Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
E-commerce

Bliżej klienta – nowe trendy w marketingu bezpośrednim

Marketingowcy zawsze chcieli mieć bezpośredni i tani dostęp do klientów. Dziś jest to wreszcie możliwe dzięki nowym technologiom – Internetowi, poczcie elektronicznej, SMS‑om, geolokalizacji itp. Problem w tym, że rewolucja w kanałach komunikacji nie jest jedyną zmianą w otoczeniu rynkowym. Duże zmiany zaszły także w relacjach między firmami a detalistami oraz w oczekiwaniach samych klientów. W efekcie, mimo nowych, interaktywnych metod dotarcia, skuteczność […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Customer Intelligence – cz. 1. Wyzwania marketingu i oczekiwania klienta

Analiza zgromadzonych danych to lepsze zrozumienie zachowań klientów, dzięki czemu organizacja może się kontaktować z nimi w bardziej inteligentny sposób. W rezultacie klient otrzymuje wysoce spersonalizowany, adekwatny przekaz. Jak to osiągnąć w praktyce? Customer Intelligence (CI) to grupa procesów marketingowych, które pozwalają organizacjom planować i projektować relacje z klientami oraz wchodzić z nimi w interakcje dzięki analitycznie przetworzonym danym historycznym (za Vision Critical: […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Dobry przekaz na czas niepewności. Jak rozwój e-commerce wpływa na reklamę online

Jak wynika z raportu Zakupy online w Polsce 2020, przygotowanego przez ExpertSender, aż siedem na dziesięć osób nie ufa reklamom w Internecie lub nie ma zdania na temat ich wiarygodności. Okazuje się, że dynamiczne zmiany w branży e‑commerce mocno wpłynęły także na segment reklamowy. Reklama online stała się podstawą mechanizmów promocyjnych. Jednak wzrost intensywności przekazów za pośrednictwem tego kanału […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Na co zwracać uwagę, chcąc dotrzeć do klientów pokolenia Z

Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Młodsi klienci lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Content marketing – 6 błędów, które być może popełniasz

Brak określonego celu Strategia content marketingowa powinna być stworzona z myślą o osiągnięciu konkretnego celu. Dzięki temu będziesz w stanie zaplanować poszczególne działania w taki sposób, aby przyniosły określone rezultaty. Brak celu to częsty błąd, który rzutuje na całą kampanię marketingową. Zanim zaczniesz tworzyć i publikować content, zastanów się, co chcesz osiągnąć w kontekście biznesowym. Następnie ukierunkuj content na wyznaczone cele […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Czy youtuber może wypromować twój biznes?

W dobie nieograniczonego dostępu do internetu i rozwoju mediów społecznościowych autorytetami przestają być przywódcy państwowi czy wybitni naukowcy – coraz większy wpływ na społeczności mają twórcy filmów zamieszczanych na kanałach serwisu YouTube, czyli tzw. youtuberzy. W jaki sposób twoja firma może skorzystać z ich popularności i nawiązać z nimi współpracę? Wielu osobom wydaje się, że nagranie własnego filmu i wrzucenie go na […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Produkt jest tak blisko klienta, jak jego smartfon

Dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów i rozwój e‑commerce silnie wpływają na funkcjonowanie salonów najpopularniejszych marek modowych. O tym, jak sprostać coraz to nowym wyzwaniom związanym z rozwijaniem sieci sklepów z produktami premium, opowiada Artur Kazienko, prezes firmy Kazar. Co zmotywowało pana do wystartowania z biznesem modowym? Na moją decyzję z pewnością wpływ miały możliwości, które pojawiły się w Polsce na początku lat […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?

„Czarny łabędź”: wpłynął do światowej gospodarki. Wszyscy mówią o recesji, cięciach, stratach, masowych zwolnieniach i rychłym upadku. Jednak obok wolnych dywagacji są także twarde dane. Raport Cube Group pokazuje, które branże już zyskały i dalej mogą zyskiwać (dane z okresu 1 stycznia 2020 – 18 marca 2020). Warunek jest jeden: muszą postawić na e‑commerce i marketing online. Jaka powinna być […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Zapanuj nad cenami w różnych kanałach dystrybucji

Klienci detaliczni są skłonni zaakceptować fakt, że w zależności od kanału dystrybucji firmy dyktują inne ceny. Ale czy sami detaliści są w stanie zapanować nad wynikającymi z tego problemami? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w tym samym czasie, kiedy ostatnio kupowaliście pralkę lub zestaw noży do steków, moglibyście nabyć te produkty w całkiem innej cenie. Musielibyście tylko skorzystać z aplikacji mobilnej tego […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jak media społecznościowe mogą zwalczać infodemię towarzyszącą epidemii koronawirusa

W połowie marca Massachusetts obiegła plotka, że gubernator zamierza zarządzić powszechną „kwarantannę domową”Indeks górny 11 (shelter in place). W sklepach spożywczych i wielobranżowych, na stacjach benzynowych na terenie całego stanu pojawiły się tłumy ludzi, którzy w panice wykupywali zapasy papieru toaletowego, środków czystości, makaronów i masła orzechowego. Ponieważ odwołano lub przełożono na później takie imprezy jak parada z okazji Dnia Świętego […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!