Więcej w: E-commerce
E-commerce

Zanim sprzedasz, daj coś od siebie

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Sprzedaż „na żywo” dzięki wideo

Aby sprzedać produkt w internecie, nie wystarczy już personalizowany przekaz reklamowy. Dziś w e‑commerce królują angażujące treści wideo, które zwiększają sprzedaż. Głównie w Chinach, ale nie tylko. Dla wielu konsumentów wyszukiwarka internetowa wciąż pozostaje pierwszym miejscem, w którym rozpoczynają swoje poszukiwania produktowe. Jednak to na wideo powinni skupić całą swoją uwagę marketerzy poszukujący nowych sposobów na osiągnięcie jak największej konwersji. […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Marketing, sprzedaż i obsługa klienta nastawione na dane

25 maja w Polsce i całej Unii Europejskiej zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Choć o nadchodzących zmianach wiadomo od dwóch lat, zdecydowana większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko? Partnerem materiału jest Salesforce. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zarówno ujednolica na terenie całej UE zasady przetwarzania danych osobowych przez […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak reklamować się w grach?

Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu. Kilkunastominutowe, interaktywne i niesamowicie efektowne show z Arianą Grande w roli głównej zgromadziło tłumy na serwerach gry Fortnite. Pierwszy w pełni wirtualny koncert VR był kolejnym przykładem tego, że dzisiejsze gry sieciowe to dużo, dużo więcej niż […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

5 przykładów jak wykorzystać dane, aby zapobiegać odejściom klientów

Z problemem odejść klientów mamy do czynienia nie od dziś. Zwykle przedsiębiorstwa prowadzą dokładną charakterystykę powodów zaprzestania korzystania z usług i dysponują dość bogatym arsenałem narzędzi umożliwiającym zatrzymanie klienta. Niemniej z badań przeprowadzonych przez Instytut DBMS wynika, że poziom odejść kształtuje się 72%, a zatem mniejsza część klientów przedłuża kontrakt lub korzysta dalej z usług danego dostawcy. 5 przykładów jak wykorzystać dane, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Kontroluj wizerunek swojej marki w internecie

W pogoni za sprzedażą na platformie Amazon i w innych dużych serwisach internetowych wielu marketerów traci kontrolę nad przekazem swojej marki. Firma Nike ogłosiła jakiś czas temu, że przestaje sprzedawać swoje obuwie i odzież za pośrednictwem platformy Amazon, chcąc w ten sposób utrzymać większą kontrolę nad obecnością własnej marki w internecie. W oświadczeniu kierownictwo Nike stwierdziło, że firma nie potrzebuje dystrybucji dla samej […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

InPost – transporty z pomocą na Polską granicę i do Ukrainy

InPost wykorzystuje zaplecze logistyczne i flotę transportową, by pomóc w dostarczaniu produktów zebranych w ramach akcji i zbiórek organizowanych na terenie całej Polski do miejsc, w które przybywają uchodźcy oraz na samą Ukrainę. Na czym polega pomoc? Firma deklaruje pomoc w transporcie każdemu, kto organizujące zbiórki dla Ukrainy. Gdy pojawi się potrzeba transportu dużych ilości produktów, można zgłosić ją poprzez adres e‑mail: TransportDlaUA@inpost.pl. […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Kompleksowa i zautomatyzowana obsługa procesu sprzedaży

Rozwiązania dla biznesu, stworzone przez Sagra Technology, spełniają wiele wymagań definiowanych w procesach biznesowych, między innymi wielofunkcyjność, jasno określone zasady i porządek działań. Firma cały czas wchłania i wdraża nowoczesne technologie – między innymi model cloud computing, nowoczesną analitykę BI, e‑commerce w B2B. O automatyzacji obsługi procesu sprzedaży mówi Janusz Pribulka, prezes zarządu Sagra Technology. Rozmawiała Weronika Podhorecka, ICAN Institute. Partnerem materiału […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Communications Platform as a Service –  trend na 2022 r.?

Instytut Gartnera już kilka lat temu przewidywał, że przedsiębiorstwa, które nie postawią na rozwiązania chmurowe, będzie można porównać do tych, które w swojej działalności nie korzystają z internetu. Pandemia w pełni potwierdziła tę tezę, udowadniając, że takim firmom grozi nie tylko zacofanie technologiczne, ale nawet zniknięcie z rynku. W 2022 roku jednym z najgorętszych trendów związanych z chmurą obliczeniową jest CPaaS. Co to […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!