Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
E-commerce

Showroomy technologiczne. Jak firmy B2B sięgają po nowe modele sprzedaży?

Jak pokazać się klientom w nieszablonowy sposób, przybliżając im swoje technologie? Firmy technologiczne chcą przybliżać swoje rozwiązania potencjalnym klientom i nie tylko. W związku z tym coraz chętniej otwierają showroomy technologiczne. Jak wykorzystują takie przestrzenie? Showroomy znamy głównie z rynku B2C. Upodobały je sobie szczególnie branże modowe i wnętrzarskie. Upraszczając, są to miejsca, które służą przybliżeniu klientom oferty firmy. Zazwyczaj nie […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Gotowość na e-commerce

Jak w rekordowo krótkim czasie stworzyć platformę e‑commerce, wyznaczyć kierunek rozwoju firmy, budować jej markę w sieci i poza nią – na przykładzie platformy sprzedażowej imready.eu, jednego z najszybciej wdrożonych projektów e‑commerce w Europie. Partnerem materiału jest Bold Brand Commerce. Imready.eu to kanał sprzedaży uruchomiony w marcu przez I’M Inter Motors, markę firmy Inter Cars, sprzedawcę odzieży i akcesoriów motocyklowych oraz części […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

E-commerce: kupujemy coraz więcej przez internet

CZY WIESZ, ŻE już 62% polskich internautów kupuje online. Polacy uwielbiają zakupy przez internet. Za pomocą smartfona, tabletu czy laptopa kupujemy już nie tylko RTV i AGD, książki czy płyty. Okazuje się, że równie chętnie sięgamy też po ubrania i żywność. Duża w tym zasługa nowych technologii. O tym, jak zmieniają one rynek e‑commerce, piszemy w tekście „Jak ograniczyć liczbę […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

E-commerce Trends Summit – odkryj nowe perspektywy rozwoju Twojej firmy!

Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowane w formule online! Dzięki eksperckiej wiedzy zdobędziesz narzędzia, które pozwolą twojemu przedsiębiorstwu nie tylko przetrwać kryzys, ale wyznaczyć nową, szytą na miarę ścieżkę rozwoju. Partnerem Miejskim wydarzenia i debaty eksperckiej „E‑commerce – centra logistyczne” […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Prognozowanie sprzedaży w internecie na rynku B2B

Narzędzia typu customer intelligence i specjaliści, którzy z nich korzystają, mają szanse zrewolucjonizować handel elektroniczny na rynku B2B. Sukces będzie zależeć od samych przedsiębiorców, którzy powinni uświadomić sobie korzyści płynące z prognozowania sprzedaży i analizy zachowań klientów biznesowych. Partnerem materiału jest Unity Group. Handel elektroniczny na rynku B2C rozwija się bardzo dynamicznie. Wielokrotnie analizowano kondycję sklepów internetowych, zachowania zakupowe […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Dlaczego warto przetłumaczyć stronę firmową na język czeski?

Wprawdzie według najnowszego spisu ludności liczba mieszkańców Czech wynosi raptem 10,5 mln osób, jednak korzyści płynące z przetłumaczenia strony internetowej na czeski mogą okazać się większe, niż mogłoby się wydawać. Szukasz pomysłu na rozwój strony? Postaw na tłumaczenie na czeski! Dlaczego warto przetłumaczyć swoją stronę internetową na inne język niż angielski? Czynników wpływających na atrakcyjność innych […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Polskie firmy stoją przed wyzwaniem wdrażania efektywnych struktur sprzedaży wielokanałowej. O tym, na jakie pytania należy sobie odpowiedzieć, by odnieść sukces, mówi John DeSarbo, ekspert zarządzania kanałami sprzedaży. Rozmawia Filip Szumowski. John DeSarbo będzie gościem specjalnym organizowanej przez ICAN Institute konferencji Sprzedaż wielokanałowa 3.0, która odbędzie się 2 marca w Warszawie, www.desarbo.pl. […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

E-commerce – 5 inspirujących artykułów, by skuteczniej sprzedawać w sieci

Według danych serwisu Statisa w roku 2021 roku wartość sprzedaży detalicznej e‑commerce wyniosła na całym świecie około 4,9 biliona dolarów. Przewiduje się, że w najbliższych czterech latach wzrośnie ona o 50%, osiągając wartość ponad 7,4 bilionów dolarów. Wiele wskazuje na to, że do 2025 roku handel internetowy będzie stanowił blisko jedną czwartą całkowitej światowej sprzedaży detalicznej. Zakupy internetowe są jedną z najpopularniejszych aktywności online […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż

Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć? Partnerem materiału jest Salesforce. Stwierdzenie, że rewolucja cyfrowa zmienia świat biznesu, brzmi może jak truizm, ale dla wielu firm jest to rzeczywistość nie tylko banalna, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Młodzi klienci są coraz mniej lojalni

Urodzeni po 1984 roku przedstawiciele pokolenia Y, nazywanego też generacją Milenium, stają się coraz bardziej widoczną i odrębną grupą konsumentów, która przeobraża współczesny biznes, co coraz wyraźniej odbija się na sektorze bankowym. Generacja Milenium, woli płacić przez Internet i aplikacje w smartfonach niż za pomocą tradycyjnych kart bankowych i przelewów. To dzięki niej na znaczeniu zyskują serwisy crowdfundingowe, pożyczkodawcy […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!