Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Media społecznościowe - MITSMR
Więcej w: Media społecznościowe
Klienci i doświadczenia

Czy warto zaangażować influencera w promocję marki?

Gwałtowny rozwój e‑commerce sprawił, że popularne internetowe kanały sprzedażowe stają się coraz bardziej „zatłoczone”, a przez to droższe i jednocześnie mniej skuteczne. Z tego powodu firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów. Warto zatem rozważyć inne, nadal nie aż tak popularne rozwiązanie wspomagające sprzedaż online, jakim jest influencer marketing. Zanim jednak dojdzie do nawiązania współpracy z internetową […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Kto skorzysta na Marketing Automation?

Gdy system typu Marketing Automation jest odpowiednio wdrożony i właściwie przygotowany do pracy, korzyści zauważą również menedżerowie działów sprzedaży, dyrektorzy finansowi, menedżerowie obsługi klienta czy osoby odpowiedzialne za ochronę danych i zgodność z RODO, a także te odpowiadające za research i badania klientów. Spójrzmy zatem na to zagadnienie z perspektywy wymienionych wyżej funkcji w organizacjach. Korzyści z punktu widzenia marketingu Po kilku latach […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest

Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej. Już rok trwa w Polsce pandemia COVID‑19, a wraz z nią lockdown, chwilowo luzowany, chwilowo zaostrzany. Życie przeniosło się do więc w dużej mierze do sieci, ale dzięki temu łatwiej śledzić pragnienia i potrzeby konsumentów. […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Cel marki jest sercem strategii marketingowej

Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie. Kreatywność i świeże spojrzenie to zdecydowanie za mało. Współcześni konsumenci oczekują, że za marką będą stać prawdziwe wartości. Zgodnie z badaniami opisanymi w raporcie Meaningful Brands 2019 aż 77% konsumentów woli wybierać marki, które podzielają […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych. Jeszcze […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi

Dane są najważniejszą „walutą” XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić istotną przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży. Im lepiej poznamy swojego klienta, tym łatwiej będzie dopasować dla niego ofertę. Aby jednak tak się stało, klient musi nam wcześniej zaufać i wyrazić zgodę na przetwarzanie […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Konsument w czasach pandemii

Przedsiębiorstwa na całym świecie boleśnie odczuwają skutki kryzysu wywołanego przez pandemię COVID‑19. W przetrwaniu trudnych czasów firmom może pomóc wiedza o nawykach oraz zmianach w zachowaniach i preferencjach konsumentów w czasach zarazy. Jak ludzie reagują na tę niespodziewaną groźną sytuację? Co to oznacza dla biznesu? Brytyjska organizacja badawcza GlobalWebIndex 16–20 marca przeprowadziła badania konsumentów z 13 krajów: Australii, Brazylii, Chin, Francji, […]

27 kwietnia 2023
Etyka w biznesie

Inwestorzy muszą nauczyć się weryfikować podstawowe fakty

Rozprzestrzenianie się fałszywych informacji ma coraz większy wpływ na polskie organizacje, głównie za sprawą światowego trendu związanego z wykorzystaniem mediów społecznościowych w biznesie. Inwestorzy, bazując na informacjach pojawiających się w internecie, szukają firm z potencjałem wzrostu. Zdarza się jednak, że przedsięwzięcia te są wydumaną wizją założyciela, która przedstawiona w wielu mediach zyskuje status „wiarygodnej”. Znanym na całym świecie przykładem milionowych […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jak zmiany mediów społecznościowych wpłyną na biznes

Dziś niemal każda firma ma swoje konto na Facebooku, często również na Instagramie, Tik‑Toku, Twitterze. Media społecznościowe są pierwszym frontem komunikacji. Zmiany, które dotkną dostawców tych platform, mogą odbić się również na twoim biznesie. Czarne chmury nad Facebookiem wiszą od dłuższego czasu. Zaczęło się od skandalu z Cambridge Analytica, ale wkrótce okazało się, że to dopiero początek […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

I ❤ marketing & business – największa konferencja marketingowa w Polsce

20‑23 października w Warszawie odbędzie się IX edycja konferencji I ? marketing & business, nazywana w branży „Nieoficjalnymi Mistrzostwami Polski w Marketingu”. Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 2000 uczestników oraz 128 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!