Więcej w: Marketing i sprzedaż
E-commerce

Jak SEO wpływa na rozwój firmy

Już od dawna wiadomo, że największy wpływ na rozwój naszej firmy ma Internet. To on pozwala nam dotrzeć do klientów z całej Polski, a nawet świata przy pomocy jednego kliknięcia. Dobre rozegranie działań internetowych może sprawić, że wasze usługi, czy produkty będą wręcz rozchwytywane. Jak SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych może wpłynąć na rozwój waszej firmy […]

27 kwietnia 2023
Agile

Sześć filarów zarządzania doświadczeniami klienta

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Numer GTIN paszportem do świata online

Wzrost znaczenia handlu elektronicznego generuje problemy związane ze standaryzacją usług i potrzebę budowania nowych narzędzi, które ją zapewniają. Jednym z ważniejszych rozwiązań w tym kontekście jest numer GTIN – wirtualna wersja kodu kreskowego, który zapewnia jednoznaczną identyfikację produktu sprzedawanego online. Partnerem materiału jest GS1. Rynek e‑handlu w Polsce jest już zdecydowanie pełnoletni. W kwietniu 1999 roku ruszyła księgarnia internetowa merlin.pl, a w grudniu tego […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Paweł Klimiuk: aby zrozumieć lokalny rynek potrzeba czasu

W niewielu przypadkach w branży modowej wejście na rynek nowego, nawet globalnego, gracza oznacza tak poważne, jak opisane w tekście, zagrożenie dla innych, obecnych już na rynku, podmiotów. Owszem oferta nowego gracza może być oczywiście atrakcyjna dla dystrybutorów, pracowników, a także klientów. Nie oznacza to jednak automatycznie, że oferta Pomysłu na Szycie straci nagle na atrakcyjności na tyle, że […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Zacznij od wartości, czyli jak projektować politykę cenową firmy

Założyciele firm są często iluzjonistami. Wpadają na jakiś pomysł, ale nigdy nie zadają sobie pytania, jak potencjalny klient postrzega wartość tego pomysłu. O projektowaniu polityki cenowej opowiada prof. Hermann Simon. Profesor Hermann Simon należy do najważniejszych autorytetów w obszarze polityki cenowej na świecie. Jest byłym wykładowcą akademickim. Prowadził zajęcia na Harvardzie, Stanfordzie oraz MIT. Jest współzałożycielem firmy Simon‑Kucher […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poszerzanie inteligencji w sprzedaży

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Bez lojalnych konsumentów ciężko o trwały sukces

Produkt wysokiej jakości odpowiadający potrzebom klientów to zaledwie pierwszy krok do budowania szerokiego grona lojalnych konsumentów. Drugi krok wymaga zdecydowanie większego zaangażowania ze strony firmy: powinna ona nie tylko rozumieć styl życia klientów i trendy, którymi się kierują, ale przede wszystkim je współtworzyć. Około 80% ludzi na całym świecie deklaruje, że regularnie pije kawę. W Polsce ten napój […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Czy twoja machina sprzedażowa jest efektywna?

W sprzedaży nie dzieje się dobrze; pojawia się coraz więcej problemów. Kadra zarządzająca zamiast starać się je rozwiązać, skupia się na śrubowaniu oczekiwań co do wyników sprzedaży. Najczęściej nie przynosi to jednak zamierzonych efektów. Dlaczego? Jak to zmienić? Jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest to, że sprzedawcy… nie sprzedają. Typowy handlowiec zajmuje się tylko dwoma spotkaniami biznesowymi […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Handel detaliczny: wyzwania i kierunki rozwoju

Handel detaliczny jest jednym z najszybciej zmieniających się sektorów polskiej gospodarki. W dobie cyfryzacji stoją przed nim kluczowe wyzwania. Jak firmy mogą sobie z nimi poradzić? Cyfryzacja handlu detalicznego w Polsce staje się faktem. Według badania firmy Gemius „E‑commerce w Polsce” już ponad połowa polskich internautów kupuje online, a coraz większa część zakupów jest realizowana poprzez urządzenia mobilne. Udział e‑commerce w całości sprzedaży […]

27 kwietnia 2023
Agile

Marketing w cyfrowych czasach

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!