Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Klienci i doświadczenia - MITSMR
Więcej w: Klienci i doświadczenia
Analityka i Business Intelligence

5 przykładów jak wykorzystać dane, aby zapobiegać odejściom klientów

Z problemem odejść klientów mamy do czynienia nie od dziś. Zwykle przedsiębiorstwa prowadzą dokładną charakterystykę powodów zaprzestania korzystania z usług i dysponują dość bogatym arsenałem narzędzi umożliwiającym zatrzymanie klienta. Niemniej z badań przeprowadzonych przez Instytut DBMS wynika, że poziom odejść kształtuje się 72%, a zatem mniejsza część klientów przedłuża kontrakt lub korzysta dalej z usług danego dostawcy. 5 przykładów jak wykorzystać […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Kontroluj wizerunek swojej marki w internecie

W pogoni za sprzedażą na platformie Amazon i w innych dużych serwisach internetowych wielu marketerów traci kontrolę nad przekazem swojej marki. Firma Nike ogłosiła jakiś czas temu, że przestaje sprzedawać swoje obuwie i odzież za pośrednictwem platformy Amazon, chcąc w ten sposób utrzymać większą kontrolę nad obecnością własnej marki w internecie. W oświadczeniu kierownictwo Nike stwierdziło, że firma nie potrzebuje dystrybucji dla […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Transformacja cyfrowa firmy – na co zwracać szczególną uwagę?

Firma doradcza PwC zapytała 192 członków Digital Academy i laureatów prestiżowej nagrody Digital Shapers o to, jak wyglądała transformacja cyfrowa w ich firmach. Wyróżnieni tym prestiżowym tytułem przedsiębiorcy podzielili się swoimi doświadczeniami i wskazówkami, na co zwracać uwagę, decydując się na cyfryzację firmy. Żyjemy w czasach ciągłych zmian, w których nowe technologie muszą podołać coraz szybszemu tempu rywalizacji. Według Gartnera, aż […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem?

Stale rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że dotychczasowe metody zapewniające sukces w sprzedaży radykalnie tracą na znaczeniu. W szybko zmieniającym się świecie firmy muszą ciągle poszukiwać nowych sposobów już nie tylko na zwiększenie zysków ze sprzedaży, ale i utrzymanie dotychczasowej rentowności. Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, potrzeba budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

CX w bankowości elektronicznej

Polscy klienci banków są coraz bardziej mobilni. Jednak mały ekran oznacza wielkie wyzwania. Polskie banki są wciąż postrzegane są jako liderzy zaawansowanych rozwiązań cyfrowych służących do obsługi klienta (ang. customer service). Okazuje się jednak, że sama digitalizacja nie wystarczy, aby usatysfakcjonować wymagającego konsumenta. Jak wynika z raportu KPMG „Czy klient jest najważniejszy? Na bank!”, choć rodacy […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Powiedz mi, kim dla Ciebie jestem. Segmentacja klienta na przykładzie Polskich ePłatności [WEBINARIUM]

Silną markę buduje się przede wszystkim dzięki systematycznemu potwierdzaniu jakości swoich usług i produktów. Wszystko jest w porządku, dopóki dobra passa trwa. Jak jednak radzić sobie, kiedy na drodze pojawi się przeszkoda, która spowolni nasze działanie? Podczas webinarium HBRP pt. Jak odzyskać utracony impet (i znowu zacząć wygrywać)? Grzegorz Łapiński, wiceprezes Polskich ePłatności, przekonywał, że odpowiedzią na […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Bliżej klienta – nowe trendy w marketingu bezpośrednim

Marketingowcy zawsze chcieli mieć bezpośredni i tani dostęp do klientów. Dziś jest to wreszcie możliwe dzięki nowym technologiom – Internetowi, poczcie elektronicznej, SMS‑om, geolokalizacji itp. Problem w tym, że rewolucja w kanałach komunikacji nie jest jedyną zmianą w otoczeniu rynkowym. Duże zmiany zaszły także w relacjach między firmami a detalistami oraz w oczekiwaniach samych klientów. W efekcie, mimo nowych, interaktywnych metod dotarcia, skuteczność […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Dobry przekaz na czas niepewności. Jak rozwój e-commerce wpływa na reklamę online

Jak wynika z raportu Zakupy online w Polsce 2020, przygotowanego przez ExpertSender, aż siedem na dziesięć osób nie ufa reklamom w Internecie lub nie ma zdania na temat ich wiarygodności. Okazuje się, że dynamiczne zmiany w branży e‑commerce mocno wpłynęły także na segment reklamowy. Reklama online stała się podstawą mechanizmów promocyjnych. Jednak wzrost intensywności przekazów za pośrednictwem tego kanału […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Na co zwracać uwagę, chcąc dotrzeć do klientów pokolenia Z

Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Młodsi klienci lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Spotkamy się w Warszawie Centralnej czy Zachodniej? [Balma dla PKP]

Zaprojektowanie i kompleksowe wyposażenie biur spółki PKP SA to jeden z największych projektów tego typu prowadzony przez Salon Balma Warszawa. Inspiracją dla koncepcji wnętrz były charakterystyczne dla PKP elementy typograficzne oraz architektura dworców PKP z największych miast Polski. Balma zobowiązała się, że w ciągu 7 tygodni przekaże klientowi w pełni wyposażone 4 kondygnacje budynku West Station wraz z ponad 700 stanowiskami […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!