Więcej w: Marketing i sprzedaż
Marketing i sprzedaż

Jakim rodzajom mediów poświęcamy najwięcej czasu?

CZY WIESZ, ŻE: Zwycięstwo internetu nie jest zaskoczeniem, ale skala tego zwycięstwa może zadziwić. Badanie przeprowadzone przez agencję Zenith pokazuje dwa trendy, które warto wziąć pod uwagę podczas przygotowywania strategii marketingowej firmy. Pierwszego łatwo się domyślić – wśród mediów „czytanych”, którym poświęcamy najwięcej czasu, dominuje internet. Wyraźnie spada czytelnictwo gazet, zmniejsza się również czas, jaki poświęcamy […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poznaj Dynamics 365 Customer Insights i rozwijaj swój biznes

Jeszcze nigdy personalizacja i skupienie się na doświadczeniach oraz potrzebach klienta nie były tak ważne. To właśnie technologia może pomóc w utrzymaniu i budowie relacji w cyfrowym świecie. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zyskać widok 360 stopni klienta w czasie rzeczywistym i zapewnić skrojoną na miarę potrzeb i oczekiwań obsługę online w każdym kanale. Partnerem materiału jest Microsoft. Obecnie biznes przeniósł się do sieci. Wielu menedżerów […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Pobierać opłatę, zachować darmowy dostęp czy wycofać usługę?

Firmy z branży B2B mogą poszerzyć swoje przychody ze sprzedaży, naliczając opłaty za usługi, które dotychczas świadczyły za darmo. W trudnych czasach firmy polują na nowe źródła zysku i wzrostu, często wykraczając dalece poza obszar swojej działalności podstawowej. Wiele z nich nie dostrzega jednak możliwości, jaką stanowi sprzedaż usług, które dotychczas świadczyły nieodpłatnie. O ile czasami pozostawanie przy modelu gratisowych usług […]

27 kwietnia 2023
Ekspansja zagraniczna

Jak wejść na rynek odległy kulturowo

Polski producent płytek ceramicznych Hebet od kilku lat działa w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Teraz kierownictwo firmy zastanawia się, jak wykorzystać te zagraniczne doświadczenia, aby zaistnieć na egzotycznych rynkach bliskowschodnich To była ich pierwsza wizyta w Dubaju, naturalna konsekwencja długo rozważanej decyzji o ekspansji na rynki bliskowschodnie. Okazję do przeprowadzenia wstępnego rozpoznania stanowiły organizowane na miejscu targi branżowe. Bartosz Kętrzyński, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Produkt jest tak blisko klienta, jak jego smartfon

Dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów i rozwój e‑commerce silnie wpływają na funkcjonowanie salonów najpopularniejszych marek modowych. O tym, jak sprostać coraz to nowym wyzwaniom związanym z rozwijaniem sieci sklepów z produktami premium, opowiada Artur Kazienko, prezes firmy Kazar. Co zmotywowało pana do wystartowania z biznesem modowym? Na moją decyzję z pewnością wpływ miały możliwości, które pojawiły się w Polsce na początku lat 90. Państwo […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?

„Czarny łabędź”: wpłynął do światowej gospodarki. Wszyscy mówią o recesji, cięciach, stratach, masowych zwolnieniach i rychłym upadku. Jednak obok wolnych dywagacji są także twarde dane. Raport Cube Group pokazuje, które branże już zyskały i dalej mogą zyskiwać (dane z okresu 1 stycznia 2020 – 18 marca 2020). Warunek jest jeden: muszą postawić na e‑commerce i marketing online. Jaka powinna być […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Ile powinien kosztować nowy produkt?

Wprowadzanie nowego produktu na rynek to długotrwały i skomplikowany proces. Jednym z istotnych jego elementów jest ustalenie ceny. Niestety często zdarza się, że wyzwanie to nie jest odpowiednio adresowane, a strategia monetyzacji jest rozważana dopiero wtedy, gdy produkt jest już gotowy do wprowadzenia na rynek. W trakcie rozwoju nowego produktu popełnianych jest wiele błędów związanych z wyceną, które później skutkują rozczarowującymi […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Zapanuj nad cenami w różnych kanałach dystrybucji

Klienci detaliczni są skłonni zaakceptować fakt, że w zależności od kanału dystrybucji firmy dyktują inne ceny. Ale czy sami detaliści są w stanie zapanować nad wynikającymi z tego problemami? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w tym samym czasie, kiedy ostatnio kupowaliście pralkę lub zestaw noży do steków, moglibyście nabyć te produkty w całkiem innej cenie. Musielibyście tylko skorzystać z aplikacji mobilnej tego samego […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Edukacyjna działalność biznesu

Coraz więcej osób spożywa napoje alkoholowe w sposób odpowiedzialny. Równie wiele oczekuje od producentów alkoholu zaangażowania w działania promujące umiarkowaną i odpowiedzialną jego konsumpcję. Kompania Piwowarska postanowiła wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom z programem „Sprawdź Promile”. Atrakcyjna forma przekazu, kilkusettysięczny zasięg, a przede wszystkim bezpośredni kontakt z odbiorcami kampanii przesądziły o naszym sukcesie. Partnerem materiału jest Kompania Piwowarska. Spośród napojów alkoholowych Polacy najczęściej wybierają piwo, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Dane – siła napędowa marketingu

Marketerzy na wyścigi starają się nadążyć za rosnącymi oczekiwaniami klientów co do spersonalizowanych doświadczeń. Aby te oczekiwania spełnić, firmy potrzebują wiedzieć o konsumentach coraz więcej, a co za tym idzie – zbierać maksymalną ilość danych na ich temat. Jest to o tyle istotne, że – jak wynika z analizy Salesforce – klienci bardzo szybko oceniają marki na podstawie doświadczeń, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!