Więcej w: Marketing i sprzedaż
Digitalizacja

Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Agile

Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione

Powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione, dlatego rozsądnym wyjściem stosowanym przez wiele sieci jest takie zarządzanie asortymentem, by ograniczać ich ilość i dostosować do zapotrzebowania rynku. Również firma Dynamic Wear przeniosła produkcję odzieży z Dalekiego Wschodu do Polski. To klasyczny zabieg stosowany przez markę, która chce skrócić łańcuch dostaw, by w ten sposób dostarczać do sklepów krótsze serie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

E-commerce Trends Summit – wydarzenie, na które czekałeś tej jesieni!

Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowany w formule online! Skorzystaj z okazji do pogłębienia swojej wiedzy na temat sprzedaży w internecie, zgłaszając swój udział w konferencji! Kryzys odwrócił myślenie wielu przedsiębiorców o handlu internetowym i e‑commerce o 180 stopni. Nic więc dziwnego, że nauczeni doświadczeniem ostatnich […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Ambitne cele sprzedażowe, czyli jak nie zabić zaangażowania

Kryzys zaangażowania pracowników dotyka wiele firm na całym świecie, sondaże i badania biją na alarm. Firmy z trudem opracowują konsekwentne strategie zarządzania motywacją pracowników. A do tego wszystkiego trzeba wdrażać ambitne cele sprzedażowe, wytyczające drogę do sukcesu na trudnym rynku. Jak mamy osiągnąć sukces sprzedażowy z pracownikami, którzy nie są zaangażowani, i nie wypalić do reszty tej nikłej iskierki, która gdzieś […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

We współpracy z marką chodzi o naturalność [WYWIAD]

Współpraca światowych brandów z celebrytami to pasjonujący rozdział w historii marketingu. Początki tego trendu datuje się na lata 70. XX w. – od tego czasu mamy okazję śledzić losy takich partnerstw oraz zapadające w pamięć kampanie reklamowe z udziałem gwiazd ekranu, estrady i sportu. Brand managerowie podkreślają, że kluczem do sukcesu w kooperacji tego typu jest nie tylko popularność ambasadora, ale […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Krzysztof Badowski: dla klienta ważny jest każdy punkt styku z marką

Postęp technologiczny i bardzo dobry dostęp do informacji sprawiły, że trudniej jest dziś przykuć uwagę klienta i przekonać do zakupu. Sprawnie działające firmy powinny skoordynować różne punkty styku z klientem. Wyznacznikiem innowacyjności i kreatywności w dotarciu do klientów jest obecnie nie tylko sposób opowiadania historii, ale umiejętność korzystania z licznych i zmieniających się punktów styku z klientem (consumer touch points) oraz sprawienie, że „wędrówka […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Najlepsze artykuły o marketingu i sprzedaży 2017

Jak stać się firmą z wybitną obsługą klienta? Jaka przyszłość czeka dyrektorów marketingu? Jak zarabiać w mediach społecznościowych? Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2017 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych materiałów […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Między sklepem stacjonarnym a wirtualnym

Rynek mebli jeszcze niedawno był jednym z ostatnich bastionów tradycyjnych zakupów. Okazuje się jednak, że nic nie powstrzyma globalnego trendu przenoszenia się handlu do internetu, nawet duże gabaryty produktów. Dlatego sprzedawcy odważnie postawili na budowanie cyfrowych kanałów. Z jakimi wyzwaniami muszą się zmierzyć? Partnerem materiału jest Blue Media. Rynek mebli i produktów wyposażenia wnętrz należy do najszybciej rosnących sektorów e‑commerce […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak zamienić firmową stronę WWW w źródło generowania leadów B2B?

Sprzedaż usług przez firmy B2B stawia przed przedsiębiorcami coraz więcej wyzwań. Klienci nie potrzebują już sprzedawców do szczegółowego poznania oferty. Sami zdobywają informacje, których potrzebują, aby podjąć decyzję o zakupie. Wykorzystują do tego materiały wyszukane w Internecie. Jednak wiele z firmowych stron WWW nadal nie jest dla firm B2B głównym miejscem generowania leadów. Dlaczego przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału strony […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Sprzedaż smartfonów maleje, rynek się nasycił. Co robić w takiej sytuacji?

Sprzedaż maleje, rynek się nasycił i znamy już mniej więcej przyczyny tego stanu rzeczy. W obliczu tego typu problemów stawało już w przeszłości wiele firm w różnych branżach i sektorach rynku, a producenci smartfonów są tutaj tylko aktualnym przykładem. Dlatego warto spojrzeć na ich problem szerzej, bardziej uniwersalnie – i zastosować stosowane przez nich metody także w swojej branży. Bo nie ulega wątpliwości, że […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!