zadbać o stworzenie zasobów takich danych, które będzie można wielokrotnie wykorzystywać, a dzięki ich rekombinacji, nadawać im nową wartość. Wykorzystywanie większej ilości danych w celu podejmowania lepszych decyzji jest czymś, o co globalne przedsiębiorstwa starają od lat, a wiele z nich dąży również do tego, by informacje traktować jako zasoby strategiczne. Jak jednak wykazują […]
Technologiczne przyspieszanie odczuwamy dziś w wielu obszarach funkcjonowania biznesu, ale rynek nie wypracował jeszcze standardu w obszarze cyfryzacji przetargów. Pojawienie się e‑gwarancji stwarza szansę na optymalizację procesów współpracy z wykonawcami oraz najemcami. ICAN Research zapytał dyrektorów finansowych dziesięciu dużych firm oraz instytucji publicznych o to, w jaki sposób zarządzają przetargami i procesami zakupowymi. Jaki jest poziom cyfryzacji tych procesów? Jak rozwijają się trendy w tym […]
Niektórzy eksperci twierdzą, że śmierć centrów danych jest już przesądzona. Jednak, tak samo jak w przypadku nekrologu Marka Twaina, doniesienia te mogą być znacznie przesadzone. Przedsiębiorstwa stają w obliczu coraz większego napływu cyfrowych informacji. Do tej pory większość z nich do przetrzymywania swoich danych wybierała centra danych (ang. data center). Jednak wzrost usług oferowanych w chmurze (ang. cloud computing), […]
[15:15 – 15:35] Summary and Conclusions / Podsumowanie i wnioski Jakie są ogólne wnioski, które możemy wyciągnąć z dzisiejszego spotkania?Przedstawią je: Tomasz Stec, partner zarządzający polskiego oddziału Simon – Kucher & Partners. Ekspert z ponad 15‑letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem […]
Internet wywiera wpływ niemal na każdą strefę naszego życia, a dzięki technologii umożliwiającej łatwy i szybki przepływ informacji stał się on miejscem, w którym budujemy wirtualną rzeczywistość. Liczba internautów w Polsce stale rośnie, a według badania firmy Gemius w 2015 roku wynosiła 25,82 mln osób, czyli 70% Polaków. Z tego względu życie w sieci niesie ze sobą dodatkowe szanse dla jakościowych badań zachowań […]
Polscy klienci banków są coraz bardziej mobilni. Jednak mały ekran oznacza wielkie wyzwania. Polskie banki są wciąż postrzegane są jako liderzy zaawansowanych rozwiązań cyfrowych służących do obsługi klienta (ang. customer service). Okazuje się jednak, że sama digitalizacja nie wystarczy, aby usatysfakcjonować wymagającego konsumenta. Jak wynika z raportu KPMG „Czy klient jest najważniejszy? Na bank!”, choć rodacy […]
Dane w przedsiębiorstwie mają coraz większe znaczenie i coraz większą wartość. Wzrasta potrzeba dbania o ich jakość i bezpieczeństwo. Wyzwaniem staje się umiejętność czerpania z danych możliwie największych korzyści biznesowych. W tych obszarach szczególną rolę odgrywają rozwiązania klasy Data Management. Rozwiązanie klasy Data Management, które jest w stanie zaadresować potrzeby całej organizacji, musi posiadać co najmniej cztery zasadnicze cechy. Po pierwsze, powinno […]