Więcej w: Klienci i doświadczenia
E-commerce

Content marketing – 6 błędów, które być może popełniasz

Brak określonego celu Strategia content marketingowa powinna być stworzona z myślą o osiągnięciu konkretnego celu. Dzięki temu będziesz w stanie zaplanować poszczególne działania w taki sposób, aby przyniosły określone rezultaty. Brak celu to częsty błąd, który rzutuje na całą kampanię marketingową. Zanim zaczniesz tworzyć i publikować content, zastanów się, co chcesz osiągnąć w kontekście biznesowym. Następnie ukierunkuj content na wyznaczone cele […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Jak media społecznościowe mogą współgrać z narzędziami Net Promoter?

Media społecznościowe i programy badające zadowolenie klientów rozwijały się dotąd w dużej mierze niezależnie od siebie. A co by było, gdyby połączyć ich potencjał? Naszym zdaniem mogłoby to uwolnić znaczny wzrost liczby rekomendacji ze strony klientów, a także podnieść łączną wartość klienta w czasie. Korzyści, jakie przynosi przedsiębiorstwom korzystanie z narzędzi Net Promoter, są dobrze udokumentowane. Firmy stosujące te narzędzia angażują się […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Nowy krajobraz marketingu, czyli 5. raport Salesforce

Przed pięcioma laty Salesforce opublikował pierwszy raport „State of marketing” dotyczący marketingu. Po tych kilku edycjach badania można zauważyć wyraźne zmiany i kluczowe trendy. Najważniejszą zmianą są oczekiwania klientów: 80% klientów twierdzi, że doświadczenie firmy jest równie ważne, jak jej produkty i usługi. Dzięki większemu wyborowi, większemu dostępowi do informacji i większej liczbie ofert potrzeba więcej taktu i precyzji, aby […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poznaj Dynamics 365 Customer Insights i rozwijaj swój biznes

Jeszcze nigdy personalizacja i skupienie się na doświadczeniach oraz potrzebach klienta nie były tak ważne. To właśnie technologia może pomóc w utrzymaniu i budowie relacji w cyfrowym świecie. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zyskać widok 360 stopni klienta w czasie rzeczywistym i zapewnić skrojoną na miarę potrzeb i oczekiwań obsługę online w każdym kanale. Partnerem materiału jest Microsoft. Obecnie biznes przeniósł się do sieci. Wielu menedżerów […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Pobierać opłatę, zachować darmowy dostęp czy wycofać usługę?

Firmy z branży B2B mogą poszerzyć swoje przychody ze sprzedaży, naliczając opłaty za usługi, które dotychczas świadczyły za darmo. W trudnych czasach firmy polują na nowe źródła zysku i wzrostu, często wykraczając dalece poza obszar swojej działalności podstawowej. Wiele z nich nie dostrzega jednak możliwości, jaką stanowi sprzedaż usług, które dotychczas świadczyły nieodpłatnie. O ile czasami pozostawanie przy modelu gratisowych usług […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Czy twoi klienci powinni wiedzieć, że rozmawiają z chatbotem?

Pomimo powszechnej automatyzacji procesu obsługi klienta, wciąż wiele osób o woli rozmawiać z człowiekiem, a nie z chatbotem, nawet jeśli oznacza to  konieczność długiego oczekiwania na połączenie. Jak postępować w takiej sytuacji? Rozwój technologii odpowiedzialnych za automatyzację procesu komunikacji z klientami już na takim etapie, że niekiedy trudno jest im od razu rozpoznać, czy mają do czynienia z żywym konsultantem, czy też z dobrze zaprojektowanym […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?

„Czarny łabędź”: wpłynął do światowej gospodarki. Wszyscy mówią o recesji, cięciach, stratach, masowych zwolnieniach i rychłym upadku. Jednak obok wolnych dywagacji są także twarde dane. Raport Cube Group pokazuje, które branże już zyskały i dalej mogą zyskiwać (dane z okresu 1 stycznia 2020 – 18 marca 2020). Warunek jest jeden: muszą postawić na e‑commerce i marketing online. Jaka powinna być […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Darmowe chwilówki – jak działają promocje firm pozabankowych?

Firmy pozabankowe w pełni wykorzystują nowoczesną technologię i proponują pożyczki przez internet na bardzo atrakcyjnych warunkach. Najpopularniejszą i najbardziej rozpowszechnioną promocją, z której mogą skorzystać klienci, jest darmowa pożyczka. Na czym ona polega? Pożyczki przez internet za darmo (nie tylko) dla nowych klientów Darmowe chwilówki to produkty mające skusić konsumentów do skorzystania z ofert firm pożyczkowych. Z tego względu pożyczki z RRSO 0 […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Chcesz wyróżnić się na rynku? Stwórz unikalną formułę gwarancji

Firmy prześcigają się w zapewnianiu klientów o skuteczności swoich produktów i usług. Niewiele z nich wychodzi jednak poza deklaracje. Te, które idą krok dalej i gwarantują to, co inne jedynie obiecują, wyróżniają się na rynku i przyciągają nieufnych klientów. Dlaczego? Wiele osób doświadczyło rozczarowania po wizycie u fryzjera, remoncie mieszkania, udziale w szkoleniu czy skorzystaniu z porady prawnej. Mimo wcześniejszych zapewnień o jakości oferowanych usług – […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Budżetowe sposoby na reklamowanie firmy w internecie

O tym, że w internecie można skutecznie rozwinąć biznes, nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak wiele firm boryka się z niskim lub wręcz zerowym budżetem na marketing internetowy. Czy mimo to mają szansę dotrzeć do swoich odbiorców online? Poznaj pomysły na tanie i skuteczne sposoby na rozkręcenie oraz wypromowanie firmy online. Pozycjonowanie bez budżetu – czy to możliwe? Pozycjonowanie stron kojarzy […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!