Więcej w: SEO i marketing cyfrowy
Automatyzacja i robotyzacja

Kto skorzysta na Marketing Automation?

Gdy system typu Marketing Automation jest odpowiednio wdrożony i właściwie przygotowany do pracy, korzyści zauważą również menedżerowie działów sprzedaży, dyrektorzy finansowi, menedżerowie obsługi klienta czy osoby odpowiedzialne za ochronę danych i zgodność z RODO, a także te odpowiadające za research i badania klientów. Spójrzmy zatem na to zagadnienie z perspektywy wymienionych wyżej funkcji w organizacjach. Korzyści z punktu widzenia marketingu Po kilku latach wdrażania […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Różne oblicza marek luksusowych

W Polsce rośnie konsumpcja produktów i usług luksusowych. Koniunkturę napędza bogacenie się społeczeństwa. W związku z rosnącym zainteresowaniem dobrami luksusowymi w naszym kraju postanowiliśmy sprawdzić, które marki najsilniej kojarzą się nam z luksusem i czym kierują się Polacy przy ich zakupie. Wartość rynku dóbr luksusowych na świecie nieustannie rośnie – potwierdzają liczne badania przeprowadzane globalnie. Do najważniejszych trendów można zaliczyć wzrost konsumpcji lokalnej, […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Myślisz o wprowadzeniu nowych usług finansowych? Buduj zasięg

Jeśli dysponujesz dojściem do dużej liczby potencjalnych klientów, wprowadzenie nowych usług nie jest problemem. Oto dwa przykłady: Facebook i Google. Wiele współczesnych firm, zwłaszcza tych średnich i mniejszych, koncentruje się przede wszystkim na rozwijaniu i udoskonalaniu swoich produktów i usług. Mniejszą rolę przypisuje za to działaniom reklamowym i marketingowym albo odkłada te kwestie na nieokreśloną przyszłość. Dbaj o zasięg – od samego początku […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest

Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej. Już rok trwa w Polsce pandemia COVID‑19, a wraz z nią lockdown, chwilowo luzowany, chwilowo zaostrzany. Życie przeniosło się do więc w dużej mierze do sieci, ale dzięki temu łatwiej śledzić pragnienia i potrzeby konsumentów. Tak było […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Poznaj najnowsze trendy w e-commerce – i rozwiń swój biznes

E‑commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz, wartość polskiego rynku e‑commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu? Weź udział w E‑commerce Trends Summit – jedynej takiej konferencji w Europie Środkowo‑Wschodniej – i odkryj nowe możliwości wzrostu dla Twojej firmy! Jak […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Cel marki jest sercem strategii marketingowej

Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie. Kreatywność i świeże spojrzenie to zdecydowanie za mało. Współcześni konsumenci oczekują, że za marką będą stać prawdziwe wartości. Zgodnie z badaniami opisanymi w raporcie Meaningful Brands 2019 aż 77% konsumentów woli wybierać marki, które podzielają ich […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych. Jeszcze do […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi

Dane są najważniejszą „walutą” XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić istotną przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży. Im lepiej poznamy swojego klienta, tym łatwiej będzie dopasować dla niego ofertę. Aby jednak tak się stało, klient musi nam wcześniej zaufać i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Konsument w czasach pandemii

Przedsiębiorstwa na całym świecie boleśnie odczuwają skutki kryzysu wywołanego przez pandemię COVID‑19. W przetrwaniu trudnych czasów firmom może pomóc wiedza o nawykach oraz zmianach w zachowaniach i preferencjach konsumentów w czasach zarazy. Jak ludzie reagują na tę niespodziewaną groźną sytuację? Co to oznacza dla biznesu? Brytyjska organizacja badawcza GlobalWebIndex 16–20 marca przeprowadziła badania konsumentów z 13 krajów: Australii, Brazylii, Chin, Francji, Niemiec, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cyfrowa transformacja w marketingu i sprzedaży B2B

Wielu trenerów, mówców, myślicieli i ekspertów ogranicza się do rad, „co” należy zrobić, aby przeprowadzić cyfrową transformację marketingu i sprzedaży. Natomiast mało kto wie, „jak” należy to zrobić. Wnioski z naszego badania pozwolą znaleźć odpowiedź na to drugie pytanie. Partnerem materiału jest B2BPowerGroup. Nie „co”, lecz „jak” Uczestnicząc w konferencji, czytając bloga, oglądając film na YouTubie czy słuchając podcastu, zapewne niejednokrotnie […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!