Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
E-commerce

Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?

„Czarny łabędź”: wpłynął do światowej gospodarki. Wszyscy mówią o recesji, cięciach, stratach, masowych zwolnieniach i rychłym upadku. Jednak obok wolnych dywagacji są także twarde dane. Raport Cube Group pokazuje, które branże już zyskały i dalej mogą zyskiwać (dane z okresu 1 stycznia 2020 – 18 marca 2020). Warunek jest jeden: muszą postawić na e‑commerce i marketing online. Jaka powinna być […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Darmowe chwilówki – jak działają promocje firm pozabankowych?

Firmy pozabankowe w pełni wykorzystują nowoczesną technologię i proponują pożyczki przez internet na bardzo atrakcyjnych warunkach. Najpopularniejszą i najbardziej rozpowszechnioną promocją, z której mogą skorzystać klienci, jest darmowa pożyczka. Na czym ona polega? Pożyczki przez internet za darmo (nie tylko) dla nowych klientów Darmowe chwilówki to produkty mające skusić konsumentów do skorzystania z ofert firm pożyczkowych. Z tego względu pożyczki z RRSO […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Chcesz wyróżnić się na rynku? Stwórz unikalną formułę gwarancji

Firmy prześcigają się w zapewnianiu klientów o skuteczności swoich produktów i usług. Niewiele z nich wychodzi jednak poza deklaracje. Te, które idą krok dalej i gwarantują to, co inne jedynie obiecują, wyróżniają się na rynku i przyciągają nieufnych klientów. Dlaczego? Wiele osób doświadczyło rozczarowania po wizycie u fryzjera, remoncie mieszkania, udziale w szkoleniu czy skorzystaniu z porady prawnej. Mimo wcześniejszych zapewnień o jakości oferowanych usług […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Budżetowe sposoby na reklamowanie firmy w internecie

O tym, że w internecie można skutecznie rozwinąć biznes, nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak wiele firm boryka się z niskim lub wręcz zerowym budżetem na marketing internetowy. Czy mimo to mają szansę dotrzeć do swoich odbiorców online? Poznaj pomysły na tanie i skuteczne sposoby na rozkręcenie oraz wypromowanie firmy online. Pozycjonowanie bez budżetu – czy to możliwe? Pozycjonowanie stron […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Trudna walka o lojalność klientów

Programy lojalnościowe, przede wszystkim na rynkach detalicznych, od lat stanowią ważne narzędzie w budowaniu relacji i zwiększaniu sprzedaży. Usługodawcy i producenci mierzą się jednak z ciągłymi zmianami na rynku, dostosowując do nich taktykę działania. W Polsce, choć większość programów opiera się na rozwiązaniach zachodnich, to w niektórych sektorach gospodarki popularność programów lojalnościowych jest znacznie większa niż na innych rynkach. Na krajowym […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Klient cyfrowy w sieci doświadczeń

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu doświadczeń klientów. W minionym roku odsetek przedsiębiorstw, którym konsumenci przyznali wysokie pozytywne oceny, powiększył się prawie o 10%. Marki, które zapewniają klientom najlepsze doświadczenia, mają średnio o 9 p.p. wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż konkurencja – takie wnioski płyną z analiz KPMG w Polsce zawartych w raporcie [Cyfrowy] klient nasz Pan. […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Czy warto zaangażować influencera w promocję marki?

Gwałtowny rozwój e‑commerce sprawił, że popularne internetowe kanały sprzedażowe stają się coraz bardziej „zatłoczone”, a przez to droższe i jednocześnie mniej skuteczne. Z tego powodu firmy muszą szukać alternatywnych rozwiązań, aby przyciągnąć nowych klientów. Warto zatem rozważyć inne, nadal nie aż tak popularne rozwiązanie wspomagające sprzedaż online, jakim jest influencer marketing. Zanim jednak dojdzie do nawiązania współpracy z internetową […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Dostosuj swój biznes do generacji Z

Generacja Z, czyli pokolenie ludzi urodzonych w latach 1998–2016, stanowi 30% światowej populacji. Jej najstarsi przedstawiciele stali się już dorośli i uczestniczą w zjawiskach rynkowych jako pełnoprawni i samodzielni konsumenci. Dlatego firmy powinny poznać specyficzne cechy tego pokolenia i dostosować do niego strategie biznesowe i marketingowe, tym bardziej że już za dziesięć lat ? wszystkich klientów na świecie będzie reprezentować właśnie […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Kolory w biznesie – dlaczego czerwony przykuwa uwagę, a błękit budzi zaufanie?

Kolory mają ogromne znaczenie – choć nie wszędzie takie samo. Tworząc nową wersję identyfikacji wizualnej, nowy wygląd firmowej strony internetowej, a także kolejne wersje produktów, warto wiedzieć, jakie emocje w odbiorcach wzbudzą konkretne kombinacje barw. Kiedy wprowadzamy nowy produkt na konkretny rynek, pominięcie tej błahej – na pierwszy rzut oka – kwestii może spowodować wymierne straty finansowe. […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Ile wart jest brand? Oto najcenniejsze z marek

Firma Interbrand przygotowała kolejny ranking najlepszych marek. Zaskoczenie nie ma, bowiem na szczycie znów są firmy technologiczne: Apple, Google i Amazon. Interbrand oblicza „ogólny zwrot finansowy z marekdla inwestorów organizacji lub jej zysk ekonomiczny”, a także „zdolność marki do kreowania lojalności, a tym samym zrównoważonego popytu i zysku w przyszłości”. To, że brand to wartość, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ranking […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!