Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Media społecznościowe - MITSMR
Więcej w: Media społecznościowe
E-commerce

Dobry przekaz na czas niepewności. Jak rozwój e-commerce wpływa na reklamę online

Jak wynika z raportu Zakupy online w Polsce 2020, przygotowanego przez ExpertSender, aż siedem na dziesięć osób nie ufa reklamom w Internecie lub nie ma zdania na temat ich wiarygodności. Okazuje się, że dynamiczne zmiany w branży e‑commerce mocno wpłynęły także na segment reklamowy. Reklama online stała się podstawą mechanizmów promocyjnych. Jednak wzrost intensywności przekazów za pośrednictwem tego kanału […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Na co zwracać uwagę, chcąc dotrzeć do klientów pokolenia Z

Tylko 15% osób zaliczanych do generacji Z twierdzi, że reklamy, które widzi, są kierowane do nich. To duże wyzwanie dla agencji reklamowych i firm, które powinny szukać nowych sposobów dotarcia do młodych klientów. Istniejące od długiego czasu na rynku marki nie są przez nich postrzegane jako atrakcyjne i godne uwagi. Młodsi klienci lubią eksperymentować, wybierać nowe produkty i nieznane im […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Jak media społecznościowe mogą współgrać z narzędziami Net Promoter?

Media społecznościowe i programy badające zadowolenie klientów rozwijały się dotąd w dużej mierze niezależnie od siebie. A co by było, gdyby połączyć ich potencjał? Naszym zdaniem mogłoby to uwolnić znaczny wzrost liczby rekomendacji ze strony klientów, a także podnieść łączną wartość klienta w czasie. Korzyści, jakie przynosi przedsiębiorstwom korzystanie z narzędzi Net Promoter, są dobrze udokumentowane. Firmy stosujące te narzędzia angażują […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Czy youtuber może wypromować twój biznes?

W dobie nieograniczonego dostępu do internetu i rozwoju mediów społecznościowych autorytetami przestają być przywódcy państwowi czy wybitni naukowcy – coraz większy wpływ na społeczności mają twórcy filmów zamieszczanych na kanałach serwisu YouTube, czyli tzw. youtuberzy. W jaki sposób twoja firma może skorzystać z ich popularności i nawiązać z nimi współpracę? Wielu osobom wydaje się, że nagranie własnego filmu i wrzucenie go na […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Jakim rodzajom mediów poświęcamy najwięcej czasu?

CZY WIESZ, ŻE: Zwycięstwo internetu nie jest zaskoczeniem, ale skala tego zwycięstwa może zadziwić. Badanie przeprowadzone przez agencję Zenith pokazuje dwa trendy, które warto wziąć pod uwagę podczas przygotowywania strategii marketingowej firmy. Pierwszego łatwo się domyślić – wśród mediów „czytanych”, którym poświęcamy najwięcej czasu, dominuje internet. Wyraźnie spada czytelnictwo gazet, zmniejsza się również czas, jaki […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?

„Czarny łabędź”: wpłynął do światowej gospodarki. Wszyscy mówią o recesji, cięciach, stratach, masowych zwolnieniach i rychłym upadku. Jednak obok wolnych dywagacji są także twarde dane. Raport Cube Group pokazuje, które branże już zyskały i dalej mogą zyskiwać (dane z okresu 1 stycznia 2020 – 18 marca 2020). Warunek jest jeden: muszą postawić na e‑commerce i marketing online. Jaka powinna być […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Edukacyjna działalność biznesu

Coraz więcej osób spożywa napoje alkoholowe w sposób odpowiedzialny. Równie wiele oczekuje od producentów alkoholu zaangażowania w działania promujące umiarkowaną i odpowiedzialną jego konsumpcję. Kompania Piwowarska postanowiła wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom z programem „Sprawdź Promile”. Atrakcyjna forma przekazu, kilkusettysięczny zasięg, a przede wszystkim bezpośredni kontakt z odbiorcami kampanii przesądziły o naszym sukcesie. Partnerem materiału jest Kompania Piwowarska. Spośród napojów alkoholowych Polacy najczęściej […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jak media społecznościowe mogą zwalczać infodemię towarzyszącą epidemii koronawirusa

W połowie marca Massachusetts obiegła plotka, że gubernator zamierza zarządzić powszechną „kwarantannę domową”Indeks górny 11 (shelter in place). W sklepach spożywczych i wielobranżowych, na stacjach benzynowych na terenie całego stanu pojawiły się tłumy ludzi, którzy w panice wykupywali zapasy papieru toaletowego, środków czystości, makaronów i masła orzechowego. Ponieważ odwołano lub przełożono na później takie imprezy jak parada z okazji Dnia Świętego […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Budżetowe sposoby na reklamowanie firmy w internecie

O tym, że w internecie można skutecznie rozwinąć biznes, nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak wiele firm boryka się z niskim lub wręcz zerowym budżetem na marketing internetowy. Czy mimo to mają szansę dotrzeć do swoich odbiorców online? Poznaj pomysły na tanie i skuteczne sposoby na rozkręcenie oraz wypromowanie firmy online. Pozycjonowanie bez budżetu – czy to możliwe? Pozycjonowanie stron […]

27 kwietnia 2023
Cyberbezpieczeństwo

Pod nieustanną obserwacją

Ponad 70 lat temu George Orwell opublikował powieść Rok 1984. Przedstawił w niej przygnębiającą wizję świata, w którym policja za pośrednictwem dwukierunkowej telewizji bombardowała ludzi propagandą i równocześnie ich obserwowała. Główny bohater, poddany przez władze totalnej inwigilacji, początkowo sprzeciwiał się kontroli, jednak z czasem pogodził się z nią i przestał postrzegać nieustanny nadzór jako problem. Dziś na naszych oczach urzeczywistnia się […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!