Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
Automatyzacja i robotyzacja

Spotkaj się ze światowymi ekspertami i poznaj trendy, które zmieniają świat sprzedaży!

Startuje Elite Sales Program – cykl prestiżowych konferencji dla liderów zarządzających sprzedażą. Pierwsza konferencja odbędzie się już 19 maja 2021 roku! Cykl konferencji Elite Sales Program to cztery spotkania ze światowymi autorytetami w dziedzinie sprzedaży. Każde spotkanie stanowi okazję do wymiany doświadczeń i otwartej dyskusji na temat najnowszych technik sprzedażowych i ich skutecznego wykorzystania w praktyce. Podczas interaktywnych sesji […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018

Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu? Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Różne oblicza marek luksusowych

W Polsce rośnie konsumpcja produktów i usług luksusowych. Koniunkturę napędza bogacenie się społeczeństwa. W związku z rosnącym zainteresowaniem dobrami luksusowymi w naszym kraju postanowiliśmy sprawdzić, które marki najsilniej kojarzą się nam z luksusem i czym kierują się Polacy przy ich zakupie. Wartość rynku dóbr luksusowych na świecie nieustannie rośnie – potwierdzają liczne badania przeprowadzane globalnie. Do najważniejszych trendów można zaliczyć wzrost konsumpcji […]

27 kwietnia 2023
Firma i otoczenie

Hubert Laszczyk: kluczem do właściwej strategii jest pomysł

Z mojego doświadczenia wynika, że najlepszą strategią konkurencji w sytuacji znacznej różnicy wielkości jest dla słabszej strony poszukiwanie i eksplorowanie wszelkich możliwych nisz. Na obszernych rynkach, jak rynek modowy, próba konkurowania o masowego klienta ze znacznie silniejszym przeciwnikiem jest raczej skazana na porażkę. W takim przypadku o wygranej jednej ze stron zdecydowałaby po prostu przewaga w dostępnych zasobach finansowych i organizacyjnych. Kolekcje adresowane […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Myślisz o wprowadzeniu nowych usług finansowych? Buduj zasięg

Jeśli dysponujesz dojściem do dużej liczby potencjalnych klientów, wprowadzenie nowych usług nie jest problemem. Oto dwa przykłady: Facebook i Google. Wiele współczesnych firm, zwłaszcza tych średnich i mniejszych, koncentruje się przede wszystkim na rozwijaniu i udoskonalaniu swoich produktów i usług. Mniejszą rolę przypisuje za to działaniom reklamowym i marketingowym albo odkłada te kwestie na nieokreśloną przyszłość. Dbaj o zasięg – od […]

27 kwietnia 2023
Agile

Między młotem a kowadłem

Kandydat na stanowisko CMO powinien upewnić się, jakich kompetencji na tym stanowisku oczekuje potencjalny pracodawca. Niewiele stanowisk na szczycie firmowych struktur ulega tak częstej i głębokiej transformacji jak pozycja dyrektora marketingu. Osoby pełniące tę funkcję napotykają na swojej drodze coraz to nowe wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne. Wystarczy wymienić zmieniające się oczekiwania i zachowania klientów, związane z rozszerzającym się dostępem […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Cel marki jest sercem strategii marketingowej

Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie. Kreatywność i świeże spojrzenie to zdecydowanie za mało. Współcześni konsumenci oczekują, że za marką będą stać prawdziwe wartości. Zgodnie z badaniami opisanymi w raporcie Meaningful Brands 2019 aż 77% konsumentów woli wybierać marki, które podzielają […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych. Jeszcze […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi

Dane są najważniejszą „walutą” XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić istotną przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży. Im lepiej poznamy swojego klienta, tym łatwiej będzie dopasować dla niego ofertę. Aby jednak tak się stało, klient musi nam wcześniej zaufać i wyrazić zgodę na przetwarzanie […]

27 kwietnia 2023
Agile

Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione

Powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione, dlatego rozsądnym wyjściem stosowanym przez wiele sieci jest takie zarządzanie asortymentem, by ograniczać ich ilość i dostosować do zapotrzebowania rynku. Również firma Dynamic Wear przeniosła produkcję odzieży z Dalekiego Wschodu do Polski. To klasyczny zabieg stosowany przez markę, która chce skrócić łańcuch dostaw, by w ten sposób dostarczać do sklepów krótsze […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!