Więcej w: Marketing i sprzedaż
Digitalizacja

Ile wart jest brand? Oto najcenniejsze z marek

Firma Interbrand przygotowała kolejny ranking najlepszych marek. Zaskoczenie nie ma, bowiem na szczycie znów są firmy technologiczne: Apple, Google i Amazon. Interbrand oblicza „ogólny zwrot finansowy z marekdla inwestorów organizacji lub jej zysk ekonomiczny”, a także „zdolność marki do kreowania lojalności, a tym samym zrównoważonego popytu i zysku w przyszłości”. To, że brand to wartość, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ranking pokazuej, […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Spotkaj się ze światowymi ekspertami i poznaj trendy, które zmieniają świat sprzedaży!

Startuje Elite Sales Program – cykl prestiżowych konferencji dla liderów zarządzających sprzedażą. Pierwsza konferencja odbędzie się już 19 maja 2021 roku! Cykl konferencji Elite Sales Program to cztery spotkania ze światowymi autorytetami w dziedzinie sprzedaży. Każde spotkanie stanowi okazję do wymiany doświadczeń i otwartej dyskusji na temat najnowszych technik sprzedażowych i ich skutecznego wykorzystania w praktyce. Podczas interaktywnych sesji uczestnicy poznają […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Kto skorzysta na Marketing Automation?

Gdy system typu Marketing Automation jest odpowiednio wdrożony i właściwie przygotowany do pracy, korzyści zauważą również menedżerowie działów sprzedaży, dyrektorzy finansowi, menedżerowie obsługi klienta czy osoby odpowiedzialne za ochronę danych i zgodność z RODO, a także te odpowiadające za research i badania klientów. Spójrzmy zatem na to zagadnienie z perspektywy wymienionych wyżej funkcji w organizacjach. Korzyści z punktu widzenia marketingu Po kilku latach wdrażania […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Sztuka koncentracji uwagi sprzedawców

O ile od dawna dużo uwagi poświęca się efektywności i technikom pracy poszczególnych handlowców, o tyle umiejętności i wyzwania związane z zarządzaniem zespołami sprzedawców są słabiej opisane. O tym, na czym powinni się skupić menedżerowie sprzedaży, rozmawiamy z Jasonem Jordanem, współautorem książki Cracking the Sales Management Code, w której rozprawia się z mitami na temat strategii i taktyk działania zespołów handlowych. Jakie największe wyzwania sprzedażowe stoją przed […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Różne oblicza marek luksusowych

W Polsce rośnie konsumpcja produktów i usług luksusowych. Koniunkturę napędza bogacenie się społeczeństwa. W związku z rosnącym zainteresowaniem dobrami luksusowymi w naszym kraju postanowiliśmy sprawdzić, które marki najsilniej kojarzą się nam z luksusem i czym kierują się Polacy przy ich zakupie. Wartość rynku dóbr luksusowych na świecie nieustannie rośnie – potwierdzają liczne badania przeprowadzane globalnie. Do najważniejszych trendów można zaliczyć wzrost konsumpcji lokalnej, […]

27 kwietnia 2023
Firma i otoczenie

Hubert Laszczyk: kluczem do właściwej strategii jest pomysł

Z mojego doświadczenia wynika, że najlepszą strategią konkurencji w sytuacji znacznej różnicy wielkości jest dla słabszej strony poszukiwanie i eksplorowanie wszelkich możliwych nisz. Na obszernych rynkach, jak rynek modowy, próba konkurowania o masowego klienta ze znacznie silniejszym przeciwnikiem jest raczej skazana na porażkę. W takim przypadku o wygranej jednej ze stron zdecydowałaby po prostu przewaga w dostępnych zasobach finansowych i organizacyjnych. Kolekcje adresowane do […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Dobry handlowiec — jakie powinien posiadać kompetencje?

Dobry handlowiec potrafi w skuteczny sposób przekonać potencjalnego klienta do zakupu towaru lub usług generujących zyski dla swojego pracodawcy. Nie każda osoba jednak sprawdzi się na takim stanowisku, ponieważ wymaga ono nie tylko odpowiedniego wykształcenia i wiedzy, ale także pewnych cech osobowości, które nieraz trudno jest wypracować. Jakie kompetencje powinien posiadać dobry handlowiec? Podpowiadamy. Kim jest handlowiec? Handlowiec […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest

Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej. Już rok trwa w Polsce pandemia COVID‑19, a wraz z nią lockdown, chwilowo luzowany, chwilowo zaostrzany. Życie przeniosło się do więc w dużej mierze do sieci, ale dzięki temu łatwiej śledzić pragnienia i potrzeby konsumentów. Tak było […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Poznaj najnowsze trendy w e-commerce – i rozwiń swój biznes

E‑commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz, wartość polskiego rynku e‑commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu? Weź udział w E‑commerce Trends Summit – jedynej takiej konferencji w Europie Środkowo‑Wschodniej – i odkryj nowe możliwości wzrostu dla Twojej firmy! Jak […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych. Jeszcze do […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!