Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Cyberbezpieczeństwo

Bezpieczna sieć dla kilkuset sklepów

Wiodący sprzedawca detaliczny urządzeń elektronicznych domowego użytku zdecydował się na usprawnienie komunikacji pomiędzy rozsianymi po kraju sklepami. Postawił na zintegrowany system składający się z biznesowej sieci VPN oraz rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo i ułatwiających przepływ danych. Dostarczycielem tego rozwiązania jest firma Orange. O wdrożeniu rozmawiamy z Piotrem Mendykiem, dyrektorem sprzedaży ICT w Orange odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów kluczowych i korporacyjnych. Klient […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Wdrożenie AR może ułatwić sprzedaż dużych produktów

Potencjał zastosowań rozszerzonej rzeczywistości w biznesie jest bardzo duży – technologię można wykorzystać m.in. w sprzedaży wielkogabarytowych produktów – np. mebli, samochodów. Niewiele polskich przedsiębiorstw decyduje się jednak na wykorzystanie funkcji AR w ich biznesie, ponieważ wymagałoby to zmiany zachowań konsumenckich. Z perspektywy firm sprzedających tanie i niewielkie produkty może być to po prostu nieopłacalne. Reprezentuję firmę Tylko.com, markę meblową […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]

Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Jak za nim nadążyć? Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług? Czy to w ogóle możliwe? O budowaniu lojalności klienta oraz elementach wartości opowiada Eric Almquist, partner Bain & Company. W ostatnich latach nastąpiły znaczące […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Niewielkie bazy, duże potrzeby – jak wygląda biznes online w Malezji?

Nie wszyscy malezyjscy marketerzy traktują e‑kanały jako formę marketingu. Wielu z nich wciąż opiera swoje działania na pracy offline. Dziwią się, że newslettery czy automatyzacja mogą przynosić zyski tak samo jak reklama prasowa czy billboardy w centrum miasta. O tym, jakie wyzwania stoją przed marketerami w Azji i jak kształtuje się tam rynek online, mówi Justyna Bakker – Rakowska – […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jaki CRM wybrać? Provaliance zdradza sekrety udanego wdrożenia

Dostępne na rynku platformy CRM są tak zaprojektowane, aby obsługiwać pełną historię relacji z klientem: od pierwszego kontaktu, przez wszystkie działania związane ze sprzedażą, aż po serwis. Coraz więcej firm docenia znaczenie tego typu rozwiązań. Systemów CRM nie można jednak używać zamiennie. Konkretne rozwiązanie musi być dopasowane do tego, w jakiej branży działa firma i jakie konkretne potrzeby […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Czy czeka nas zadyszka e-commerce?

Miniony rok był rokiem e‑commerce i nikt nie ma co do tego wątpliwości. Dziś wyzwaniem będzie utrzymanie dynamiki wzrostu. Czy sklepy internetowe będą się rozwijać również po pandemii? Rok 2020 był rekordowy pod względem liczby nowo otwieranych sklepów w internecie. Znaczna część z nich została uruchomiona jako wynik zamknięcia sklepów stacjonarnych pod wpływem pandemicznych obostrzeń, które utrudniły zarobkowanie […]

27 kwietnia 2023
Agile

Wielokanałowe dotarcie do klienta

Zmianę w spojrzeniu na konsumenta determinują dwa zjawiska. Po pierwsze, nowe trendy w zachowaniach i postawach klientów; po drugie, zachodzący na naszych oczach rozwój technologiczny. Tak wynika z badań i analiz prowadzonych przez Accenture Research oraz Grupę Unity, dotyczących wielokanałowej sprzedaży (Omnichannel Commerce, badanie poziomu wielokanałowości w wybranych branżach, Grupa Unity, jesień 2014). Wspomniane adanie wykazało, że w obszarze dotyczącym zachowań konsumentów […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jakie strategie marketingowe będą dominować w najbliższych latach?

Jak istotne jest aktywne dostosowywanie strategii do aktualnych warunków może świadczyć fakt, że Polska jest jednym z trzech państw na świecie (obok Niemiec i Chin), w których udział marketplace’ów przekroczył 50%. To nie koniec zmian: na rynku już teraz popularność zaczynają zdobywać nowe trendy takie jak live commerce, czy sprzedaż produktów w modelach subskrypcyjnych. O tym, na co jeszcze firmy […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Postaw na jakość cyfrowych doświadczeń klientów

Eksperymentalny marketing wykorzystujący nowe technologie może pomóc markom w pokonaniu cyfrowej przepaści i nawiązaniu bardziej osobistego kontaktu z klientami. Miesiące powtarzania tych samych zachowań sprawiają, że stają się one głęboko zakorzenione. Dlatego gruntowne zmiany w zachowaniach konsumentów, do których doszło w trakcie pandemii, będą prawdopodobnie obecne jeszcze przez długi czas. W mojej pracy, w której doradzam firmom z listy Fortune 500, nazywam taką […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Zarządzanie przez epizody konsumenta

Firmy, które kiedyś bazowały na rozwijaniu nowych funkcji produktu i poprawie obsługi klienta, coraz częściej dostrzegają, że źródło przewagi konkurencyjnej leży w całym „okołoproduktowym” doświadczeniu użytkownika. Na przykład starając się o kredyt hipoteczny, wielu klientów interesuje się nie tylko oprocentowaniem i amortyzacją, ale też tym, czy proces zatwierdzania kredytu przebiega szybko i sprawnie, czy bank ma porządny system płatności online, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!