Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Marketing i sprzedaż - MITSMR
Więcej w: Marketing i sprzedaż
Agile

Plusy i minusy polskich e-zakupów

Polscy klienci są coraz bardziej zainteresowani zakupami w sieci. Ponad połowa twierdzi, że dokonała już zakupu w Internecie. To aż o 9 punktów procentowych więcej niż w roku ubiegłym – tak wynika z raportu przygotowanego przez firmę badawczą Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej. Celem badania było poznanie opinii na temat e‑zakupów wśród kupujących i niekupujących w sieci. Badacze chcieli się dowiedzieć, jakie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Handlowcy powinni zajmować się tylko sprzedażą

Sprzedaż stała się dysfunkcyjna – przekonuje Justin Roff‑Marsh, międzynarodowy ekspert w dziedzinie sprzedaży, i namawia do restrukturyzacji zespołów sprzedażowych. W rozmowie z Joanną Sochą, redaktorką „Harvard Business Review Polska”, tłumaczy, jak zbudować efektywne działy sprzedaży i wykorzystywać potencjał handlowców. W wielu organizacjach sprzedawcy poświęcają większość swojego czasu na obsługę klienta. Realizują wówczas zadania, takie jak pomoc we wdrażaniu nowych klientów, zarządzanie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Selekcja klienta pod kątem większej efektywności zespołu sprzedażowego

Pewnego mistrza gry w golfa zapytano, czy jego sukcesy są wynikiem ciężkiego treningu, czy bardziej szczęścia. Odpowiedział dyplomatycznie, że im więcej trenuje, tym więcej ma szczęścia. Jego odpowiedź, w oryginale brzmiąca „The harder I practice, the luckier I get”, da się odnieść do sprzedawania w internecie. Partnerem materiału jest Dzinga. Selekcja klienta pod kątem większej efektywności zespołu sprzedażowego Nie ma […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu: jak rekrutować do działów sprzedaży?

Stworzenie skutecznego zespołu sprzedażowego to duże wyzwanie dla organizacji. Często osoby zajmujące się sprzedażą zostają zatrudnione na podstawie niewłaściwych kryteriów. Z takim wyzwaniem zmierzył się Mark Roberge, dołączając do firmy HubSpot. Wpadł jednak na rozwiązanie, które umożliwiło podniesienie poziomu rekrutowanych osób. HubSpot to firma założona w 2006 roku. Oferuje usługi marketingowe małym oraz średnim przedsiębiorstwom. W 2007 roku […]

26 kwietnia 2023
Agile

Cztery obszary skutecznej sprzedaży

O tym, jak tworzyć zespoły sprzedażowe generujące stabilny wzrost przychodów, mówi Mark Roberge, wykładowca Harvard Business School, menedżer odpowiedzialny za sukces sprzedażowy w firmie HubSpot, autor książki Sales Acceleration Formula. Rozmawia Paweł Górecki. W swojej książce przedstawia pan szereg rad dotyczących tworzenia skutecznych zespołów sprzedażowych i zwiększania przychodów. Skupia się pan przy tym na czterech kluczowych obszarach, które mają […]

26 kwietnia 2023
E-commerce

LEGO jest liderem nie tylko w sprzedaży klocków

CZY WIESZ, ŻE …w 2012 roku LEGO wpisano do Księgi rekordów Guinnessa jako największego na świecie producenta opon? W zestawieniu z 2014 roku firma LEGO podała, że jest odpowiedzialna za produkcję 650 mln opon. Chodzi oczywiście o niewielkie opony do pojazdów budowanych z klocków. Zresztą nie tylko w oponiarskim biznesie duńska firma jest absolutnym liderem. W 2015 roku „Forbes” uznał LEGO […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Jak nauczyć się zwinnej sprzedaży

Jill Konrath jest strategiem sprzedaży o międzynarodowej renomie i autorką bestsellerów takich jak Selling to Big Companies czy Snap Selling. Jej ostatnia książka Agile Selling to efekt badań na temat tego, co sprawia, że sprzedawcy odnoszą sukces. Konrath, która sama jest praktykiem sprzedaży, rozmawiała na ten temat z najlepszymi specjalistami w branży, studiowała najnowsze osiągnięcia nauki, chcąc się dowiedzieć, […]

26 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak budować doświadczenia zakupowe w świecie zbyt wielu bodźców?

W 2018 roku firma Salesforce przeprowadziła badanie, w którym aż 88% respondentów stwierdziło, że doświadczenie zakupowe, jakie zapewnia dana firma, jest równie ważne, co oferowane przez nią produkty i usługi. Skupienie się na komunikacji i obsłudze klienta, dopracowanie wszystkich punktów styku oraz zaprojektowanie pozytywnych doświadczeń na całej ścieżce zakupowej powinny być priorytetem każdej marki. Szczególnie że firmy konkurują nie tylko między […]

26 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Podążaj za potrzebami klientów

Ewolucja potrzeb i oczekiwań konsumentów stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Badanie Przyszłość popytu konsumpcyjnego (The Future of Consumer Demand), przeprowadzone przez Trajectory na zlecenie banku HSBC, wyodrębniło główne trendy, które będą miały największy wpływ na produkty i usługi oferowane konsumentom oraz na sposób ich sprzedaży. Wyniki wskazują, że z perspektywy rynku dóbr i usług konsumpcyjnych coraz większą rolę będą […]

26 kwietnia 2023
Innowacja

Skuteczna sprzedaż w trudnych czasach

W czasach dekoniunktury właściciele i zarządy firm szukają odpowiedzi na fundamentalne pytanie: Jak generować przychody i utrzymywać sprzedaż? W większości przypadków do głowy przychodzą im jednak stare rozwiązania, czyli próbują handlować produktami i usługami na rynkach XXI wieku za pomocą technik wypracowanych w XIX wieku. Pomimo dynamicznych przeobrażeń w świecie i w samych firmach funkcja sprzedaży zmieniła się w znacznie mniejszym stopniu niż inne działania […]

26 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!