Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Automatyzacja i robotyzacja

Wiktoria Wójcik. Od gamingu do marketingu

– Stworzyliśmy więc  technologię, która pozwala markom współpracować z tysiącem streamerów łatwiej niż kiedykolwiek pracowała z jednym. W pełni zautomatyzowaliśmy współpracę na linii streamer marka – wyjaśnia Wiktoria Wójcik, gamerka i przedsiębiorczyni, laureatka 3. edycji konkursu 25 przed 25 Forbesa, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach i współzałożycielka InStreamly. Rozmawia Rafał Pikuła. Rafał Pikuła: Trafiłaś na listę 25 przed […]

13 maja 2024
E-commerce

Efektowny marketing czy efektywny biznes?

Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności. Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak […]

23 kwietnia 2024
E-commerce

Czy wejście na platformę sprzedażową obniży wartość marki?

Rozpoczynamy nowy cykl multimedialnych studiów przypadków i proponujemy naszym czytelnikom wspólną naukę i zabawę. Ucz się przywództwa i zarządzania razem z nami. Obejrzyj materiał zamieszczony na naszym  nowym kanale na YouTube i podziel się swoją opinią lub doświadczeniem, pisząc w komentarzu, jak byś postąpił/postąpiła na miejscu bohaterów. Potem możesz porównać swoją odpowiedź z opiniami innych czytelników i ekspertów. W pierwszym odcinku bohaterami są właściciele […]

8 kwietnia 2024
E-commerce

Umowa B2B czy tradycyjna umowa o pracę? Zobacz, która z nich może okazać się korzystniejsza!

Twój pracodawca zaproponował przejście z umowy o pracę na B2B? A może szukasz nowych propozycji zatrudnienia i zastanawiasz się, dlaczego tak dużo firm preferuje tę drugą opcję? Oba rozwiązania mają swoje zalety. Jeśli więc jesteś na drodze ku zmianom, dowiedz się, które z nich będzie dla ciebie korzystniejsze. Umowa o pracę a umowa B2B – czym się różnią? Czym jest umowa o pracę? […]

6 stycznia 2024
Analityka i Business Intelligence

Jak skuteczne pozycjonowanie pomoże firmie zwiększyć ruch?

Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności […]

4 stycznia 2024
Automatyzacja i robotyzacja

Logistyka w e-commerce – wyzwania i perspektywy

Gdy świat próbuje wrócić do normy po burzliwym okresie pandemii, branża logistyczna stoi przed pytaniem, jak się  dostosować do zmieniającej się rzeczywistości oraz jakie nowe trendy i strategie kształtują jej przyszłość w obliczu globalnych kryzysów. W debacie eksperckiej moderowanej przez Paulinę Kostro, redaktorkę „MIT Sloan Management Review Polska”, specjaliści branży logistycznej – Piotr Lenczewski, kierownik ds. leasingu i obsługi klienta w Prologis; Piotr Sprzęczka, dyrektor […]

26 października 2023
E-commerce

V edycja E-commerce Trends Summit – relacja

E‑commerce to w ostatnich latach najszybciej rozwijający się segment handlu. Podczas V edycji E‑commerce Trends Summit eksperci odpowiedzieli na wiele pytań, między innymi: Jak utrzymywać, a nawet zwiększać rentowność e‑commerce i optymalizować koszty w obecnych realiach rynkowych? Jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, by generować rekordową sprzedaż oraz skutecznie podbić zagraniczne rynki? Konsumenci oczekują wygody i doskonałego doświadczenia wspieranego nowymi technologiami. Firmy muszą […]

4 października 2023
Analityka i Business Intelligence

Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Wielkiej Brytanii?

Wielka Brytania – kraj kojarzący się nam z nieprzerwaną monarszą tradycją i obecnością dużego odsetka naszych rodaków – mało komu znana jest jako czwarty co do wielkości rynek e‑commerce na świecie. Właściciele internetowych biznesów, którzy poszukują nowych rynków zbytu swoich towarów i usług, powinni jednak zdawać sobie sprawę z możliwości, jakie daje brytyjski e‑commerce. Chcąc rozpocząć lub kontynuować ekspansję […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Winyle będą niedługo bardziej popularne niż płyty CD

CZY WIESZ, ŻE wpływy ze sprzedaży płyt winylowych rosną z roku na rok w tempie dwucyfrowym? W czasach postępu technologicznego przyzwyczajeni jesteśmy do zasady, że nowsza technologia wypiera starszą. Są jednak wyjątki. Najnowszy raport organizacji Recording Industry Association of America (RIAA) pokazuje, że sprzedaż płyt CD na rynku Stanów Zjednoczonych spada trzy razy szybciej od rosnącej sprzedaży czarnych […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Paczki po pandemii: e-commerce wczoraj i jutro

Sektor e‑handlu w Polsce i tak ma się znakomicie. Liczba kupujących w sieci wynosi obecnie prawie 20 mln, notując wzrost na poziomie 4,6% w porównaniu do ubiegłego roku. Penetracja rynku w 2020 roku wynosi 52,6% i przewiduje się, że w 2024 ma sięgnąć prawie 58%. Nie ulega wątpliwości, że gospodarka ucierpiała na skutek pandemii. Notowania giełdowe spadły w marcu dramatycznie i mimo kwietniowego odbicia, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!